مادر ایرانی مقیم آمریکا دخترش را به‌خاطر گریه کردن خفه کرد + تصاویر

پدرومادر ایرانی مقیم آمریکا که متهم‌اند کودکان دوقلوی خود را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و یکی از آن‌ها را کشته‌اند، در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که پدر حین فرار کشته و مادر دستگیر شد.
 

 به گزارش روزنامه شرق به نقل از  رسانه‌های محلی نیویورک، این زوج ایرانی که تینا ترابی ۳۰ ساله و محمدرضا ترابی ۳۱ ساله هستند، از پنج کودک زیر شش سال نگهداری می‌کردند.

 
بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، تینا و محمدرضا متارکه کرده بودند و محمدرضا در هتلی در نیویورک زندگی می‌کرد.
وقتی پلیس برای بررسی موضوع به خانه این زوج رفت، متوجه شد کیان و الینا به‌شدت کتک خورده‌اند، الینا کشته شده و کیان وضعیتی بحرانی دارد. فرزندان دیگر این زوج آسیبی ندیده‌اند. به گفته پزشکان، وضعیت کیان بحرانی است و او درحال‌حاضر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. پلیس ابتدا تینا را بازداشت کرد و سه فرزند دیگر او را به اورژانس اجتماعی سپرد.
به گفته مقامات پلیس منهتن، هنوز معلوم نیست این بچه‌ها اقوام دیگری داشته باشند که بتوانند با آن‌ها زندگی کنند و تا زمانی که این موضوع مشخص شود از آن‌ها در اورژانس اجتماعی نیویورک مراقبت خواهد شد. وقتی پلیس برای تحقیق از محمدرضا به هتل محل اقامت او رفت، مرد جوان فرار کرد و حین تعقیب از سوی مأموران، او خود را از طبقه ۱۴ ساختمان هتل به پایین پرت کرد.
در اتاقی که او سکونت داشت، نامه یا دست‌نوشته‌ای که نشان دهد او قصد خودکشی داشته است، پیدا نشد؛ به‌همین‌دلیل مأموران در حال تحقیق‌اند تا متوجه شوند محمدرضا حین فرار به پایین پرت شده یا خودکشی کرده است. 
 این زوج هر دو به کراک اعتیاد شدید داشتند. یک سال قبل نیز پلیس با تماس تلفنی تینا به خانه او رفته بود. تینا به پلیس گزارش داده بود محمدرضا بچه‌ها را اذیت کرده و کتک می‌زند. آن‌طور که پرونده محمدرضا نشان می‌دهد او پیش از این هم به خشونت با اعضای خانواده‌اش متهم شده بود   طبق سوابق موجود در پرونده محمدرضا، زمانی که این زوج در تگزاس زندگی می‌کردند، این مرد جوان متهم به ضرب‌وجرح کودکان و همسرش شده بود. مشخص نیست این زوج چند سال قبل به نیویورک مهاجرت کرده‌اند، اما مشخص شد آن‌ها سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و از همان زمان تا چندماه قبل با هم زندگی می‌کردند.
  پلیس پیامکی در گوشی این زوج پیدا کرده که نشان می‌دهد گریه‌های الینا عامل اصلی این کودک‌آزاری بوده است. تینا برای همسرش پیامک زده بود که گریه‌های الینا را تحمل نکرده و او را خفه کرده است. هنوز مشخص نیست محمدرضا با توجه به اینکه در هتل ساکن بوده در این کودک‌آزاری نقشی داشته یا نه؛ چراکه او حاضر به پاسخ‌گویی به پلیس نشد و حین فرار جان باخت. بااین‌حال، تینا به‌دست پلیس بازداشت و به‌طور واضح از سوی دادستانی به کودک‌آزاری فرزندان دوقلوی خود متهم شده است.
 گزارش پلیس از بیمارستانی که کیان در آن بستری است، نشان می‌دهد این کودک ۱۳ ماهه دچار شکستگی استخوان از چند ناحیه شده و پارگی‌ها و کبودی‌های زیادی در بدن او جود دارد و خون‌ریزی داخلی هم از دیگر مشکلات این کودک بوده است که بیمارستان آن را گزارش کرده است. گفته می‌شود پزشکان سعی دارند وضعیت او را ثابت نگه دارند، اما شدت ضربات به‌قدری است که او را در شرایط بحرانی قرار داده است.
 
تینا چهار روز دیگر در دادگاه حاضر خواهد شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
دیارکو - جزیره واق واق ، جزیره کریسمس

مطمئنید ایرانیند؟ فکر کنم‌افغانی با عراقی باشند😄
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
۵۷
عمو سعید - لیورپول، انگلستان

تف به روی همچین پدر و چادرهایی بیاید که بچه طفل معصوم را به حاظر گریه کردن خفه کرده است آن یکی را هم در حالت کما به بیمارستان فرستاده است.این نسل جدید ایرانی خیلی هایشان معتاد به کراک و هروئین هستند حالا خوب شد که آه بچه یقه آن مرتیکه تن لش را گرفت و به درک واصل شد و تینا خانم هم با یک حبس ابد در زندان های آمریکا به درک واصل خواهد شد
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
۴۳
stockholm - استکهلم، سوئد

عجب روانپریشی بودند اینا. چه خوب شد پسره خودش رو کشت و همه رو از شر وجود نحسش خلاص کرد.با این سوابق وحشتناکی که داشتند اگر در سوئد بود بچه ها رو همون یکسال پیش بلافاصله ازشون میگرفتند و نمیگذاشتند که بچه ها رو ببینند
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
۴۳
پنجاه و هفت - ریو، برزیل

شوهر که به درک واصل شد و به ایشون هم یک صندلی الکتریکی لطف نمایید.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان

متاسف میشه آدم از این همه بی رحمی مادر و پدر ایرانی.... مهاجرت را به هر شرطی که هست انجام میدن بدون در نظر گرفتن ابعاد انزوا، بی خانواده و پوچ و بی محتوا بودن زندگی‌شان در خارج از ایران....
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

اینگونه جانوران که در لباس انسان خود نمائی میکنند افرادی عقده ای و عقب مانده هستند و از زندگی خود چیزی نیا موخته و زندگی فرشته های واقعا بیگناهی را هم به تباهی کشانده اند. از قیافه این زنیکه مشخص است که ببیماری روحی وروانی مبتلا میباشد. واقعا چگونه میشود قبول کرد پدر و مادر ی اینقدر بی رحم و شقی باشند که کودکان معصومی را ازار بدهند. حتما میدانید زیبا ترین اهنگ ها صدای خنده کودک است. خنده کودک واقعا زیبا ترین اهنگ هاست
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد

معتاد که شدی دیگه تمومی!
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
۵۹
Sepas - تهران، ایران

خدا لعنتتون کنه پدر مادرای خود خواه لجن و کثیفی مثل شماها را دلم میخواد داد بزنم بلند این طفل معصوما را چکار دارین که دعواتونو سر این بیگناها خالی میکنین کی گفته رو در رو انها دعوا کنین کراکیها و دیوانهای لعنتی مگه این دنیا بی صاحب که میدونن اون دوتا کثافت کراکی معتادن قبل از این حوادث بچهارو از چنگشون بکشن بیرون وای خدا دیگه طاقت این جور خبرارو ندارم
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

فقط در یک کلام باید گفت لعنت بر تو که اسم خودتو مادر گذاشتی .
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
۵۸
shablizim - لندن، انگلستان

خاک عالم بر سر هر دوتون این بلای خانمانسوز هنوز قربانی می گیرد امیدوارم کیان نازنین سلامتیش را پیدا کند و در اختیار خانواده مهربانی قرار بگیرد
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
۱۰۶
خداوند - ایران، ایران
مرگ بر جمهوری اسلامی، اگه جمهوری اسلامی نبود که اینا آمریکا نمیرفتن و‌این اتفاق نمی‌افتاد، خدا کنه زودتر نتانیاهو نجاتمون بده از دست اینا
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
۴۲
paksan - ایران، ایران

امیدوارم به بدترین وجه تنبیه بشی .امیدوارم مثل همین قصاوتی که با اون بچه داشتی باهات تو زندان رفتار بشه و کشته نشی بلکه ذلیل مرگ بشی.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
۴۱
رقص پرواز - پراگ، چک

روانی ها؛ خیلی آدم هستن پنج تا بچه در شش سال دنیا آوردند! بیچاره بچه ها، زیر دست این دو موجود وحشی چه زجری کشیدند!!
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل

به حیوانات گفته اند زکی !!!
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

برای همینه که به هر جانوری نباید اجازه داد که بچه دار بشه. این وسط دولتهای غربی هم مقصرن که با کمکهای مالی هر الکلی و معتادی رو تحریک به بچه دار شدن می کنن.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

حالا اگه طرف افغان یا عرب بود رگ راسیستی ما ایرانی ها چنان باد میکرد که بیا وببین.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
انسان بزهکار همه جا هست.ربطی به دین وملیت نداره.البته همش تقصی آخوندها واحمدی نژاده.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اینان پدر و مادر که نبودن , هر دویشان جانیان بودن در نقش پدر و مادر . دادگاه ای که این زن را دادگاهی میکند , امیدوارم این زنیکه معتاد خبیث را به مرگ با سرنگ سمی محکوم کند!
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران

متاسف شدم . انگار معتادان ایرانی مقیم خارج همون شاخصه های معتادان داخل وطن را دارند. بی رحمی و شقاوت و همینطور فرزند زیاد.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. بشین سر جات عمو، از آب گل آلود ماهی نگیر. شما به همون حمایتت از جمهوری اسلامی ادامه بده. لازم نکرده اظهار نظر عاطفی بکنی.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
۴۴
metalrain - استکهلم، سوئد

بنظر همه خیلی عصبانی هستند بخاطر همچنین جنایتی و خوب درست هم هست ولی خاطرتان باشد که برای همه تقریبن رسیدن به همچنین نقطه وحشتناکی یک شبه اتفاق نیافتاده. عکس عروسیشان را ببینید چقدر شاداب و خندان هستند ولی چه میشود که تا به این حد دو نفر از نظر روحی و رفتاری تنزل میکنند در گذر زمان که حاطر به قتل بچه خودش میشود. بدون دیدن ریشه ها ندامت کردن فایده ای ندارد چون جای دیگر همچنین اتفاقی دوباره خواهد افتاد.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::دیارکو - جزیره واق واق ، جزیره کریسمس::]. چرا هر چه جنایت را به افغانها نسبت میدهی در بین همین افغانها انسانهای با شرف و درست زیاد پیدا میشه و در بین ما ایرانی ها هم جنایتکار و هم با شرف ;) مگر آخوندهای بیشرفی که کشورمان را تصرف کرده اند و اینهمه جنایت میکنند افغانی هستند ؟یا بسیجیان و ساندیس خوران افغانی هستند ؟ و یا منافقین و رجوی زامبی مگر افغانی هستند ؟چرا هر چه بدی هست به افغانها نسبت میدهیم ؟خوب و بد در همه ملیتها وجود دارد و متاسفانه این جنایت هولناک هم بدست هموطن ایرانی رخ داده که آنهم تاثیر مواد مخدر و مشکل روانی بوده .
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
۷۰
senator x - تهران، ایران
از اواخر قرن 20 دوران حماقت بشر از طریق نوع انتخاب زندگی اش اغاز شد.دنیا بسرعت رو به ابتذال و نابودیست,شعور بشر تحلیل رفته و قادر به تشخیص خوب و بد نیست.اثبات نظریه من اینست,آیا با خواندن این خبر بینهایت تاسف باردیگر کسی طرف مواد مخدر میرود؟آیا پدر و مادر معتاد با خواندن این خبر سعی در ترک اعتیاد خود میکنند؟تصور نمیکنم
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
[::دیارکو - جزیره واق واق ، جزیره کریسمس::]. بله مطمئن باش ایرانی هستند درست مثل ایران که بچه های خود را قیمه قیمه میکنند یا با چکش دندانشان را میشکنند یا با سیگار میسوزانند. تو نه فقطاحمقی بله از خود راضی هم هستی، فکر میکنی کا ایرانی تافته جدا بافته است، وقتی ادم به افکار تو و امثال تو نگاه میکنه تازه براش رویشن میشه چرا سال ۵۷ ملت به خیابانها ریختند.چون همه متل تو فکر میکلردند، در ضمن به لطف. تو امثال تو ایران در میان تمام کشورهای جهان از لحاظ خشونت حتی بعد از رواندا و سومالی قرار گرفته.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
۶۴
mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان
زن ببرند فیلم های وحشتناک بازی کنه در زندان من که از قیافش پوشک لازم شدم خخخخخ
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. اینجا پیجِ ایرانی هاست ، تو اینجا چکار میکنی ؟ ورود اَجنَبی ها ممنوع . بدو برو داروهات رو بخور ؛ داری بی ربط حرف میزنی !!! در ضمن « گودرزی » ربطی به « شقایق » نداره !! ( دانایان میدونند منظورم چیه )
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. از دولت کشورم حمایت می کنم.نظرمم هم می دم و می گم.شما رو هم سکه یک پول می کنم.از چوب تر هم برای فرمانبردار کردن امثال تو طرفداری می کنم.کاری ازتون برنمی آد الی نشستن رو یخ ویاوه گوئی و عجوزه وار ننه الهی خیر نبینی گوئی.
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. وقت گریه و زاری و دنبال سوراخ موش گشتن و از ترس بخود ..... شما هم نزدیکه ن...... شب دراز است ;)
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Anisa - ونکوور، کانادا::]. پیج ایرانی هاست؟صبح عالی به خیر.خوش اومدی.ما بیش از ده ساله اینجائیم گوگولی مگولی.
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. اگر شرف داشتی از دولت کشورت حمایت میکردی و پهلوی را در قدرت حفظ میکردی. نه اینکه یک دولت عراقی را برای ایران بپسندی. با وجود ادعای زندگی در آلمان و نان شرافتمندانه تاکسیرانی خوردن، هنوز تهدید به چوب تر و فلک زدن میکنی. الحق که از حامی آخوند از این بیشتر هم انتظار نمیره.
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. تاکسیرانی زمان دانشجوئی بود.ده سال پیش.الان مهندسم.بشین رو یخ.از دولت قانونی کشورم حمایت می کنم.با همه بی علاقه گیم به رو حانی ودولتش بیست میلیون رای آوردن.بقیه جوابهام به تو وامثال تو وپهلوی خواهها ومنافق ها؟چوب تر ومرصاد خاوران در صورت زیاده خوری در داخل خاک ایران.خارج هرچی خواستید بخورید....
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. زمان پهلوی هم دولت قانونی داشتیم و اگر کسی مخالفت مسلحانه میکرد، علنی محاکمه و زندانی میشد. امروز تو مخالفین آخوند رو به دست خرخالی ها میسپری و تهدید به قتل میکنی. اگر مدرک مهندسیت را کنار جوب آب پیدا کردی، لوله اش کن و بگذار بالای طاقچه یا .... از گفتارت پیداست که چیزی که انسان را آدم میکند در دانشسرا یاد نگرفته ای. همان تاکسی را ادامه میدادی با افکارت بهتر میخواند.
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. قانو ن ودادگاه زمان پهلوی؟چه اراجیفی؟منظورت دادگاه گلسرخیه یا تیراندازی از پشت به جزنی وذوالانواری توو تپه های اوین یا پرتاب جنازه با تخت داغ فلزی سوخته لبافی نژاد و انداختنش به دریاچه نمک قم؟یا اعدام تن عزیز ومجروح شهید فاطمی وزیر خارجه دولت قانونی دکتر مصدق که با پول کثیف سیا ساقط شد؟قانون زمان پهلوی؟عجب چرندی.
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
سعی کردم یکبار مثل آدم جوابت رو بدم.دولت ایران هم شکنجه داره هم اعدام هم سیاهچال.چرا؟ چی کار باید کرد با جیش العدل و جندالله وپژاک ومنافق والقاعده و داعش وحامیان فعال وغیر فعالشان مثل جنابعالی؟پهلوی با هیچکدوم از این جانوران دست به یقه نبود .اربابانش وبرادران روزولت ورشیدیان وشعبان از خارج وداخل حامیش بود.هم زندان داشت هم سیاهچال هم اعدام هم بیدادگاه.هم دریاچه نمک هم اوین.حالا یعنی شاه شد دموکرات وآزادیخواه وآقا خوبه؟زکی.
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.