روزنامه کیهان درباره قربانیان الکل: به جهنم که می‌میرند

روزنامه کیهان در باره افرادی که این روزها بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی جان داده‌اند؛ در ستون گفت و شنود خود نوشته است: به جهنم که می‌میرند. چشمشان کور، عرق کوفت نکنند تا سقط نشوند! اصلا این جرثومه‌های پلیدی برای چه باید زنده باشند؟!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا

پس بنوش به سلامتی نابودی رژیم فاسد ایران و اخوندهایه دجال .. 🥂🍷🌞🙏😎😂cheers
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

از نظر اینا زن بازی و مواد مخدر حلاله. میگید نه از طرفدارای کثیفشون که در این سایت نظر میدن بپرسید. بخصوص اونایی که ادای مخالف رژیم رو در میارن اما از همه پستترن.
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا

روزنامه کیهان درباره قربانیان الکل: به جهنم که می‌میرند، ما فقط به لواط کاران و بچه بازان در حوضه های علمیه و در سطوح مختلف حکومتی اهمیت میدهیم تا به درجات بالای الاهیت و عبودیت برسند!!! تکبیر حضار !!!در میان دود تریاک!!!
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
۶۴
mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان

نه که الان در بهشتیم یهویی میریم جهنم، یه عده اسکل مسلمان دورهم جمع شدند و سوال از خدا نمیکنن که تو اینهمه انان آفریدی فقط دویست میلیون نفر طرفدار مرید داری بقیه بیدین و عرقخورند پس تو چه آفریدگاری هستی که همی مخالفت هستند؟؟
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

بازجو همه مثل شما تریاک ناب گیرشون نمىاد مجبور هستن دست ساز بخورن اگر جانى و دزد بودند درجه یک مى نوشیدند
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

به کوری چشم مرتجعین اسلامی، همواره مینوشیم شراب ، به سلامتی ایرانزمین و به امید نابودی جهل و خرافات و استبداد
‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
اینا فرق پیشاب خلخالی رو با شراب ٧ ساله نمیدونن. جفتش از نظر اینا نجسه. ولی دود و دم رو مشکلی باهاش ندارن. اخوند و اخوند مسلک جماعت گشادی از قیافه اش میباره. دود و دم هم که خوراک گشاد بازیه. دوم اینکه این حیوانات (مجددا عرض معذرت از جماعت حیوان به معنی عام) کشته شدن و مردن إنسانها براشون پشیزی ارزش نداره، این در جواب کسایی باید باشه که میگن اخوند کشی نباید کرد. اینها تا ریششون با خون خودشون رنگین نشه، پاک و مطهر نمیشن.
‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۳
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا
من برای روزنامه کیهان تکیلا و نمک و لیمو ترش تجویز میکنم !!!! تا بفهمند اونی که تو حوزه ها و نماز جمعه است آلوده و شیطانی است، نه شراب و شادی و شور 😁😁😁
‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۷
۴۲
arkadash - نیکوزیا، قبرس
حضرت مستطاب شریعتمداری گویا با شیره و چرس و بنگ مشکلی ندارند..نه در شکایت نامه شان آمده بود نه در حکایتشان نقل شده بود..تازه این فقره مصداق التزام عملی به ولایت فقیه است
‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
به جهنم واصل شه شریعتمداری شیره ای و قلم زنان فاسد و مزدور لجن نامه کیهان و اون احمق تر از احمق‌ها که حسین شیپیشو رو با منقل و وافورش کرد مسئول هرزه نامه کیهان ! دوستان ، بقول ژاپنیها کامپای یا به سلامتی ، پیک هاتون رو ، برید بالا ! تا کور و بابا غوری بشه اونکس که خودش فاسد فطری و ذاتیه و نمیتونه ببینه !!
‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
مینوشم به سلامتی جمهوری اسلامی که خوب تری زده به جهان اسلام
‌سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.