ویدیوی لو رفته از افشاگری احمدی نژاد در مورد بودجه میلیاردی نهادهای مذهبی

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
همساده - یونان، یونان

مردتیکه پوفیوز تو خودت کم دزدی کردی که داری مثلا ادا آدمهای خوب را میاری ؟/ الکی هم زرت و پورت نکن هر کسی که در این سیستم کثیف اسلامی تا دزد و وطنفروش و خاءن نباشد اصلا اجازه فعالیت نمیدهند
‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن

یا تحیر العقول! پیشنهاد میکنم امروز بعد ازظهر در راس ساعت هشت! همه با هم بصورت جهانی تعجب کنیم!! ولمون کنید خرخاکیهای خدا بار زده و دزد.
‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

برای این اشغالها ،احمدی نژاد بهتر از روحانی احمق است که حداقل شجاع و نترس است و ضایع شون میکنه ولی روحانی ترسو با خفت و خواری زیر بار وزرای ضد مردمی تندرو مثل وزیر علوم بسیجی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد تاکید خامنه ای رفت.
‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

همچین گفتین ویدئوى لو رفته ، که گفتیم چى بوده و که اینطور لو رفته !! بودجه این لونه هاى بشکه و فساد که از سالهاى قبل از آمدن مموتى میلیاردى بود! حالا به نسبت سالهاى دور ، خوب بیچاره ها میلیاردى تَر شده !! ولى ، خوب بوقتش همون روضه خوان التماسى ، دروپیتى میشن !! تو قبرستونها جولون بزنن ، واسه خرما و حلواى نذرى و صدقه !!
‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
۴۰
استالین - ولادی وستوک، روسیه
احمدی نژاد با همه کم و کاستی هایش مرد صادق است و شجاعت هم دارد، تاحالا کسی از بدنه این نظام مانند ایشان جرات نکرده بود که تابو شکنی بکند و علی خامنه ای را مورد انتقاد و نقد قرار بدهد و یک تنه در برابر برادران لاریجانی بی ایستد.
‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند
لو نرفته بلکه همه چی‌ با حساب و کتاب پیش میره
‌سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.