کلیپی که سردار سعید قاسمی از صحبتهایش منتشر کرده

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

بی شعور بی سواد احمق
‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
۴۴
mashhabib - ایران، ایران

این بابا زمان احمدی نژاد زبانش در ماتحتش بود ..از این دیوانگان ولایی نباید ترسید باید به یک آسایشگاه روانی معرفیشون کرد .
‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
۳۴
آش با جاش - سیاهکل، ایران
ایشون نماد جهالته، مثل این باور عمیق و طایفه اش. نرود میخ آهنین در سنگ. بگو مرگ بر شاه، بگو جانم فدای حسین ...، و با پای برهنه برو کربلا ای ملت ....
‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
۴۹
شهلای من - بروکسل، بلژیک
هیچ کجای دنیا ندیدیم نظامی در کار سیاست دخالت کنه متاسفانه این احمق نظامی هم نیست اون از زمان جنگ به فرماندهی احمق های مثل شما جوانان رفتند و برنگشتند و این هم از این دوران به هر کاری دخالت میکنید یکی نیست سوال کنه تو سر پیازی ته پیازی اخه به تو چه مرتیکه الدنگ
‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
۴۲
paksan - ایران، ایران
این مرتیکه با اون ماشین لوکسی که سواره چه دردی از مشکلات مردم تو این سالها کم کرده؟ این یارو فقط حرف میزنه و در عمل یه آدم کلاش رشوه گیر هستش که بخاطر پول همین الان واسه روحانی میتونه بندری برقصه. عصبانیت اینا باید از سپاه و بودجه هایی که در لبنان ریختند و ساختند باشه چرا دولت؟ دولتی که درگیر هزاران خرابکاری و مشکلات به جا مانده از دولت محبوب آقا هستش . چرا برای لبنانی ها سپاه مستقیم بودجه می بره و حتی پول تو جیبی مردم لبنان رو هم میده و حقوق میده بهشون تا خونه هاشون رو بسازه ولی به ایران که میرسه سردار میاد مناطق زلزله زده با تلفن خاموش سفارش پتو میده ؟ درآمدهای سپاه در کشور بسیار بالاتر از دولت هستش تمام شرکتهای مهم دست شماست و بودجه های مخفی و تجارت و واردات و صادرات همه دست شماست بعد دولت میشه سیبل ؟ مردک کلاش حراف قرار بود ریشت رو بزنی چرا نزدی؟
‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
این احمق حتی نمیدونه موقع رانندگی باید کمربند ببنده . اخه دوستان شما از این جانور انتظار دارید مثل حیوان با مغز رفتار کنه ؟؟؟
‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.