رابطه نامشروع زن متاهل لو رفت، شوهرش را کشت و به کانادا فرار کرد

ایران نوشت: زن خیانتکار وقتی فهمید راز رابطه مخفیانه‌اش فاش شده با همدستی خواهرزاده‌اش شوهر خود را کشت و همراه دختر ۱۳ ساله‌اش به کانادا گریخت.
 

با گذشت ۵ سال از این ماجرا صبح دیروز خواهرزاده این زن به اتهام معاونت در قتل شوهر خاله‌اش در شعبه هشتم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.

 
سال ۹۲ دو زن سراسیمه مردی نیمه جان را به بیمارستان رساندند و مدعی شدند وی دچار مسمومیت غذایی شده است.لحظاتی بعد مرد جوان جان باخت. به دستور بازپرس کشیک دادسرا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.واحد سم شناسی پزشکی قانونی اعلام کرد مرد جوان با خوردن قرص برنج جان باخته است و در حالی که همسرش مدعی شده بود او خودکشی کرده است اما کارآگاهان پی بردند این مرد به قتل رسیده همسر این مرد هم بسرعت به همراه تنها دخترش به کانادا گریخت.
 
خواهرزاده او که زن جوانی بود بازداشت شد وی در بازجویی‌های اولیه گفت که خاله‌ام وقتی فهمید شوهرش به رابطه پنهانی او با یک مرد غریبه پی برده نقشه قتل او را طراحی کرد و گفت می‌خواهم با ریختن قرص برنج در آبمیوه‌اش او را بکشم.
 
در آغاز جلسه محاکمه که دیروز برگزار شد اولیای دم خواستار دریافت دیه مقتول شدند. اما متهم در حالی که منکر معاونت در قتل شوهر خاله‌اش بود گفت: روز جنایت وقتی به خانه آنها رسیدم دیدم شوهر خاله‌ام بی‌حال کف اتفاق افتاده است.
 
بعد فهمیدم خاله‌ام به او آب پرتقال داده و با قرص برنجی که درون آبمیوه انداخته او را مسموم کرده وحالا هم با بچه‌اش به کانادا فرار کرده است.من در این جنایت هیچ نقشی نداشتم.در پایان محاکمه قضات وارد شور شدند تا درباره پرونده متهم تصمیم بگیرند
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Pooia - بریزبن، استرالیا

باید بگیرند ..... زنیکه خائن و قاتل رو
‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

باید توسط پلیس انترپل این زنیکه خائن جنایتکار دستگیر و به ایران تحویل داده شود تا محکمه شود.
‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

فرار مغزها که میگن همین بود.
‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Parisa چند روز قبل در رابطه با پسب خاشقچی کاربرانی با نام Tom , و یا بلوچ و ایرانفردا بحث های مفصلی در مورد زنان مخصوصا زنان ایرانی داشتند. البته من نمیخواهم وارد مذاکرات ان عزیزان بشوم .اما بسیار خوشحال میشوم نظریه همان عزیزان را در این باره بشنویم یا بخوانیم . یادمان باشد یک فرد جانی و خیانت کار نمیتواند الگوی تمام زنان ان جامعه باشند و متاسفانه ما در بحث ها گاها اینگونه مسائل را به بیراهه میکشانیم. با درو.د به تمام کاربران و مخصوصا عزیزانی که نام بردم و باعث خوشحالی است که خانم یا اقای ایرانفردا در این باره وارد مذاکره و اظهار نظر اجتماعی بشوند
‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
POOIA استرالیا با معذرت من نام کار بری شما راParisa نوشتم که معذرت میخواهم
‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::] دوست ارجمند: شما بدرستی اشاره فرمودید, که یک فرد جانی و خیانت کار نمیتواند الگوی تمام زنان ان جامعه باشند. حال اگر به و قوع این حوادث در جامعه خودمان بپردازیم . میتوان گفت که رکورد زده ایم. ارزیابی بنده در باره این تلخی ها اینگونه است. ۱- عدم اشنایی و شناخت دو نفر قبل از ازدواج. ۲- ازدواج ها بر معیار و انتخاب و تشخیص دو نفر انجام نمی گیرند. بلکه پدر و مادر حتی کدخدا در این تصمیم حرف اخر را میزنند. ۳- اختلاف سن و ازدواج های فامیلی بدون هیچ عشق و علاقه ای۴-بیسوادی , بیکاری , وابستگی اقتصادی, و محدودیت های تزریق شده به جامعه.۵- دست یابی راحت به مواد خطرناک وسمی که ٭اسید چماقی است در دست مردان و قرص برنج چماقیست در دست زنان٭. شور بختانه باید بپذیریم ,که محیط خودمان ابستن اینگونه نا گوارایی هاست. ولی نباید این حوادث را به حساب کل زنان یا مردان بگذاریم. با این نوشته از شما دور میشوم. بنیامین فرانکلین اینطور میگوید: آنجا که ازدواجی بدون عشق صورت می گیرد, حتما عشقی بدون ازدواج در ان رخنه خواهد کرد.
‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
کانادا عجب جاییه!!؟؟ پذیرای چه نوابغی هست؟؟!!
‌چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
بلوچ اسلو نروژ . با درود فراوان بشما حدود دو روز منتظز اظهار نظر عزیزان ایران فردا و Tom ماندم متاسفانه حضور پیدا نکردند تا من بتوانم از محضر شما استفاده ببرم. البته اضافه میکنم فرمایشات سرکار نه تنها مورد تائید من است بلکه یک نظریه جامع و اصولی در رابطه با مسائل و مواردی که مردم کشور ما با ان مواجه هستند میباشد. البته شما و عزیزان دیگر بخوبی میدانید مشکل خانوادگی یا مشکلاتی را که از نظر عاطفی و احساسی برای مردان بوجود میاید مطلب خاصی که فقط مربوط بمردم ایران باشد نیست. همه مردم دنیا با این مسئله دست بگریبان هستند و معمولا همه تقصیر یا گناه را بگردن طرف مقابل میاندازند. بهر حال امیدوارم در پست های بعدی دوستان و کاربران نازننی که با طرز تفکر و نوشتار انها اشنائی داریم بتوانیم با بحث های اصولی پاره ای از مشکلات خانوادگی را که گریبان گیر بسیاری از خانواده ها مخصوصا خانواده هائی که زندگی در غربت را پدیرا شده اند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. من برای شما و سایر دوستان ارزوی موفقیت مینمایم
‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::] رفیق: بعضی مواقع توی سایت گردی ها مطالبی به خاطر شلوغی به گوشه میروند,و پوزش میطلبم. باری همه دوست داریم, ان زندگی را انتخاب کنیم که می خواهیم .ولی در بسیاری از موارد زندگی دوست ندارد ما را انتخاب کند. وحق تقدم را به سوارکاران چابک میدهد. تا دیداری دیگر جانتان جور
‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
د - ی - و -ث که میگن اینه .
‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
۳۴
tiger.man - لوبومو، کنگو
یک زن خوب از صدتا مرد خوب بهتره و یک زن بد ذات از صدتا مرد بد ذات بدتر و خطرناکتره. شاید بهمین دلیله که قدیمی ها گفتن زن خوب گنجه و گنجها هم معمولا بندرت پیدا میشن.
‌پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
بلوچ اسلو. هزاران درود بشما انسان صاحب درک و صاحب شعور. موفق باشید
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::] 🙏🤝🤝.
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +564شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +452پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند