در یک مغازه در سوئد، هیچ مغازه داری حضور ندارد

در یک مغازه در سوئد، هیچ مغازه داری حضور ندارد مردم هر چه نیاز دارند برمی دارند و پول آنرا خودشان درصندوق می‌ریزند!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
mashhabib - ایران، ایران

این مغازه اگر در سرزمین اسلامی و ولایتمدار ایران باشد ایکی ثانیه اجناس آن و ایکی ثانیه دوم درب و پنجره اش هم به غارت مسلمین میرود !!!
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا

بعضی از ایرانی ها عادت دارند که دست به مقایسه بزنند و در مورد چیزی که اطلاعات کامل ندارند قضاوت کنند، حالا چون یک ویدیو کلیپ دیدند.
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
۵۰
Attila14 - استکهلم، سوئد

احتمالا یه کلوب و گروه خانوادگیه!. همه همدیگه رو میشناسن!. بازم دمشون گرم!. فرصت رو غنیمت میدونم برای یه سوال خیلی "ساده". اگه از یه مذهبی واقعا معتقد بپرسین چرا دزدی نمیکنی؟ میگه چون دینم ممنوع کرده و من معتقد به دستورای دینم هستم!. اگه از انسان متمدن بپرسین چرا دزدی نمیکنی؟ میگه تو نفس وجودم نیست و اون موقع دیگه منه خودم رو تو ذلالت خواهم دید!. کسی فرق " کوچولو " رو میبینه؟
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
۴۴
تهران من - استکهلم، سوئد

یادم میاد چند وقت پیش در جایی خواندم که مشابه این مغازه در یکی از روستاهای ایران از سی سال قبل همچین مغازه ایی وجود داشته و احتمالا هنوز هم هست . که مردم هر چی دلشان میخواست برمیداشتند و . پولش را در کاسه میذاشتند و اگر کالایی که میخواستند وجود نداشت یادداشت میگذاشتند و مالک مغازه که یک معلم یا کارگر به گمانم بود شبها چک میکرد و بعدا تهیه میکرد و ضمنا کسانی که به زاپن یا کشورهای آسیایی و یا روستاهای دور کشورهای آفریقایی سفر کرده باشند حتما اطلاع دارنند که این نوع فروشگاه های کوچک فراوان هستند و معلوم نیست اولین بار از کجا چنین ایده ایی پیدا شده.
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
۴۴
دیارکو - جزیره واق واق ، جزیره کریسمس

فقط کافیه دو مسلمان بخصوص عرب سرزده بیان هم غارت می‌کنند هم به زن و دختر بچه ها تجاوز می‌کنند
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۴۱
حامد اندونزی - اندونزی، اندونزی
توی ایران چارتا سبیل کلفت پشت دخلن زیر پاشونم چماق درو دیوارم نوشتن اینجا دوربین مدار بسته داره، بعدش شب که میشه میبینن دخل کم اومده
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا
میخوام به گاگول ها بگم که این یک مغازه نمیتونه معیار هیچ قضاوتی باشه چون تمام مغازه ها و فروشگاه های سراسر سوئد مجهز به دزدگیر هستند و اگر جامعه ای تا این حد پاک باشه قاعدتا نصب دزدگیر کار مسخره ای است.
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
در آینده همه جا به مدد اسلام ناب محمدی اینجوری میشه
‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.