گفتگو با محمد مقیمی، وکیل پرونده فرشید هکی

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۹
شهلای من - بروکسل، بلژیک
ای ....... با ان عظمت را نگاه کنید یا سایر .... در قبرستان بقیع به خدا به پیر به پیغمبر امام حسین راضی نیست نقشه اسرائیل و امریکا یواش یواش پیاده میشود همانطور که علوی ها در ترکیه خود را دینی جدا از اسلام میدانند به لطف اخوند ها در اینده شیعه ها دینی جدا از اسلام را اعلام خواهند کرد بدعت پیاده روی از کوفه تا کربلا
‌چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
۳۴
iraneviran - ازبکستان، ازبکستان

ای مردم ایران تورو خدا از خواب بیدار شوید و نگذارید خون این شهید پایمال بشه. ظاهرا قتلهای زنجیره ای جدیدی به راه افتاده تا دهان منتقدان را ببندند. تو رو خدا در رسانه های اجتماعی ، در اینستاگرام و هر جایی که می تونید این ترور رو باز نشر دهید. هموطنان خارح از کشور لطفا مقامات کشور محل اقامت خود را از این ترور آکاه سازید تا هزینه چنین ترور هایی برای جمهوری ننگین بیشتر شود . و الا اینها به هیچ کسی رحم نمی کنند. این کمترین کاری است که کاربران ایرانیان یوکی می تونند انجام بدند. دنیا باید جمهوری اسلامی را وادار به پاسخگویی کند.
‌چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
کشور ایران در چنگال اخوند جماعت افتاده اخوندها اگر شک کنن کسی از انها نیست و در داخل کشور هنوز حضور دارد و زندگیش را میگذراند یا زندانیش میکنن یا فراریش میدن به کشورهای خارجی یا به شیوه فرشید هکی میکشنش . اخوندها حتی خودشان را از فرعون بیشتر بر مردم میدانن . زمانیکه فرعون نه مثل این اخوندها درس دینی و مذهبی را تدریس نکرده بوده و توانسته بوده بر مال و جان مردم تصرف پیدا کند در صورتیکه اخوندها درس مذهبی را تدریس کرده اند و خود را نماینده خدا بر روی زمین میدانن , حتما" این اجازه بخودشان میدهند که جان و مال مردم را بتصرف خودشان در اورند.
‌چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.