درخواست امام جمعه تهران از مسئولان برای گزارش مسائل اداری به امام زمان

العربیه :خطیب نماز جمعه تهران، با بیان اینکه «دشمن»، ایران را از لحاظ «اقتصادی اخلاقی و سیاسی در فشار گذاشته»، از دست‌اندرکاران و مسئولان این کشور خواست که «مسائل اداری خود را به امام زمان» عرضه کرده و گزارش دهند و آن را یک تکلیف واجب دانست.
 

بر اساس گزارش خبرگزاری ایسنا، جمعه 19 ژوئیه 2019، محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: «دشمن کشور را از لحاظ اقتصادی اخلاقی و سیاسی در فشار انداخته است؛ این یک تکلیف است که به امام زمان خود گزارش دهیم. البته دست‌اندرکاران و مسئولان کشور این تکلیف را دارند که مسائل اداری خود را به امام زمان عرضه کرده و گزارش دهند.»

 
کمتر از دو هفته پس از قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا، این کشور اعلام کرد که معافیت‌های تحریم علیه ایران را تمدید نخواهد کرد تا ایران تحت فشار شدیدترین تحریم ها قرار بگیرد.
 
ایالات متحده آمریکا، بارها اعلام کرده که هدف از فشار حداکثری به ایران، تغییر رفتار رژیم حاکم بر این کشور است.
 
خطیب نماز جمعه تهران، از مسئولان ایران خواست تا «وقت و زمان خود را به امام زمان عرضه کنند و ببینند که آیا امام عصر راضی است که این میز و صندلی باشد و یا فلان مسئول سر کار باشد؟»
 
امامی کاشانی، بدون نام بردن از شخص خاص، برخی مقامات را در انجام کار سست و سهل‌انگار توصیف کرد که به مشکل مردم توجه ندارند و دنبال راه حل نیستند.
 
خطیب نماز جمعه تهران در ادامه آمریکا و اروپا را به عهدشکنی متهم کرد که به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند.
 
امامی کاشانی سرنوشت ملت آمریکا را خجالت و ذلت دانست که هیچ زمانی مانند امروز ذلیل و بی ارزش نشده بود.
 
او توقیف نفتکش ایرانی توسط بریتانیا را غیرقانونی دانست که به ایران حق می‌دهد به سازمان ملل متحد شکایت کند و به گفته او صاحب کشتی هم می‌تواند به دادگستری اروپا شکایت کند.
 
این در حالی است که پیش از این، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، درباره پیگیری حقوقی نفتکش توقیف شده ایرانی از سوی بریتانیا گفت: «این نفتکش نه مالکیت و نه پرچم ایران را دارد. پیگیری حقوقی باید از سوی کسی صورت گیرد که مالکیت و پرچم دارد. ما فعلاً پیگیری سیاسی می‌کنیم.»
 
خطیب نماز جمعه تهران ابراز امیدواری کرد آمریکا، اسرائیل و انگلیس در هر کجای دنیا که هستند ذلیل شوند.
 
او ایران را متعهد به برجام دانست که فقط زمانی تعهدات خود را کاهش داد که مهلت 60 روزه ای که به اروپایی ها داده بود پایان یافت.
 
گفتنی است، خبرگزاری فرانسه، با انتشار گزارشی درباره انفعال و ناتوانی اروپا در تلاش برای نجات توافق هسته‌ای سال 2015 در وین، با نظرخواهی از کارشناسان به این مسئله پرداخت، آنها قدرت برتر و نفوذ آمریکا بر اقتصاد جهان را به عنوان یکی از عوامل اصلی ضعف و انفعال اروپا برشمردند.
 
بر اساس این گزارش، طرف‌های اروپایی برجام، پس از خروج یک جانبه واشنگتن از توان و اقتدار لازم برای نجات این توافق بین‌المللی بی‌بهره بوده و به دلیل استیلای بی چون و چرای آمریکا بر اقتصاد جهان، هرگز نتوانستند در تلاش برای اجرای تعهدات خود در چارچوب این توافقنامه موفق عمل کنند. توافقی که دونالد ترامپ آن را بدترین توافق تاریخ نامید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان
روشنفکران برای چسباندن تمبر هم بسیار سودمند است.
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
۴۰
Revolver_Ocelot - رشت، ایران

ب ع بع کردن این مردم که ، بی همه چیز های عمامه بسر فکر میکنند که با یه مشت گوسفند طرفند !!! فسیل یک مادر 40 پدر ، چی زری میزنه آخه !!!! گزارش به امام زمان ....
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

اینقدر حرفه ای دروغ میگن که خودشون هم باورشون میشه. اماما! درد نفهمی و بی شعوری این ملت را دوا کن
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
۶۵
آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان
این اوسکلی بیش نیست قوزپیچ شده بیچاره، زال اصفهان بدو پوشک حاجی عوض کن
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
این یعنی ملت ایران دسستون به اونجامون.
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
[::Revolver_Ocelot - رشت، ایران::]. [::Revolver_Ocelot - رشت، ایران::]. فکر میکنند؟ نه رفیق اینها مطمئنند که با یک گله گوسفند طرفند، در غیر اینصورت ۴۰ سال جنتی و و تمساح یزدی و احمقی نجس بر انها حکومت نمیکرد و براشون دستورالمل برای عتی همخوابی با همسرشون نمیدادند!
شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا
این هم یکی از اندیشمندان دزد جمهوری اسلامی معنی حرف این انگل جامعه یعنی از این به بعد هر دزدی که کردید حواله آقا امام زمان بکنیدو وقتی از شما بازخواست کردن بگید من گزارشم را دادم به آقا برید روزه وچله بگیرید تا شاید بتونید امام را ببینید واز او باز خواست کنید ٫ هری
یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
این همونی نیست که میگفت لیست نمایندگان مجلس را بردن پیش امام زمان ایشون هم قبول کرده بعد همون نمایندگان منتخب امام زمان اعتصاب کردن همشون را حسابی حال دادن امام زمان معلوم نبود کجاست تا از نمایندگان منتصب خود دفاع کند
دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.