فرمانده ناجا: اجازه نمی‌دهیم اماکن بعد از ساعت ۱۲ شب فعالیت کنند

حسین اشتری امروز چهارشنبه در کرمان اعلام کرد که نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد فروشگاه‌ها و اماکن بعد از ساعت ۱۲ شب فعالیت کنند.
 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) اماکن را تابع "یک سری ضوابط" دانسته که ساعت فعالیت در هر استان از آن جمله است. به گفته اشتری، «اصولا ساعت ۱۲ شب باید اماکن تعطیل شده و تردد غیرعادی نخواهیم داشت.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

بفرما، حکومت نظامی هم اعلام کردند
‌چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
۷۰
senator x - تهران، ایران

اصلا شما میتوانید از اول غروب افتاب تعطیل کنید,مملکت مال شماست و ملت رعایای شما هستند.هرکس بگوید غیراز اینست ,درک و فهمش اشکال دارد,شدیدا.میگی نه؟بعمل کرد40ساله ات بنگر
‌چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
۶۵
آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان

آقا اجازه؟ جیش دارم میتون برم دستشویی خونمون؟؟
‌چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
۴۳
stockholm - استکهلم، سوئد
در مملکتی که قانون اساسی بنا بر ولایت وقیح باشه انتظار دیگه ای نمیشه داشت. ولایت فقیه یعنی چی؟۱-ولی فقیه همه کاره مطلق است و مردم هیچ کاره و باید صد در صد مطیع باشند. به عبارت دیگر مطلقه بودن به معنای تمرکز قدرت و سپردن قدرت بی‌‌مهار به شخص واحد است. 2. به معنای تعمیم حوزه ولایت در تمامی عرصه‌‌های اجتماعی و شخصی افراد. 3. «مطلقه بودن ولایت» به معنای شمولیت ولایت فقیه بر همه افراد جامعه. 4. به معنای شمولیت موضوعات ولایت ولی فقیه در همه مواردی که موضوع یکی از احکام پنجگانه فقهی می‌‌باشد، یعنی همان احکام «واجب، حرام، مستحب، مکروه و مباح». 5. به معنای محدود نشدن ولی فقیه به حد قانون بشری و امکان عمل، فوق قانون بشری و امکان وضع قانون توسط فقیه است. 6. «ولایت مطلقه» به این معنا که پس از اینکه فقیه طبق ضوابط و اصول شرعیه حکمی را صادر کرد این حکم بر همگان لازم الاجراء است. یعنی اطلاق در نافذ بودن حکم ولی فقیه. 7. به معنای این است که ولی فقیه می‌‌تواند فوق احکام اولیه فقهی عمل کند و بنابر مصالح، احکام اولیه را ترک و بر طبق احکام ثانویه عمل کند.
‌چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.