آخوند هم‌جنس‌گرای پناهجو در غربت - ویدیو

آخوند هم‌جنس‌گرای پناهجو در غربت که گاهی با «عبا و عمامه» است و گاهی با «پودر و ‌ریمل» به کلاب‌های هم‌جنس‌گرایان استانبول می‌رود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

امیدوارم حکومت عربی اخوندی نقشه قتلش را نکشد
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
۳۸
scandal - برلین، آلمان

«روش جذب نیروی جدید برای بسیج» و »آخوند هم‌جنس‌گرای پناهجو در غربت«! دو گزارش پیاپی هم، باعث سردرگمی و شوکم شد! مسئولین گرامی، ملاحظه بینندگان سایت را بکنید!
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
در حوزه ها این کار مرسوم هست !. ولی آخوند تن به هر کار میده تا به هدفش برسه ! این آخوندک هم عاشق دنیای غرب هست و این فیلم رو واسه خودش درآورده !. همجنس بازی کاری کثیف و انحراف هست !!
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

کلا آخوندا و ملاها دو گانه سوز هستند و حتی سه گانه سوز چون در اسلام آمیزش با حیوان هم عادی و معمول هست ولی حالا برای این آخوند امیدوارم حال که اصل خویش را پیدا کرده دیگه برای مردم نسخه نپیچه و از ائمه اطهار و چرت و پرت تحویل مردم نده و نخواد امر به معروف هم بکنه و در آخر برایش آرزوی موفقیت میکنم
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
۴۹
-xAdolf - اخن، آلمان

حالا این که دست خودش نیست وبطور. ذاتی و غریزی به جنس مثل خودش گرایش داره، ولی بقیه اخوندای عزیز از خمینی گرفته، مقام رهبری و. همشون تا اون پایین که اوبنهً تشریف دارن و تو اون لانه ای شیطان فیضیه تمرین بشکه بازی و دیگر تفریحات سالم با هم دارن، البته اشکالیم تداره از قدیم گفتن دل اخوندا بهم لوله کشی داره همینه که تو. پرروی رغیب ندارن این بی شرفا.
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::scandal - برلین، آلمان::]. این آخوند همجنسگرا که جدید نیست موضوع این آخوند مال الان نیست ;) نمیدونم چرا الان سایت اینو گذاشته
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
۳۰
boysboys - مونیخ، آلمان
آخه کی اینو .....؟
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::boysboys - مونیخ، آلمان::]. کی بهتر از طوسی ;) از قبیل طوسی و قاری قران زیاد داریم تو هوا میزننش ;)
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::Fash Guo - کلن، آلمان::]. من نمی گم کار خوبیه ولی بعضی ها تو ذاتشونه ،همجنسگرایی یه چیز طبیعیه
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
دنیای خر تو خر همه چی قاطی پور پدر هر چی آخونده .
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

این شخص آخوند نیست، بلکه مولوی یا پاپ در لباس روحانی.
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۳۸
scandal - برلین، آلمان
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. من همانند شما در جریان نیستم و آمار آنان در دستم نیست! اتفاقآ مسئولین گرامی، کار بسیار خوبی میکنند که اینگونه گزارشها که "همیشه تازه" است، بازپخش میکنند! در ضمن باید از این آخوند همجنسگرا پشتیبانی کرد که چه در بطن این قشر "میگذرد" و او منکر آن نیست!
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
چیز جدیدی نیست عزیزم همشون اینکاره ان. اغایون همشون درسشون رو در حوزه خوب خوندن. سعید طوسی فقط لو رفته.
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
۴۴
freydun2500 - نامکاری، آلمان
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::] یکی از بهترین کامنت ها که از تو دیدم همین است .دوگانه و سه گانه سوزی آخوند !! بسیار قشنگ و مختصر و مفید نوشتی. ولی چون آدم سیاستمدار و دستمال بدستی نیستم و خوشبختانه یا متاسفانه رک هستم میگویم که به یک موضوع دیگر هم رسیدم که تو خانم نیستی!!!.طرز بیان در کامنت دوم نشان میدهد آقا هستی.البته بخودت مربوط است نه جرم است و نه کسی اجازه انتقاد دارد فقط میخواهم بگویم سوتی دادی😜.
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
۳۰
boysboys - مونیخ، آلمان
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. طوسی فقط نو پسر و نوجوون صاف و سفید دوست داره نه این خرس گنده زشت و پشمالو اونم با عمامه و لباس آخوندی.
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
مهم این ایشان به چه دلیل ملا شده و ب حوضه علمیه پا گذاشته
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::freydun2500 - نامکاری، آلمان::]. ولی خوشبختانه زن هستم و به زن بودنم افتخار میکنم ;) شاید ناز و عشوه زنانه ندارم و با اتیکت و مامانم اینا کامنت نمیگذارم ;) ;)
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::boysboys - مونیخ، آلمان::]. [::boysboys - مونیخ، آلمان::]. واسه اینا دیگه شکل و قیافه فرق نمیکنه وقتی با شتر و بقیه حیوانات مجاز هستند بله و اینا ;)
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. میشه نظرتون را بفرمایید که خمینی با نوزاد شیر خوار همبستر میشه و مجاز هست از نظر خمینی که با نوزاد ........ اونوقت خمینی چیه پاپ هست یا مولوی ;) یا طوسی قاری محبوب سید علی تریاکی که با پسر بچه ها لواط انجام میده به اون چی میگی خیلی دوست دارم نظرتو بدونم :)
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
[::Iranemaa - قم، ایران::]. نظرتون قابل احترام . ولی همجنس گرایی یک انخراف هست . فقط ترنس سکسشوال ها اختلال هورنونی دارند
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::freydun2500 - نامکاری، آلمان::]. خیلی باحال مچگیری کردی ;) :) :) :) نکنه دوجنسیتی هم میخواستی بگی ولی صرف نظر کردی ;) ولی اشکال نداره توی خماری بمونی و جنسیت من برات معما بشه ;) :) :) و هیچ اصراری هم ندارم دیگه که ثابت کنم ولی اگر مسابقه هوش شرکت کنی فکر کنم میبازی ;) موفق و پایدار باشی :)
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. و شاید هم مصباح یزدی !!. سعید طوسی هم که عیان شد !. فساد شخص خمینی با عروسش هم که عالمگیره !!. بیمار سکس محور اجیر بگیر مسجد امام علی در دانمارک به مولوی توهین نکن !.
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.