نظر قاضی پور نماینده ارومیه درمورد بودجه ۹۸ دولت: اگر این بودجه را اجرا کننددیگر به آمریکا و داعش نیازی نیست

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۱
naderali63 - گوتمبر، سوئد

هنوز روز خوش ایران هست کمی دیگر صبر کنید شمارا هم میفروشن به روسیه.
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

خاک طلا کنن؟ اینا دارن طلا رو خاک میکنن میچسبونن به حرم حسین و زینب و ننه قلى و بزرگراه میسازن تو عراق، پول کم نیست ،کجا داره خرج میشه؟ وقتى نصرعبدالله حزب الله لبنان تو تلویزیون با صراحت میگه ج ا همه خرج این مفت خور هاى بى خاصیت رو تو لبنان و فلسطین و سوریه و یمن و دیگر کشور هاى گت و گشنه دنیا رو میده! جواب سؤال خودمون رو هم میگیریم. پولى که باید تو ایران خرج بشه میره تو جیب گشنه گداهاى مفت خور بى خاصیت
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

همه پته های دولت رو ریخت رو آب. این چون همشهری خامنه ای هستش هواشو داره والا تاحالا ز یرآبشو زده بودن. ملت خیلی باید اسکل باشن اوراق این حکومت روی آب رو بخرن. من فقط موندم آیا ولیعهد با یک تیم ایرانی میتونه این اوضاع و ملت قاط زده رو جمع کنه؟ نمیتونه. حتما باید تمام مدیریتهای کلان و ارشد و معاونتها رو بده دست عده ای ژاپنی و مثلا فنلاندی و غیره تا بی رحمانه و مستحکم جلوی افکار غلط عمومی باایستن و بعد چند سال اوضاع رو به حالت صفر برسونن تا کم کم به سمت مثبت برن.
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

این جانور ببخشید این اقای دکتر همان جانوری نیست که در تبلیغات انتخاباتی و همینطور در صحن ان طویله با معذرت ان مجلس با صدای بلند و رسا میگفت من 12 اسیر عراق را گفتم و برای سر بریدن انها از رهبر درخواست کارد و چاقو کردم . یا این گاوومیش ببخشید این اقای دکتر همان جانوری نیست که میگفت من در توالت مجلس با اخوندی بنام علیخانی خلوت کردیم و دستمال کاغذی ها را کم اوردیم و زمانیکه از توالت بیرون امدیم دیدم عده ای زیادی نماینده در پشت در توالت منتظر بیرون امدن من از توالت و رفتن و انجام وظیفه کردن با اقای علیخانی هستند؟؟شما را بوجدان خودتان قسم میدهم بمن بگوئید این جانور همان جانور نیست؟؟؟؟
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
این پوفیوز هم فهمیده بوی الرحمان رژیم بلند شده
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.