سخنان محمد فاضلی، جامعه‌شناس، در تلویزیون جمهوری اسلامی

«در همان آمریکای شیطان بزرگ، امروز میتونید چک کنید که ۲۰۰سال پیش یک نماینده کنگره به یک لایحه چه رایی داده! شفافیت یعنی این!»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

حرف حق جواب نداره
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
۴۰
کاربرد - کنستانتینو پلی ، ترکیه

تو چه قدر خوبی! خیلی مسلط وبا دانش خوب ....از اینها لازم داره مملکتمون...‌.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
۵۱
saltanat-talaban UK - وادوز، لیختن اشتاین

فقط جماعت گوسفند صفت ....میتونه حرفهای این آقا رو تایید کنه بدون اینکه بفهمه منظوردقیقش چیه این حرفها رو یک زمانی نقی عالیخانی وزیر شاه هم میزد ولی در عمل فقط پولدارها پولدارتر می شدند تصمیم گیری گرگها همیشه برای راحتتر خوردن گوسفندهاست نه برای علفخوار کردن گرگها
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
۴۹
tom28 - تهران، ایران

جناب سوپاپ اطمینان و جامعه شناس شکی نیست که نظام آخوندی فاسده اما آمریکا روی آنتن رسانه های خودش و تبلیغات دروغ و نادانی و پاچه خواری افرادی مثل تو موج سواری میکنه. همین پارسال بود که سازمان جنایی بازرسی امور مالی آمریکا بعد از ماهها تحقیقات در مورد فساد مالی گسترده و شگفت انگیز و عدم شفافیت و بی برنامگی در وزارت دفاع اعلام کرد که" ۲۱ تریلیون دلار" بله درست دیدین ۲۱ تریلیون دلار از بودجه این وزارتخانه گم شده و نه تنها هیچکس پاسخگو نیست بلکه گروه بازرس و حسابرسی تهدید به مرگ شدن. اگر قصد دارین نمونه های تقریبا درست از شفافیت و قانونمندی را مثال بزنید به سوییس ژاپن آلمان و کشورهای اسکاندیناوی اشاره کنید نه به آمریکا که پروژه ساخت هواپیمای F 35 از سال ۱۹۹۲ شروع شده و هنوز تمام نشده و حداقل یک تریلیون دلار پول مالیات دهندگان آمریکا را دزدیدن و به بهانه ساخت این آشغال خوردن و سقوطهای متعدد و مرگ خلبانها و خرابیهاش را مخفی و ماستمالی کردن. مدیر پروژه و طراح F 16 خیلی راحت گفت که F35 یک تیکه آهن پاره آشغاله و پروژه یکی از بزرگترین رسواییها و تراژدی فساد در تاریخ آمریکاست.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
۴۹
tom28 - تهران، ایران

[باور عمیق - قم، ایران] چرا مزخرف میگی . مگر هر کسی با پایان نامه تقلبی وکپی شده جلوی دانشگاه و آویزون شدن به حراست و انجمن اسلامی دانشگاه آمد توی تلویزیون و از طرف رژیم بعنوان ابزار و سوپاپ اطمینان استفاده شد و اراجیف بهم بافت میشه منبع اطلاعات و درستگویی که حرفش بشه حرف حساب. آن مجری بیسواد نشسته آنجا مثل گوسفند فقط سرشو تکون میده و چیزی نمیدونه که این باصطلاح جامعه شناس را با ۲ تا سوال و جواب بپیچونه. بابا جان آخه به همین راحتی نباید حرف هر احمقی که مدرک تقلبی گرفته را باور و تایید کرد. برو کمی مطالعه و تحقیق کن. کشور را همین ندونم کاری و بله و چشم گفتن و نادانی به این روز انداخته. یکی یه چیزی بلغور میکنه بقیه مثل گوسفند راه می افتن دنبالش تایید میکنن. برو تحقیق کن ببین این اراجیفی که این یارو میگه اصلا وجود داره درست بودنش پیش کش. مگر میشه حرف هر کسی که چند تا اسم و اصطلاح فرنگی استفاده کرد را همینطوری بدون تحقیق و مطالعه باور و قبول کرد. مطالعه مطالعه مطالعه تحقیق تحقیق تحقیق راه نجات کشور و مردمه. داشتن دانش یعنی داشتن قدرت.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
دیدن رسیدن به آخر کار حالا دارن در تلوزیون حرفهای پوپولیستی میزنن . این حکومت رو باید از ریشه زد . باید .....
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
۵۲
Dalahoo01 - هیوستن، ایالات متحده امریکا
[::کاربرد - کنستانتینو پلی ، ترکیه::]. مهربانم ایشون واقعا استاد هستن که گفتن دهه 1910 اگر مثل من درویش یک لاقبا بود می گفت دهه اول قرن بیستم
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
۴۹
tom28 - تهران، ایران

[::saltanat-talaban UK - وادوز، لیختن اشتاین::]. کاملا درسته و با نظرتون موافقم اما شما نگاه کن و ببین که با کمال تاسف چند نفر با این سرعت به شما و بنده منفی دادن. اینها همان جماعتی هستند که بدون داشتن آگاهی و مطالعه و بدون اینکه اصلا مطلب را به دقت بخونن و بفهمن نظر میدن و میرن میکشن تا به شارلاتانهایی مثل خاتمی و روحانی رای بدهند بدون اینکه بخوان بفهمن که بقول شما تصمیم گیری گرگها همیشه برای راحتتر خوردن گوسفندهاست نه برای علفخوار کردن گرگها.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
۴۰
کاربرد - کنستانتینو پلی ، ترکیه

[::Dalahoo01 - هیوستن، ایالات متحده امریکا::]. حق با شماست. همیشه ما دهاتیها با این حرفهامون آبروی شما روستائی ها رو میبریم.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
حیف نیست رفتی برای این الاغها صحبت میکنی فکر میکنی به حرفت گوش میدن نه بابا جان اون پشت دارن بهت میخندن
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.