درخواست طلاق به خاطر نخریدن کارت شارژ موبایل

زن جوانی در امارات به یکی از دادگاه‌های خانواده درخواست طلاق داد، تنها به این دلیل که شوهرش از خریدن کارت شارژی به مبلغ 50 درهم معادل حدود 14 دلار برای او اجتناب کرد.
 

رسانه‌های امارات متحده عربی گزارش کردند زنی با مراجعه به دادگاه العین، تقاضای طلاق از شوهر «خسیس» خود کرده و گفته که «او به شکل مناسب خرج مرا نمی‌دهد و در آخرین مورد راضی نشده برایم کارت شارژ بخرد تا به دوستانم تلفن کنم.»

 
این زن به دادگاه گفت که به مدت یک سال شرایط دشوار زندگی با این مرد را تحمل کرده و درآمد ماهانه شوهرش به سختی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شخصی این زن باشد. در سوی مقابل شوهر این زن نیز به دادگاه گفت که او «خسیس» نیست و در حد توان برای همسرش هزینه می‌کند و تنها دلیلی که زن درخواست طلاق کرده، خریده نشدن کارت شارژ است.
 
طلاق‌های عجیب و غریب محدود به حوزه خاصی نیست و در همه جای جهان رخ می‌دهند. باشگاه خبرنگاران جوان پرونده طلاق عجیبی در ایران را گزارش کرد که مربوط به مردی بود که می‌خواست به راحتی شام بخورد، برای همین جدایی از همسرش را انتخاب کرد. این مرد به خاطر خوردن شام از زندگی مشترک با همسرش دست کشید. با این‌که همسرش را به شدت دوست داشت، ولی از این‌که دو سال تمام در کنار همسرش شام نخورده بود خیلی عصبانی بود.
 
او همسرش را مقصر همه بیماری‌هایش دانست. می‌خواست به زندگی مشترکش پایان دهد تا بتواند پس از جدایی براحتی شام بخورد و با کاملا منطقی دانستن انگیزه جدایی‌اش به قاضی دادگاه خانواده گفت: «دو سال است ازدواج کرده‌ام، ولی در این مدت حتی یک شب هم شام نخورده‌ام. همسرم یک بیماری وسواسی نسبت به این موضوع دارد. می‌گوید اگر شام بخوریم چاق می‌شویم.»
 
زن دیگری نیز در ایران درخواست طلاق کرده بود تنها به این دلیل که هیچ اختلافی با شوهرش نداشت، تصمیم گرفت زندگی مشترکش را به پایان برساند. او با شوهرش هیچ دعوایی نداشت. همین موضوع بود که او را به دادگاه خانواده کشاند. نادیا از این که در زندگی با شوهرش هیچ اختلاف یا درگیری ندارد، ناراحت بود.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +563شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +449پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +343یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +244نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند