تبرک حیوانات توسط اسقف اعظم نیویورک - ویدیو

اسقف اعظم نیویورک روز دوشنبه پنجم نوامبر در مراسمی که در تالار موسیقی «رادیو سیتی» به مناسبت فرا رسیدن کریسمس برگزار شد، حیوانات از جمله چندین شتر، الاغ و گوسفند را تقدیس کرد.
 

تیموتی کاردینال دونال، اسقف نیویورک در صحنه بازسازی شده تولد مسیح با برگزاری مراسم دعا و پاشیدن آب مقدس بر حیوانات، آنها را متبرک کرد.

 
تالار موسیقی رادیو سیتی واقع در راکفلر سنتر شهر نیویورک به «تالار نمایش ملی» مشهور است و هر ساله از روزهای آغازین ماه نوامبر تا یکم ژانویه مراسمی بنام «کریسمس دیدنی» را بمناسبت جشن کریسمس و سال نو برگزار می‌کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
abulolo al majoosi - برنو، چک
اینو مقایسه کنید با شیوخ وهابى مانند آل شیخ و الخریفى و نبیل العوضى و ..!!!!
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
۸۴
mok432 - تهران، ایران

حداقل به حیوانات هم اهمیت میدهند ، آخوند و مجتهد فاسد میگویند حیوانات نجس هستند حتی انسانها مانند مسیحی ها و یهودی‌ها هم و سنی‌ها و بهأیی‌ها و بودأیی‌ها همه و همه نجس هستند ، این عجب دینی است که همه را کافر میداند، مرگ بر رژیم اخوندی نجس و دزد و فاسد، وعده ما هر روز و هر شب در خیابانهای مرکزی ایران تا سقوط رژیم در خیابانها میمانیم .
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
۴۴
freydun2500 - نامکاری، آلمان
پس بگو چرا آخوندها و مقامات دولتی جمهوری اسلامی اینقدر علاقه به نیویورک دارند.الان میفهمم چرا مموتی با صد نفر به نیویورک رفت.ما را باش که فکر کردیم منظورش بد بوده نگو همه برای امر مقدس تبرک‌میروند نیویورک.خدا از گناهان ما بگذرد
‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
۵۷
سلام لبخند - تهران، ایران
خوب منظور ؟ بهتر از ذبح یه حیوون بی گناه هست که دست و پایش را میبندن و با یه چاقوی کند کله اش را جدا میکنند و خون فروران میزنه !!! جالب اینکه دلشون هم میسوزه و قبلش چند قطره اب هم بزور میچپونن تو دهن حیوون بدبخت
‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان
خداوند همه احمقها را که دنیا و انسان‌ها را به پوچی و بی ارزشی سوق می‌دهند به کره مریخ هدایت کند.... راست میگفت میرفت ترامپ، بن سلمان و دارو دسته فاشیستشو تبرک میداد.
‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
آخه اشکول اون دخترهای خوشگل را ول کردی حیوانات را چرا تقدیس میکنی .....برو بچه بازیتو بکن
‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
کانت گفته حیوانات یکی از خوشبخترین جانداران روی کره زمین هستند که کشیش ورهبر دینی ندارن
‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.