از همه ١٥٠ نفرى که ریاضى دانشگاه شریف را خوانده اند فقط یک نفر در ایران مانده است

از همه ١٥٠ نفرى که ریاضى دانشگاه شریف را خوانده اند فقط یک نفر در ایران مانده است و بقیه راهى غرب شده اند
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۲
mahsoli - لوس آنجلس، ایالات متحده امریکا

کاش اعلام نکرده بودن، حالا همون یه نفر رو هم میفرستن واسه اردوی تفریحی و اتوبوسشو میفرستن ته دره...
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اون یکنفر هم بیچاره یا هزینه فرار از ایران رو نداشته یا ، مُخ پُخِش ، دچار ایراد کُلی شده !!
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

پس چی ما ریاضیدان صادر مکنیم به آمریکا که به حسابشون برسیم .
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
۴۹
Madiranian - کوالالامپور، مالزی

فقر یک کشور از فقر فرهنگی میاد که ایران الان باه اش مواجب است این فقر از فقر اقتصادی بیشتر ریشه رو می‌زند.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
۴۹
tom28 - تهران، ایران

در کشوری که یک شیره ای مثل ولایتی ۱۲۰ شغل داره و یک فسیل مثل جنتی نماینده خداست و یک جاسوس رییس جمهور و یک تریاکی رهبر و مدیران و وزرا همه قاچاقچی و اختلاسگر و آقازاده هاشون وارد کننده دارو و شیر خشک تاریخ گذشته که همگی در انگلیس و آمریکا و کانادا زندگی میکنن نباید بیشتر از این توقع داشت.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

اون یک نفر هم با سهمیه بسیجی ، جانباز و چتر باز وارد شده ، و اگه عقل داشت خارج می‌شد .
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
۵۶
دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا
لعنت بر جهل مذهبی.انسانیت انسان هیچ ربطی به مذهب نداره اما وجود ننگین مذهب ذات انسان ها خراب میکنه.خدایان مذاهب خونخوارند.رسیدن به خدا اینقدر دنگ و فنگ نداره.به حال مردم ایران باید گریست.تا دست از این دین شیطانی برداشته نشه ایران و ایرانی هر روز فقیر و فقیتر میه چهمادی و چه معنوی.شما حرامیان که از این حکومت حمایت میکنید بدونید که فقط روسیاه خواهید شد.زنده باد بر مبارزان راه ازادی ایران از اهریمن اخوندی.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
رشته های فنی و علوم پایه برای اروپاییها و آمریکاییها خرکاری به حساب میاد و زیاد دنبالش نمیرن و میسپرن به آسیاییها.
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::tom28 - تهران، ایران::]. مرسی ، کامنت دقیق و کوبنده ای بود .
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
نه آقا خارجى ها در بى دینى و فساد و پوچى و فیلمهاى ماهواره اى و قمار و مشروب و سکس غرق شدن و هیچ راه نجاتی هم ندارن ، اینها به پوچى و افسردگى و از هم پاشیدگى بنیاد خانواده رسیدن ، این بدبختهاى بى دین زنا کار همه آرزوشونه که ایران بهشون ویزا بده و بیان ایران تمام این دنیا در آرزوى سیستم اسلامى و قوانین ایرانى اسلامى له له میزنند ، ماشاءالله تو هر آمارى درجه یک و اولیم همه ش هم بخاطر ممنوع بودن بى حجابى و ماهواره و الکل و . ، نخندید ، این حرفها گریه داره
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
خوب فکر کنید ایران مونده بودن چی میشدن ؟الان داشتن یا در اسنپ رانندگی میکردن یا توی زندان داشتن به روزی که براش از دانشگاهی از امریکا نامه آمد که بیا اینجا درست را ادامه بده فکر میکرد چه اشتباهی کردم نرفتم
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
[::tom28 - تهران، ایران::]. دمت گرم خیلی خوب گفتی ولی رژیم دیگه مصونیت پیدا کرده از فحش خوردن و واقعیت ها را شنیدن براش مردم و دنیا هیچ اهمیتی نداره و تا انجا که میتوانند میچاپند تجاوز میکنند و میکشند
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
۳۶
kiarash367 - سیدنی، استرالیا
حالا اینقدر اش دهن سوزیم نیستنا. رتبه جهانی دانشگاه های ایران دیگه همه میدونن تازه از هفتصد هشتصد شروع میشن.
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
۴۹
tom28 - تهران، ایران
[::kiarash367 - سیدنی، استرالیا::]. حضرت اجل رتبه بندی دانشگاهها و مدارس دنیا دلایل کاملا سیاسی اقتصادی داره و محل درآمد نجومی برای غربه باضافه اینکه بهترین و ارزونترین ابزار جذب جاسوس و خیانتکارانی هست که مثل سیاستمدارهای ایرانی بچه هاشونو میفرستن آنجا روش خیانت به کشورشونو یاد بگیرن. یکمی مقالات علمی یا حداقل اخبار را بخونین تا ببینین که سه یا ۴ سال پیش بود که بخش مدیریت پذیرش و امتحانات ورودی دانشگاههای استنفورد و هاروارد و ییل و ام آی تی بخصوص در رشته های مهندسی و هوا فضا و فیزیک و ریاضی و بیوشیمی و ژنتیک متوجه آمار قبول شده ها شدن که بالای ۷۰٪ از آنها ایرانی و از دانشگاههای شریف علم و صنعت و بهشتی و تهران بودند. روسای آن دانشگاهها در آمریکا در کمال تعجب خواستن به ایران بیان تا ببینن در این دانشگاههای معروف ایران چه امکاناتی دارن که دانشجوهای عالی دارن. با هم یک گروه تشکیل دادن و از طریق اساتید و دانشجوهای ایرانی ویزا گرفتن و رفتن بازدید آن چند دانشگاه ایرانی و بعد از بازدید گفتند که با چنین امکانات کمی تحویل دادن چنین دانشجوهایی باسوادی فقط در دانشگاههای عالی ایران ممکنه .
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
۳۶
kiarash367 - سیدنی، استرالیا
[::tom28 - تهران، ایران::]. با اجازتون من خیلی مقاله خوندم و میخونم در رابطه با کارم ریا نباشه یکی از اعضای خانوادم تو یکی از بهترین دانشگاه های دنیا اینجا داره یکی از رشته های مهندسی رو میخونه و خیلی حرف میزنیم. بعدم این جیمز باند بازی تونو یکم شعلشو کم کنین عجب جاسوس بازی شدش. تو استرالیا که بهترین دانشگاه های دنیا رو دراه هیچکی رو نشنیدم این چیزایی رو که میگین بگه. کلا از این بحثای دایی جان ناپلئونی در بیایین نمیشه همه چی تقصیر انگلیس و غرب باشه . اتفاقا چینیا و هندیا و عربا رو ولی خود من میبینم. اصلا یادم نبودش ژاپن و استرالیا الکی الکی همینطوری شدن دوتا از بهترین کشورای دنیا برا علم و دانش و خودشون هیچ تلاشی نمیکنن. حرفاتون طوریه مرغ پخته خندش میگیره.
‌سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
۴۹
tom28 - تهران، ایران
[::kiarash367 - سیدنی، استرالیا::]. ممنون برای راهنمایی ارزشمندتون ولی باید خدمتتون عرض کنم که موضوع جیمزباند بازی و دایی جان ناپلون شدن نیست بلکه اینکه انگلیس چقدر ساده ۴۵ سال پیش با ساختن یک سریال کمدی این باور را به مغز ایرانی تزریق کرده که هر کسی سعی کرد واقعیت را برای مردم روشن کنه فورا یک مارک دایی جان بهش میچسبونن و تبدیل به جوک میشه. ضمن اینکه همه چیز تقصیر انگلیس نیست بلکه برنامه ریزی شده توسط آنهاست ولی تقصیر دولت مردهای خیانتکار و مردم بیسواد و نادان ایرانه. در پایان اینکه من از اینکه مرغ پخته به حرفهای من بخنده ناراحت نمیشم بلکه از اینکه آدمهای نپخته نمیخوان درک درستی ازحرفهای بنده و دنیای سیاست داشته باشن خنده و بیشتر غصه ام میگیره.
‌چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.