حجت الاسلام دانشمند: من خیلی تو این زلزله کرمانشاه دلم برای امام زمان سوخت

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
استالین - ولادی وستوک، روسیه

هاهاها. راست میگه، مردم از خنده :) :)
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

راستش امام زمان هم دلش واسه تو و امثال توى دقلباز و احمق کباب بود و تو اینستاگرام هم تاکید کرده بود ، چه الاغهایى دلسوز من هستند!؟ بخاطر همین ، اومدنى تو کارم نیست ، بذار این احمقها آتیش بگیرن !!
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
خاک همه عالم بر سرِ کلِ حوزه‌های علومِ وقیحه که شماها از آنجا و توسطِ استعمار غرب به سرگردگی انگلیس به ایران صادر شدید، آخر مردک نادان بینوا این فلسفه را یک کودکِ عقب افتاده هم میفهمد که خریتِ محض است، اینکه ارواح را شامل میباشد، یک مشت قاطر که تنها جفتک زدن و چموش بازی بلدندد. بینوا اگر فیزیک انسان کامل در هر زمان نباشد کلا تجلی‌ حق انجام نمیگردد، فیزیکی‌ که باید در هر دوره زندگی‌ و سختی‌ها و امتحانات را انجام دهد تا به تا به تعالی ظهور برسد که دیگر از توانِ بشری خارج است و آنجاست که حق خود به خاطر مهیا شدنِ وجودِ انسان کامل در او تجلی‌ می کند و به نوعی مصداق فرموده خود میشود ، که در زمین و آسمانها نمی گنجم اما در دل انسان مومن می گنجم، که خانه خدا می‌‌نامندش و کعبه نمونه ظاهری آن ست و سمبلی‌ برای تجربه هر فرد معتقد جهت تست انجام حد اقل سه روزه جهادِ اکبر که در آن محرم است. و این تجلی‌ تنها به امر حق در حجاب است یا به زمانِ خود ظاهر می شود و هیچ کس را یارایِ پوشاندن آن نیست . قلبهایتان سیاه است که از درک حقایق فارغید و مغز‌هایتان منجمد که دم سرد هستید و منادی مرگ.
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
۴۴
Sarkar Ostovar - استکهلم، سوئد

داره یک جورائی میگه که تو چاه چمکران نیست . بیخودی خودتونو مچل نکنید . ولی جرعت نمیکنه بگه که : امام زمان کشک کی ؟؟؟ امام زمان که الان داره ایران را اداره میکنه و بعد از او هم پسرش مجتبی میشه امام زمان .
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

پدر سوخته شبا از تو چاه در میاد میره تو چادر میخوابه، ها؟
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

چرا با خودش تعارف داره؟ گناه و اعتیاد هم شهر هارو برداشته، منتظره من دگمه ظهور رو فشار بدم؟!
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا

بالاخره نفهمیدیم تو بیابونه یا توی چاه جمکران؟
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

خاک بر سر تو بی عقل و بیشعور و کلاش که دلت برای مردم مصیبت زده نسوخته و دلت برای یک توهم و دروغ بزرگ که در بیابانها سرگردانه میسوزه اگر اون امام زمانتون قدرت اینه داره که اون چرت و پرتها را با آمدنش تحویل مردم نادان دادید حتما میتونست خودشو از بیابان نجات بده ;) پس وقتی عرضه نجات خودشو از بیابانها نداره شما به چی این بدبخت که فقط توهم شماهاست دلخوش کردید و منتظر این هستید که بیاد نجاتتون بده و عدل و صلح را در جهان حکم کنه خاک بر سر نادانتون کنند ;) :) :)
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران

روزی که مثل مگس ها لِهتون کردیم دلمون خنک‌میشه ، هر چی آخوند گیر بیاریم به درخت آویزون میکنیم .
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
۴۱
payamtech - پاریس، فرانسه

این یکرو جونه مادرت اسن لازم نیست ویدئو رو نگاه کنی همون تیتر کافیه ! همین ملا یقرونیان با حرفاشون که گند زدن به این مملکت , آدم فکر میکنه مخصوصن ترول میکنن که مردم بهشون فوش بدان خوششون میاد انگاری ! این از اینا که فکرشون کجاست ونام از امریکای مادر*** که چی بگم ..
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
۴۴
behran - کردستان، ایران

ما هم همینو میگیم از بی رحمی و بی وجدانی شما آخونداس که نمیرین تو بیابونا چادر بزنین، بلکه امام زمان عزیزمون این همه مدت تنها نباشن، آخه آدم مثل شما اینقدر بی مسئولیت و لاقید و راحت طلب!
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
۵۰
چلچله - پاریس، فرانسه

صداشو چرا موشی کردند، بهش میاد بیشتر عرعر کنه یا بع بع. :) :)
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
۳۸
scandal - برلین، آلمان
این است نتیجه لب به مشروب نزدن ;)
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::] خانم محترم: باور بفرمایید که کاسه لیسان درگاه خدای پوچ از بامگاه تا شامگاه دمار از بُنیان مُردم بدر اورده اند! شما لطف بفرمایید دیگر کلاس نهجُ البلاقه وباقرالعلوم برایمان نگذارید. چون دوستان بسیاری جای شما را در این سایت پُر کرده اند , و در ضمن بحث فیزیک با ایده الیسم(روح پرستی و خدا پرستی ) که مطرح میکنید در تضاد است. پس مجددا خواهشمندم درس دینداری و حق و کعبه و غیره را ببندید. با احترام به شما
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

امام زمانی در کار نیست از این خوزعبلات و لاتاعلات و اراجیف صد من یک غاز دست بردارید.
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

[::مساوات - مساوات، ایتالیا::]. آقا امام زمان عج در چاه زندگی نمیکنند، بلکه در زمان ظهور مبارک مسیرشان به آن مکان ختم می‌شود. فکر کن شما از خانه قصد رفتن به میدان تره بار گرفتید. برای رسیدن به مقصد از مکانهای گوناگون باید عبور کنی، مگر اینکه خودت مثلا خربزه فروش باشی، یعنی تو میدونه باشی مرتب.
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک

فرصتی برای نیکوکاری؛ با سلام خدمت همراهان و نیکوکاران عزیز، امروز با خبر شدیم امام زمان عزیزمان در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اند و ناامید از آخوندها و مریدانش، چشم انتظار یاری شما دوستان خیر و نیکوکار جهت تهیه کانکس مسکونی کوچکی میباشد. امیدوارم با حضور گرم و پرشورتان هر چه در توان دارید برای کمک به این آواره هزاران ساله دریغ نفرمایید. اجرتان با امام زمان، التماس دعا! شماره حساب###
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
امام زمان الان خودش شده امام "مکان"!!!
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

بلوچ خان شما هم لطف کنید اندازه دریافتِ خود اظهار نظر کنید و برایِ دیگران حکم صادر نکنید، همین سکوت‌های منفعلانه و یا عقب نشینی‌ها به خاطر افکار نهیلیستی یا پوچ گرأیی باعث شده صدای حقیقت خاموش شود و عنکر الصواتِ جاهلان فریبکار و دین فروش بلند باشد، مطلب در مورد فیزیکِ کوانتوم نیست و باید در مورد آن روشنگری شود.زمانی‌ فیزیک جسمت را از روح جدا بدان که بعد صد و بیست سال در قبر منزل کرده اید آنجا هر چه خواستی از افکار نهیلیستی خود دفاع و تبلیغ کن، از مطلب من بگذر و برو ، یاد بگیر به خودت حق انتخاب بدهی‌.
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
۴۲
بچه طهرون - لندن /طهرون، انگلستان
دوستان یادتون چقدر چاق بود گردنش و تبر نمیزد؟ ویدیو زنده باد خرووس یادتونه؟ حاج اقا هم شیشه میزنه یا فکر کنم سرطان میل کردن
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::] دوست گرامی: دریافت بنده از تحلیل تان بر این است که شما در توبره اندیشه خودفقط محصول مسموم روح و خدا وکعبه و حق ومومن و باطل بودن را دارید. که همانا دین فروشان ۴۰ سال است همین اقلام و ا جناس را در این بازار مکاره به فهم و شعور مردم تزریق می کنند. سخن از حکم دادن نمود ه اید. اولا: حکم دادن جنبه امری دارد و بدانید که هیچ حکمی با لطفا اغاز نمیشود که بنده با لطفا وحتی شما را تو هم خطاب نکرده ام. دوما: اگر صدای حقیقت در لفافه و کشاکش دین شعله ور میشود پس همان بهتر است بخشکد و پوچ شود. سوما: بنده مدتها ست با فرضیه روح در هر نوع و شکلش به تفاهم نرسید ه ام و بحث در مورد ان برایم اتلاف وقت است. چهارما: بله! بنده به خود حق انتخاب داد ه ام, انتخاب و سرشت من برخلاف شما نفی دین وروح و خرافات است و نه موضع کجدار و مریز.ایام بکام
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
۵۸
حسین قوچانی - آرهوس ، دانمارک
واقعان بعضی ها آدم فکر میکنه تو کله شون به جای مغز ....گوسفند پر هست تو قرن بست و یکم این مزخرفات . چیست که میگید در عصر اتم با یک دکمه امام زمان با اون .... متجاوز به اطفال هم چنان از کره زمین پرت میشن به مریخ که خودشون هم نفهمند چی شد . بابا شما رو خدا جم کنید این بند و بساط جهل و جهالت . را
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
زلزله اومده مردم بدبخت باید ستم بکشن این دلش برای امام زمان سوخته ای پدر سوخته پوفیوز
‌چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

بلوچ خان، بد جوری در دام الفاظ و سطح گرفتارید و برای خود در این زمینه بارگاه ساخته و خشنود بر کرسی آن نشسته خطابه صادر میکنید، من از سطح درکی ندارم و خودم را در آن فضا قرار نمیدهم، میتوانید به جای این اداها فروتنانه بخواهید در مواردی که در آن به نتیجه نرسیده اید برایتان روشنگری شود، تا آن دفتر و دستک را محکم چسبیده اید هیچ اتفاقی نمی افتد، باقی‌ مطالب هم قبل اعتنا برای پاسخگویی نیست، معمولاً به اصل هر ماجرایی می پردازم ، وقت تنگ است و کار زیاد، التفات که دارید !
‌چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. 🤥🤥🤥🤥🤥
‌چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.