سرقت دستگاه لیزر یک میلیاردی به دستور خـاله خانم

خاله حسود برای سرقت دستگاه لیزر از محل کار خواهرزاده‌اش سه مرد را اجیر کرد.
 24 مهر مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در جریان سرقت مسلحانه یک دستگاه لیرز از مطب زیبایی پوست در شهرک غرب با خبر شدند. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی مأموران کلانتری آغاز شد و یکی از شاهدان ماجرا به آنها گفت: در مطب مشغول کار بودم که 2 مرد وارد شده و با تهدید اسلحه دستگاه لیزری را که به تازگی خریده بودیم به سرقت بردند.
به دنبال این سرقت مسلحانه تحقیقات از سوی مأموران کلانتری 134 شهرک غرب ادامه یافت و با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، شماره پلاک خودروی پژو پارس سفید متهمان بدست آمد.در گام بعدی مأموران به سراغ صاحب خودرو رفته و پس از دستگیری، او به سرقت مسلحانه از مطب زیبایی پوست اعتراف کرد. مرد جوان در تحقیقات گفت: مدتی قبل یکی از آشنایانم که خانم دکتر میانسالی است به من گفت دستگاه لیزرش را به زور از او سرقت کرده‌اند و مدرکی نیز برای اثبات این سرقت ندارد. او از من خواست تا دستگاه را به او برگردانم و در ازایش مبلغی پول دریافت کنم. من هم موضوع را با دو نفر از دوستانم در میان گذاشته و اقدام به سرقت مسلحانه دستگاه کردیم.به دنبال اظهارات مرد جوان اسلحه‌ای که با آن سرقت انجام شده بود در خانه‌اش کشف شد.در ادامه بررسی‌ها زن میانسال بازداشت شد. اما بررسی‌ها نشان داد که او هیچ مدرک پزشکی ندارد و چند سالی است به شکل تجربی کارهای زیبایی پوست انجام می‌دهد. وی در تحقیقات گفت: 2 سالی است که کارهای زیبایی برای خانم‌ها انجام می‌دهم. دخترخواهرم نیز در مطب یک پزشک زیبایی کار می‌کند بعد از این‌که فهمیدم آنها سه دستگاه گرانقیمت لیزر پوست خریده‌اند تصمیم گرفتم در ازای مبلغ 35 میلیون تومان به سارقان یکی از این دستگاه‌ها را سرقت کنم. به این ترتیب با تعمیرکاری که به مطبم می‌آمد نقشه این سرقت را کشیدیم. او نیز دو نفر از دوستانش را آورد. به این ترتیب سارقان دستگاه را از مطبی که دختر خواهرم آنجا کار می‌کرد سرقت کردند. من و دختر خواهرم با هم هیچ مشکلی نداشتیم و حتی شب سرقت من در خانه آنها بودم. بعد از سرقت هم عذاب وجدان گرفتم اما اگر دستگاه را برمی گرداندم لو می‌رفتیم.

سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در رابطه با این خبر گفت: با اعتراف متهم هویت دو همدست او نیز شناسایی و هر دو دستگیر شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که یکی از متهمان قبلاً به خاطر حمل 150 کیلو مواد مخدر بازداشت شده و پس از تحمل 15 سال از زندان آزاد شده است. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم