خانوم معلمی که این روزها فضای مجازی رو دگرگون کرده - ویدیو

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۹
tom28 - تهران، ایران

آفرین به تبلیغات مجانی و بازار یابی و برنامه ریزی برای تدریس خصوصی و باز کردن یک موسسه آموزشی دیگه که مردم را سرکیسه کنند. البته اگر سهم آقازاده ها را نده همینو میکنه داستان کیس پناهندگی و سر از کانادا درمیاره. فقط بشین و تماشا کن تا آخرش را ببینی.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
۴۵
سلام سلام - ایران، ایران

شاید اغراق نباشه بگیم بعضی از معلم ها تو دنیا. انگار یه فرشته هستند.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
۵۷
RAHSHENAS - برلین، آلمان

تورو خدا واسه این گشت ارشاد هم یه شعر درست کنید. انقد نرن اونوری بلکه بیان اینوری ;) :)
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

به جای تشویق همین فردا بیرون اش می‌کنند چون جو شادی تو کلاس راه انداخته
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
۳۹
kalo palang - لندن، انگلستان

اساس یک جامعه مترقی باید از مدارس شروع بشه و تنها بچه های شاد و سالم میتونن اون رو عملی کنن. از ما که نسل سوخته بودیم و با ترس و تحدید بزرگ شدیم ، نمیشه انتظار رفت که بتونیم کاری برای مملکت انجام بدیم. اگه نظام اموزشی ایران به درستی و از نو بنا نهاده بشه در یک دوره ۱۵ تا ۲۰ ساله میتونیم شاهد یک ایران پیشرفته باشیم.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

درسِ معلم ار بود زمزمه محبتی. جمعه به مکتب آورد طفلِ گریز پای را
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

برای نابودی یک ملت نیازی به لشکر کشی‌ و حمله نظامی نیست. کافی‌،سطح کیفیت آموزش را پاهین آورد. و اجازه تقلب به دانش آموز داد..مریض به دست پزشگی ،که تقلب می‌‌کند. می‌‌میرد.خانه به دست مهندسی‌ که تقلب کرده. ویران می‌‌شود. .منابع مالی به دست حسابدار. که تقلب کرده از دست خواهیم داد.انسانیت به دست عالم دینی.که تقلب کرده .می‌ میرد.عدالت به دست قاضی تقلب کار ضایع می‌‌شود. درک می‌‌کنید. که چرا آخوند. باورها .سروان‌ها اموزگار ما هستند.؟ این را چرچیل ۷۵ سال پیش هم می‌‌دانست. به ملکه نوشت. بعد از جنگ دوم. ملکه عزیز تا زمانی‌ که اسلام در ایران وجود دارد. ایران هندوستان نخواهد شد.نگران منافعه ما در ایران نباشید. از کارگران سابق پیر شرکت نفت پرسش کنید.یک مسجد در خوزستان نبود. که بوجه آن از انگلیس نبود. حتا دفتر تعمیرات هم اسم انگلیسی داشت."Facilitymanagement". به یاد دارم. زمانی‌ که مثال. گنبد خراب می‌‌شد. آب نفوذ می‌‌کرد. آخوند مسجد می‌‌گفت. برید به دفتر فیسیلیتی .تلفن زدم تعمیرکار می‌‌آید. عمق فاجعه .سقوط آموزش=سقوط یک ملت=اسلام
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

دست همچین معلمان فداکاری که با عشق به بچه هاعلم اموزی میکنن رو باید بوسید
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
۳۹
kalo palang - لندن، انگلستان
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. درود بر شما،
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
۵۸
gholi.irani11 - ایران، ایران
اینهائیکه امتیاز منفی میدهند یا افغانی هستند یا ساندیس خور های وطنی که با شادی و سلامت مردم مشگل دارند...مثلا اگر بگویند پایتخت ایران تهرانه چند تا گاگولی امتیاز منفی میدهند...یا افغانی های بی در وپیکر.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
واقعا متاسفم برای هموطنانم مخصوصا این معلم خوب ،،که تورم به بالای ۲۰۰ درصد خواهد رسید و این مدرسه هم بسته خواهد شد. روزهای آخر این رژیم اخوندی است حتی با بوسیدن و نرمش قهرمانانه هم دیگر اثر ندارد ، آخوند رفتنی است، ولی این آخوندها ی فاسد تورم ا به بالای ۲۰۰ درصد خواهند کشاند و پول و حقوق به جیره خورانشان را هم ندارند که بدهند ، آزادی ایران نزدیک میباشد.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
۵۹
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::tom28 - تهران، ایران::]. چرا هر مطلبى که در مورد خانم ها و موفقیت هاشون منتشر میشه فقط نظر میدى؟ انگلیسى حرف زدن علیدوستى، مطلب پانته آ بهرامى، حالا هم اینجا از تراوشات مغز معیوب و زن ستیز تو بى نصیب نموندیم. حالا هى بگو زن ستیز نیستم
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
۵۹
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::tom28 - تهران، ایران::]. ولى خبرى از کامنت هاى تو، زیر باد معده خاتمى و سلیمان که بجاى ..... از حنجره اش در اومده ، نیست.
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
۵۹
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::tom28 - تهران، ایران::]. [::tom28 - تهران، ایران::]. اونجا هاممکنه . اربابات رو برنجونى و از نُون خشکى که ... میندازن جلوت محرومت کنن؟
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
۵۹
ایرانفردا - لندن، انگلستان
http://iranianuk.com/20181101221433032/انگلیسی-حرف-زدن-ترانه-علیدوستی-در-جشنواره-فیلم-توکیو#comment368258. http://iranianuk.com/20181104103630035/حمایت-هنرمندان-از-پانته-آ-بهرام-در-مقابل-تلویزیون#comment368430. و همین مطلبى که اینجا میخونین، نمونه هاى کامنت هاى این اطلاعاتى زن ستیز که کار و زندگیش شده کامنت هاى بخیلانه در مورد خانم هایى که یه حرفى برا گفتن دارن. Tom28 اگه درصد هوش پایینت و مغز متحجرت نگذاشته از یه فرد حسود و بخیل که نتونسته تو زندگیش موفقیتى داشته باشه، فرا تَر برى، دلیل نمیشه دهن رو باز کنى و تراوشات مغز معیوبت رو حواله مردم موفق کنى. شاید ....... باعث کمبود هاى روانیت شده. برو یه جا خودتو نشون بده.
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
فرداست که بسیجی ها بهش تجاوز کنند
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.