کلاهبرداری مرد رمال از سه خانم مهندس

سه خواهر تحصیلکرده که تصور می‌کردند بختشان بسته شده زمانی که در فضای مجازی با تبلیغات یک رمال مواجه شدند به سراغ او رفتند تا طلسم زندگی‌شان شکسته شود اما در دام مرد رمال گرفتار شدند.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، فرانک وقتی که با صفحه مرد رمال در فضای مجازی مواجه شد فکری به ذهنش رسید. شاید مرد رمال می‌توانست سرنوشت نامعلوم خودش و دو خواهر مهندسش را که از نظر مالی هیچ مشکلی نداشتند به گونه‌ای رقم زند که عاقبت به خیر و خوشبخت شوند.

کلاهبرداری میلیاردی

فرانک با مرد رمال تماس گرفت و مشکلش را مطرح کرد: «من و دو خواهرم تحصیلکرده هستیم و از نظر مالی وضع خوبی داریم. خواستگاران زیادی داریم اما هیچ کدام از آنها به سرانجام نمی‌رسند. تصور می‌کنم که طلسم شده‌ایم وگرنه با وضعیت تحصیلی من و خواهرانم و ظاهرمان بی‌شک باید این خواستگاری‌ها به سرانجام برسد.»

مرد رمال برای وی نسخه بلند بالایی نوشت و به او گفت: ارواح خانه شما را تسخیر کرده‌اند و وارد بدن مادرت شده و او را هم طلسم کرده‌اند. از طلسم او بخت شما‌ها بسته شده است. من می‌توانم ارواح را از خانه‌تان بیرون کنم و طلسمتان را بشکنم.او ادامه داد: چند تا از نوشته‌هایی که به شما می‌دهم را زیر درخت تاک داخل مزرعه‌ای خارج از شهر خاک کنید. تعدادی از آنها را باید داخل آب بگذارید و بنوشید. چند تا از برگه‌ها هم باید تمام وقت همراهتان باشد.فرانک و دو خواهر مهندسش تمام سفارشات مرد رمال را انجام دادند و طبق خواسته او پس از انجام آنها فرانک دوباره با مرد رمال تماس گرفت و وی از فرانک 20 میلیون تومان پول خواست.دختر مهندس که از ماجرای کلاهبرداری مرد رمال بی‌خبر بود 20 میلیون تومان به حساب او واریز کرد و منتظر نسخه‌های بعدی او شد. یک هفته‌ای از ماجرا گذشت و فرانک برای گرفتن نسخه‌های جدید با مرد رمال تماس گرفت و متوجه شد که وی ناپدید شده است.
بدین ترتیب فرانک به پلیس مراجعه کرد و از کلاهبرداری میلیونی مرد رمال شکایت کرد. کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. در تمامی آنها، مردی در فضای مجازی با ایجاد صفحه‌ای اقدام به تبلیغ برای رمالی کرده و از این طریق قربانیان خود را انتخاب کرده و با ترفند بخت گشایی و حل مشکلات از آنها مبالغ کلانی گرفته بود. پلیس در جست و جوی مرد کلاهبردار و شناسایی شاکی‌های احتمالی او است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۰
اسلام ناب ناب ناب محمدی - لندن ، انگلستان

لباس نو و افکار پوسیده. بیرون کاسه را می شویند و تمیز می کنند. درون کاسه پر از چرک و لجن !!!
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱
۶۱
naderali63 - گوتمبر، سوئد

اگر رمال ملاه بود جرمی نکرد شغلش بود وسلام نابتمام
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵
۵۷
سلام لبخند - تهران، ایران

بعضی از تحصیلکرده های این دوره زمونه را باش !!!. تازه وضع مالیشون هم خوب بوده . برای بعضی ها همین ج . ا هم از سرشون زیاده .اصلا بی خیال این سه خواهر. بازار خرید و فروش دلار نشاندهنده افکار بعضی هموطنامونه . خدا بیامرز شاه بزور میخواست تو کله بعضی ها وارد کنه که فرهنگ غنی و 2500 ساله و غیره دارید . حالا که همه به حال خودشون رهاشده اند . دارند اصل وجودشان را نشان میدهند .
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
۷۰
senator x - تهران، ایران
دم رماله گرم.چنانچه در قرن21خانم مهندس هنوز تو قرن پنجم گیر کرده باید تا خرخره سرش کلاه بره. حالا خوب شد رماله نگفته برای باز شدن بختت اول باید صیغه من بشی
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
۴۲
Swestockholm - استکهلم، سوئد
این ۲۰ تومن رو مهرداماد اولی میکرد احتمالا زودتر به نتیجه می رسید و کار به اینجا نمی کشید. 😁
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
۴۲
paksan - ایران، ایران
مشکل مردم خاورمیانه همینه. آخه شماها که مثلا سواد داشتید و دنیا دیده و چشم و گوش باز هستید چرا؟ آخه اگر ملا و رمال میتونستند کاری بکنند اول واسه خودشون یه کاری میکردند که انقدر دنبال منبر و پول نباشند و این مردم در همین سطح نازل هم توان فهم ندارند انتظار دارید درباره حقوق بشر و حقوق حیوانات بفهمند؟ اگر اینا میتونستند گره از مشکلی باز کنند چرا زندگی خودشون این همه گره داره؟ چرا شیخها و ملاها انقدر زار و مریض دعا به دست هستند ؟ چرا انقدر واسه بودجه گرفتن از دولت خودشون رو جر میدن(تمساح یزدی) و وقتی پول میگرن ساکت هستند و دیگه اسلام و دین و خدا میشه همون کلاس درس بی سروصداشون!؟ رمال ها و فال بین ها اگر میتونستند چیزی از آینده دربیارن و گره ای رو باز کنند چرا وضعیت زندگی خودشون اینطوریه که از گداها بدتر زندگی میکنند؟
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
۵۹
ایرانفردا - لندن، انگلستان
من موندم چرا جناب رمال فرار کرده؟ کیس های به این خوبى میتونست بیشتر بدوشه . با این سطح سواد و باور داشتن به این مزخرفات، دوشیدن اینطور آدما زرنگیه این جور آدما بابت حماقتشون مالیات میدن، حالا بعضى ها به رمال ٨٠٠٠٠٠٠٠ میلیون دیگه به ملا
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +180عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم