نتانیاهو : رژیم ایران به یاد داشته باشد که جنگنده های ما قادرند به هر نقطه در خاورمیانه برسند

دویچه وله :نخست وزیر اسرائیل به ایران هشدار داد که نیروی هوایی کشورش قادر است به هر جایی در خاورمیانه حمله کند. اسرائیل بار دیگر از اتحادیه اروپا خواست که در برابر "خطر ایران" بیدار باشد.
 
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در واکنش به تهدیدات اخیر سران جمهوری اسلامی گفت که جنگنده‌های اف ۳۵ اسرائیل قادر هستند "به هر جایی در خاورمیانه" حمله کنند.

 

نخست وزیر اسرائیل که از قرارگاه جنگنده‌های F-35 در نیروی هوایی اسرائیل دیدن می‌کرد، گفت: «ایران اخیرا اسرائیل را به نابودی تهدید کرده است. آنها باید بدانند که هر جایی در خاورمیانه، از جمله ایران و سوریه، در تیررس این هواپیماها قرار دارد.»
 
پیش از این نیز برخی از مقام‌های اسرائیل گفته بودند که نیروی هوایی این کشور نسل پنجم از جنگنده‌هایی را به خدمت گرفته است که می‌توانند به خاک ایران برسند و عملیات انجام دهند. هشدار به اروپا
دنی دانن، نماینده اسرائیل در سازمان ملل متحد، طی یک سخنرانی در واشنگتن نسبت به افزایش "خطر ایران" هشدار داد.
 
نماینده اسرائیل که در نشست سالانه "مسیحیان متحد" سخن می‌گفت، گذشتن ایران از مرز غنی‌سازی مجاز در چارچوب توافق هسته‌ای (برجام) را محکوم کرد و مدعی شد که ایران "یک بار دیگر ثابت کرد که قصد دارد بمب هسته‌ای تولید کند".

او تصریح کرد: «به سران اروپا هشدار می‌دهم که تا دیر نشده به تهدیدهای این رژیم تروریستی (ایران) توجه کنند. غفلت آنها باعث شده که رژیم ایران به جاه‌طلبی‌های خطرناک خود ادامه دهد. آنها باید با پیروی از الگوی پرزیدنت ترامپ، سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کنند.»
 
نماینده اسرائیل در سازمان ملل افزود: «به شورای امنیت سازمان ملل توصیه می‌کنم که خواهان تنبیه رژیم ایران شود. ما نباید به رژیم ایران اجازه دهیم که مردم خود و جهانیان را در وحشت نگه دارد.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

هر چه زودتر، بهتر! دلم لک زده برای پاسخ دندان شکن جهان به رژیم ساندیسیان.
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان

رژیم اسرائیل هم به یاد داشته باشد جنگنده هایش قادر نخواهند بود به خانه بازگردن!. همانطور که پیشرفته ترین هواپیماهای بدون سرنشین امریکا آمدن اما نتوانستن بازگردن!. فراموش نکنید شما از آمریکا جنگنده خریدین و ایران هم کلکسیونی از فوق پیشرفته ترین فناوری های نظامی آمریکا را توی آسمان شکار کرد و با مهندسی معکوس بازشون کرد و به تویلد انوله رساند. خب بله شیاد قادر باشید بیایید اما آیا رون آراد (רון אר) خلبان اسرائیلی را فراموش کردین؟ درضمن نیروی دریایی اسرائیل در خلیج همیشه پارس، کوسه ها منتظر شما هستین میخوان میهمانی بگیرن. حمله نیروهای دفاعی idf میتواند درواره های جهنم را به سوی اسرائیل باز کند و کل اسرائیل زیر رو بشود. البته خودتان هم میدانید همه این قمپز در کردنهاتون به دلیل انتخاباتتون هست وگرنه وقتی امریکا جرات حمله نداره اسرائیل که عددی نیست
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
۳۴
پارس 1404 - ایران، ایران

تو کله موز هم نیستی مرتیکه شیره ای. با 4 تا موشک نابود میشه میره این غده سرطانی
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
۲۴
یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک

این جهودان خبیث از قاهر 313 ما، کپی ورداشتند. همون طیاره ای که پشت سرشه. خیالی نیست، بیاین. و تو همون نقطه هم سرنگون تون میکنیم.
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
۶۵
آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان

خب سپاه و جماران و صداوسیما را بزنید بقیه اش باما
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
۴۳
پنجاه و هفت - ریو، برزیل

جنگنده های شما به سر کوچه قمر خانم هم نخواهد رسید. شما فقط زورتون به آدم های بی سلاح میرسه
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

چند ساله از اونور تو زر مفت میزنی از اینور هم اخوند عر عر میکنه ولی هر دو خوب میدونید بدون اجازه اربابانتون انگلیس و امریکا هیچ غلطی نمیکنید.
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

یا فاطی کماندو ونیز ایتالیا . بابا فعلا تو برو جناز های چهارپایان عزیزت را در سوریه که توسط همین نتانیاهو می روند بالاجمع کن بعد بیا ...کن اینجا .
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

اینقدر شعار نده اگر راست میگی اول طویله رهبری را هدف بگیرید بعد حوزه پرورش حیوانات وحشی قم را و لانه های فساد بسیج و سپاه و اون مساجد را نیست و نابود کنید
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::یا فاطمه زهرا - ونیز، ایتالیا::]. [::یا فاطمه زهرا - ونیز، ایتالیا::]. بشین بابا هیچ غلطی نمیتوانید بکنید
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
۳۴
grizzly - برلین، آلمان

بعضی ها رو میبینم که توهم برشون داشته یک پهباد بدون سرنشین رو زدند فکر میکنند که خبریه! اگر جرأت داشتید چرا اون هواپیمای نظامی آمریکا رو که تو حریم هوایی ایران بود رو نزدید؟ بگید از ترسمون اینکار رو نکردیم اگر چه اون هواپیما رو هم رادارهای ارتش گرفته بودند و میدیدند که وارد حریم هوایی ایران شده! بیخودی باد نکنید فعلا موقع اش نرسیده وقتی برسه همتون شلواراتون رو خراب میکنید و تو سوراخ موش میچپید.
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. باز جفنگ ناشتا نوشتی؟ زدن پهباد غیر رادار گریز با سرعت حدکثر ٦٠٠ کیلومتر در ساعت و طول بال ٤٢ متر رو با نسل پنجم هواپیمایی که برای جنگ طراحی شده مقایسه میکنی؟ من دلم نمیخواد جنگ بشه، ولی اگر بشه اینایی که میگین فقط عرو... هست.
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان

[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. ویژگی‌ها و توضحات فنی پهپاد های RQ-170 و RQ-4 global hawk آمریکا رو نمیدونی! این دوتا جز فوق پیشرفته ترین پرنده های آمریکا هستن. آر کیو ۱۷۰ رادار گریز بود ولی شکار شد. آر کیو-۴ هم توان سرعت بالا داره و میتونه بسیار در ارتفاع بالا پرواز کنه و بدنه پهپا از جنسی ساخته شده بود که ردیابی نشه. پهپاد سازمان سیا هم که MQ-1 Predator هست اینم شکار شد. و اما پهپاد اسرائیلی \רמס 450 مثله یک مگس توسط ایران شکار شد. همچنین نقشه چند جنگ افزار سری امریکا به دست ایرانیان رسیده که در حال ساختن هستن. (قدرت نفود عمیق اطلاعاتی). قدرت پدافند ایران در موشکها و جنگ الکترونیک هست و جدیدن هم که از سامانه ارتباطات تاکتیکی Sepehr 110 رونمایی شد که این قدرت جنگ سایبر الکترونیک ایران رو افزایش داده. کارشناسان نظامی در آمریکا تایید کردن ایران قدرت زیادی داره. مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی CSIS اعلام کرده قدرت ایرانیان در فاع بسیار افزایش پیدا کرده. با این حساب باید به اسرائیل دشمن ایران زمین گفت: اى مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

این جهودان خبیث از قاهر 313 ما، کپی ورداشتند....خدا اگر هنوز تو خزانش ته مونده عقلی داره به تو بده
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

صدام حسین و قذافی هم با توان مضاعف بیش از شما از این قپی ها امدند و لوله شدند. توان نظامی دولت ها مشخص هست و با قمپوز در کردن چیزی عوض نمیشود. متاسفانه رهبران نادان مذهبی در ایران به امید امام زمان و حوری و فاحشه های اسمانی منتظر شهادت هستند و دنیای امروز را هم با زمان جنگ ویتنام اشتباه گرفته اند. اسلحه های ان زمان در مقابل وادوات جنگی الکترونیک امروز مثل اسباب بازی هستند. زدن یک هدف ثابت در اسمان یک ده هزارم نیروی تهاجمی امریکا نیست. وقتی اسرائیل حمله کند مثل شیر امریکا و بیشتر از این روس ها پشتش ایستاده اند. کاری نکید با قپی شهرهای بیشتری مثل ترکمن چای از ایران مجزا شوند
‌سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

رفیق بیا بزن این کومت و طرفدارانش رو پاره کن اگه راس مسگی و با آخوندها و پاسدارهای یهودی مخفی سروسر نداری.
‌چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
آره قادرند به هر نقطه در خاور میانه برسند ولى بدبختى اینه که نمى رسند ، کمتر از بیست. چهار ساعت ایران هزاران هزار موشک میفرسته و کل کشور قوطى کبریتى تونو شخم میزنه
شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.