کتک خوردن شدید یک روحانی در قم در حین امر به معروف و نهی از منکر

فارس نوشت: یک روحانی در حین امر به معروف و نهی از منکر در خیابان قائم منطقه صدوق قم مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
ظهر روز گذشته در یکی از خیابان‌های شهر قم، یک روحانی در حین امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محمودی ۴۷ ساله، استاد دانشگاه و حوزه علمیه و مجموعه حوزه هنری در تهران است. وی در عرصه رسانه نیز فعالیت داشته و روانشناس و مشاور خانواده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با تشریح این حادثه گفت: چهارشنبه حوالی ساعت ۱۳ ظهر همراه با دختر کوچکم به یکی از فروشگاه‌های حوالی خیابان قائم در بلوار شهید صدوقی مراجعه کرده بودم که پس از خروج از زمین بایر کنار فروشگاه، صدای فریاد خانمی به گوشم خورد؛ برگشتم دیدم که خانمی محجبه حدودا ۴۰ ساله در حال فریاد زدن بوده و آقایی حدود ۲۵ ساله کنارش ایستاده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این فرد زمانی که من را دید کمی عقب رفت، افزود: این خانم مکرر فریاد می‌زد که چرا مزاحم من می‌شوی، اجازه بده که بروم. من دیدم که خانم محجبه و ظاهرا محترم است و ظاهرش جاذبه‌ برای مزاحمت نداشت و به نظر تعرض تنها لفظی نبوده است، او اظهار تظلم می‌کرد و سنگی برداشت و به سمت فرد مزاحم پرتاب کرد و به من نگاه می‌کرد و انتظار داشت کمکش کنم.
 
وی ادامه داد: من هم برای کمک به این خانم جلو رفتم و با عتاب گفتم که آقا چکار می‌کنی و چرا مزاحم این خانم می‌شوی؟ اینقدر فاصله نزدیک شد و با وجود اینکه احتمال نمی‌دادم فرد جسارتی کند، دستش را بلند کرد و سیلی محکمی به من زد و به زمین خوردم و تا به خودم آمدم که بلند شوم و دخترم که گریه می‌کرد را آرام کنم، دیدم از داخل جوی آب کنار زمین چوب قطوری را برداشت و دو دستی به من حمله کرد و به دستم کوبید.
 
محمودی بیان کرد: چون ظهر بود کسی اطراف این زمین نبود و یکی دو نفر به سمت ما آمدند و تا به خودم آمدم که به سمت این فرد حرکت کنم فرار کرد؛ بعد از اینکه به خودم آمدم که دخترم را آرام کنم دیدم که دستم لمس شده و تکان نمی‌خورد که به بیمارستان نکویی مراجعه کردم و عکسبرداری شد و اعلام کردند که دستم شکسته و گچ گرفتند.
 
وی با بیان اینکه به دلیل مشغله هنوز پیگیری به مراجع انتظامی در این خصوص نکرده‌ام، گفت: امروز اگر فرصت داشته باشم به محدوده فروشگاه مراجعه می‌کنم تا در صورت وجود فیلمی در دوربین‌های مداربسته فرد را شناسایی کرده و به مراجع انتظامی شکایت کنم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

نوش جونت ملا جان . باید دو تا پاتم قلم میکرد که نتونی راه بری زبونتم میبررررید که نتونی چاخان کنی . در ضمن از اینکه میگی به دلیل مشغله هنوز نتونستی شکایت کنی میخوام بپرسم شما آخوندای انگل کدوم مشغله رو داری جز مکیدن خون مردم ساده ی کشورمون رو ؟
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۹
۵۵
esfanie - اسن، آلمان

مرد تیکه بی‌ همه چیز آخوند داره دروغ میگه. میخواستم بنویسم: مثل سگ دروغ میگه، گفتم به حیوانات توهین نشه
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

[::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. ببخشید، من موافق افکار مخوف که در حکومت ایران هست نیستم و می دانم که اخوندها خطرناک هستند، ولی بر طبق روایت این گزارش، گناه این اخوند به جز اینکه اخوند بوده، چی بوده است که شما اگر قاضی باشید، فرمودید: نوش جانت!، انسانیت یادمان نرود، خب یک زن تنها که می توانست مادر هر کسی باشد در برابر یک مرد مزاحم تنها بوده، و از ان گذشته با یک بچه کوچک، باز هم خواهشمندم نفرت خودتان را به خاطر منطق من، نثارم نکنید!
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان

[::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. نکنه شما هم وهابی هستی؟. زبون بریدن فقط از وهابیون بر میاد... مثلأ کسی که نخود هر آشی میشه بادی تنبیه بشه ولی زبون بریدن دیگه برای چی؟
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

به به دست اون آقا درد نکنه ایشالا که دستت بغل دست چلاق سید علی امیدوارم که ضربه مغزی هم شده باشه و ....رحمت را سر بکشه بهشت و حوریان منتظرش هستند ;) :) :) :) خیلی خبر خوبی بود ممنون از خبر ;) باید تا میشه در جای ....
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

چنتا شیشه نوشابه بار زده بود ننوشتید؟
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

[::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. درود بر شما، همایون شایان که این همه مثبت هم گرفته، در نروژ زندگی می کند، بپرسید از ایشان که ایا در نروژ هم با مجرم اینگونه برخورد می کنند؟!، این افکار و رواج انتقام و خشونت و قانون گریزی و وحشی گری به شیوه ی خلخالی، نباید در فردای ایران ازاد جایی داشته باشد، شما نگران منفی گرفتن نباشید!
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
آخیش
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ
[::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. نه تنها تو نروژ در هیچ یکی از کشورهای دارای فرهنگ کسی تو زندگی دیگری سرک نمیکشه و فضولی نمیکنه . این نامردا با غذا خوردن مردم هم کار دارن . اصلاٌ از کجا میدونی این آخوند راست میگه . تا اونجا که میدونیم اینا یه روده ی راست تو اون شکمه گندیده ی بی صاحابشون نیست
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
[::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. از شما پرسیده شد که پا قلم کردن و زبان بریدن،( چیزی که شما پیشنهاد کردی و آنهمه مثبت گرفتی! )، انهم بخاطر دفاع از یک زن بی پناه، در نروژ مرسوم است یانه؟ سرک کشیدن در زندگی دیگران در هر جامعه ای مرسوم است و بویژه در همان نروژ شما، ولی پا قلم کردن و زبان بریدن را فقط از شما شنیدیم! البته در این سالهای گذشته نمونه هایی دیده شده است!!
‌سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
۷۴
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
این خبر رو بهمراه عکس سایت فیسبوکی «سپیده دم» ١٧ سپتامبر ٢٠١٢ منتشر کرده!!
‌پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم