قلاده بستن بخود و سگ امام حسین شدن در مراسم اربعین

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

انتحاری های آینده حکومت اسلامی
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

این یعنى مسخ شدن یک ملت، یعنى پست شدن و نهایتا نابودى و این بمراتب خطرناکتر از هر خسارت و زیان دیگریست.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
۴۵
سلام سلام - ایران، ایران

امام حسین سگ نمیخواد بلکه آدم میخاد. یکی که خداپرست باشه و آزارش به کسی . نرسه.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

در اسلام که میگن سگ نَجِسه ! خوب بگو ، ای کمتر از سگ ، حالا که داری بد نامی درست میکنی واسه خودت. ، بشو خوک زنجیری امام حسین ! بیشتر مقبول میوفته و ثوابش هم بیشتر ! خاکبرسرتون که لیاقت انسان بودن رو ندارین !!
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
۵۸
هانی سیاه - استکهلم، سوئد

سلام به هموطنان عزیزم. هموطن میدانید چند سال ما ایرانیان بنده و بعضی ها سگ اعراب بودن و مشاهده می کونیم باز ماندگانشوم به قول خودشان جمهوری اسلامی چه طوری با ما ایرانیان رفتار میکنند.خدا بیامرزد خاندان پهلوی تلاش کردن هویت به ایرانیان برگردانند ولی نگذاشتیم بقول معروف خلایق هرچه لایق متاسفم برای خودم.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
۴۴
mashhabib - ایران، ایران

اشتباه شده بابا اینکه خر امام حسینه و تا آخر عمرش تو خریت دست و پا میزنه !!
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
۴۸
samisan - توکیو، ژاپن

به قول روای دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو بابا یارو عربه رفته شهید شده و به قول اخوند های دزد کثافت یارو رفته بهشت خوب بابا الان تو بهشت داره حالشو میکنه با حوریها که وعده دادین و غذا های رنگ وا رنگ و خوشمزه ومیوهای ناب شما چیتون هست شما چی میخواهید شما چرا چرا دارید خودتون رو جر میدید شما چرا دارید بخاطر یک عرب سر و کله ای خودتون میزنید دارید خودتون رو پاره پوره میکنید شما چی میخواهید ابله ها.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
۳۰
جهان آفرینش - تهران، ایران

دلیل بقای جمهوری اسلامی!!تا خرند این قوم رندان خرسواری میکنند.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

‏اگر به روحانیون بگویید که دینتان توانایی خوشبخت نمودن بشر را ندارد پاسخ خواهند داد که ما خودمان میبایست انرا اجرا کنیم و اگر تن به این شرط خطرناک بدهید اتفاقی که امروز در ایران شاهدش هستید را خواهید دید.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

جاهلین برای حسینی که تنها به خاطر جاه و مقام خود را به کشتن داد اینگونه خودزنی می کنند حال انکه این فرشته هاى کوچولو می بایستی برای لقمه ایی نان اینگونه معصوم در خیابان به کار بپردازد.لعنت بر جمهوری اسلامی.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

واقعا شرم اوره.موندم چقدر نسل نادانی داشتیم که این حرامیان رو نابود نکردن.تا اسلام رو مردم بایکوت نکنن وضع کشور از این هم ویران تر می شه.اقتصاد اسلامی یعنی حاکمیت خران بر مردم.بابا اسلام و تعطیل کنید.یه خداست برای همه.خیلی سادست دین یعنی بی شعوری.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

منظور از ایمان قوی که اخوندها از ان نام می برند،تعصب زیاد و ازاد اندیشی کم است.چون در ازاد اندیشی و بی تعصبی اخوندها مجدا تبدیل می شوند به همان روزه خوانهای قبل از انقلاب و این اصلا به صرفه نیست برایشان.این جماعت با این کلمات به ظاهر با معنی سعی در تحمیق جامعه دارند.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

وقتی میفهمی اربعین امسال مصادف شده با هالووین. ‏هیچ کدومش هم نمیخوای از دست بدی😂
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

کورش پدر اینهاست و ایران وطن اینهاست، این ملت جوی گیر ایران بعد از ۴۰ سالس قطپرستی ،فقط نمی دونم چرا مدافعان حقوق سگ بخاطر این توهین سقط پرستان به سگ علیه این جانوران شکایت نکردند؟
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

دین ومذهب مخدر انسان است وانسان با این نئشگی حال میکند وبه خاطر همین است که انسان در جهالت بیشتر احساس امنیت میکنند تا علم اینکه کسی باور داشته باشد جهان بر روی شاخ گاو است هیچگاه علم نمیتواند به او بفهماند که گاوی در کار نیست چون باور ورای عقل منطق است
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
۴۷
raha832 - قاهره، مصر

الهیییییییی بمیری
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

انسان از روی جهالت دین را خلق کرد و وبا حماقت خود دین را جاودانه کرد
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
۴۰
RedBull - تهران، ایران

چرا ماموران شهرداری این سگ‌ها را نمیکشه یا عقیم‌شان کنه؟
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

هزاران سال دیگر این مردمان بی مغز خودشان را سگ امام حسین کنن و برای حسین خودشان را با دست و زنجیر و قمه بزنن هرگز نه حسین زنده میشود و نه انتقام حسین را میگیرند فقط این اخوند جماعت هستند از این طریق نان و قدرتشان را از این مردمان میگیرند.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
۴۶
Mahbod-S - استکهلم، سوئد

لحظه ای که انسان خودش را ناتوان و ضعیف در برابر مشکلات دنیا پیدا میکنه برای فرار از آن مشکلات به یکسری باورهای اشتباه روی میاره که اتفاقا ریشه در عدم دین و دینداری است که شاید دری بسویش باز شود و غافل از اینکه به واسطه چنین اعمالی و بخاطر بی ارزش نشان دادن شان و منزلت انسانی مشکلی بر مشکلاتش افزون میگردد
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

شما را به مقام انسانیت میرسانیم ، اقا سزاوار این همه توهین و تحقیر هستید باید بدتراز اینها سرتون بیاد
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
۴۲
اظهال نظر - تریر، آلمان

این کار را تو اروپا همجنسبازها انجام میدن. اونی که قلاده گردنشه اگه صاحبش یعنی اونی که زنجیر دستشه بگه خودتو در اختیار این چند مرد بزار تا ......... باید انجام بده..
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

بنابر این هر وقت بچه ها فرزند این شخص را «پدر سگ» خطاب کنند، حرف بدی نزده اند!
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
۵۴
لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

ایرانیان uk چرا حالا تمرکزت رو کردی روی اینها قلاده بستن ؟ یه تصویر از او جهودها بزار که با دیوار حرف میزنن اونوقت میخوام ببینم چند نفر اینجا توی این سایت هستن که بیان و اظهار فضل کنن که ماشاللا هرکدوم واسه خودشون خدا هستن . البته روی صحبتم بیشتربا بعضی . از هموطنای خودمه نه جدایی طلب ها و منافق هایی امثال (( ابن ملجم ملعون )) چونکه منافقین این سایت اصلا تکلیفشون کاملا مشخصه
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
۷۰
senator x - تهران، ایران
نه تنها سگ امام حسین هستی,خرش هم هستی,الاغ
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

ماشالا مثل سگای سیرک هم روپاهاش راه میره و بدوبدو هم میره. قبول باشه هاپو. در ضمن امامتون اینطوری نمیپذیره. باید استخون هم تو دهنت باشه. البته مراقب باش چیز دیگه نزارن دهنت هاپو.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

[::لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران::]. یهودیان با دیوار حرف نمیزنند بلکه با همان خدایشان که در ذهن مذهبی عینیت دارد نیایش و دعا می‌کنند ، اما شما باز از اون ها هم مسخره ترید ، با قلاده و یا بی قلاده ، اما گوسفند گونه می‌ روید کربلا و پای گوری که اصلا حتی استخون اون گردن کلفت درش نیست ذجه میزنید ،
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
۴۵
Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان
شما با این مردم دنبال دمکراسی و آزادی و حقوق بشر هستید اگثریت مردم ایران نمی دانند دمکراسی و ازادی چکونه نوشته می شود. ایران نیاز اساسی به اغییر فرهنگاجتماعی و باور و اندیشه دارد. با این وضعیت تغییر رژیم هیج تاثیری در اینده ایران نخواهد داشت. این نمونه مردم بسیار عادی و کامنتهایی که توسط ایرانی ها در اینترنت نوشته می شود هم نمونه های روششنفکرانه و تحصیل کرده ها .
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
۵۴
لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] من که گفتم که شما منافق ها و مزدورهای صهیونیست حساب و تکلیفتون کاملا مشخصه و در ضمن اون دیوارتون که باهاش با خداتون حرف میزنید رو ما بیشتر واسه دست به آب از اون استفاده میکنیم .
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان

ستون پنجم دشمن ایران که همه شماها اینجا جمع هستین.. امیدوارم همه تون یک روز پاتون به سفارت عرعرستان وهابی صهیونیست در استانبول برسه...که. اینقدر مزخرف کامنت نذارید..
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

[::لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران::]. این واژه های کثیف اسلامی مانند منافق ؛تراوشات ذهن مریض این دین اهریمنی و مجتهدان آن است. اما واژه مزدوری لیاقت شما ساندیس خوران است که کشور را به گند کشاندید .بینوا با تجاوز و شمشیر اجدادت را مسلمان کردند . تا کی میخواهی کاسه لیس این دین عقب افتاده و ارتجاعی باشید
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

[::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. باز خوبه ما ستون پنجمیم. تو که سوراخ پنجم حکومتی ورور نکن. حداقل برو مثل این هاپو شو کمی بخندیم.
‌چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
۵۶
دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا
شما حرامیان و .....گورتون و گم کنید همه چیز حل میشه.ننگ و نفرین بر اهریمن دین.درود بر حکومت غیر دینی و سکولار.
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.