حمله زن ذوب در ولایت به دختر معترض به حجاب اجباری :حجابت را سرت کن وگرنه روی صورتت اسید می پاشم

«حجابت را سرت کن وگرنه روی صورتت اسید می پاشم، میدهم تو را سنگسار کنند»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

توی محله ما!؟ تا به امروز لوطی زن توسری سر کن ندیده و نشنیده بودم، زکی!
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

عنایت دارید؟ در کل تاریخ طاعونی اسلام و هزار و صد فرقهء ریقوی این دین، شما بجز اولاد حسن ابن علی و این بنت البمبهای سیبیلو، هیچ نمونه و مدلی پیدا نمیکنید که در آن چنین تهدیداتی بخاطر پوشاندن مو انجام شود. پیدا میکنید؟! نمونه دارید؟! اینا میگن ما شهید دادیم که شما رو برده کنیم! عنایت دارید؟! فرو رفتن خدا به انسان چنین عارضه هایی دارد. نمیبینید؟! میبینید؟! پس خدا را بیرون بکشید که پاچه گیر نشوید و اسهال خونی نگیرید. خود دانید.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

یک مشت وحشی عصر حجری که افکارشون فقط جنایت و تهدید هست .به این تازی پرستان وحشی نباید رحمی بشه زر مفت زدن باید همونجا گالشون روبا فاضلاب پر کنی.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
۶۴
mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان

از صدای زن وحشی معلوم است که استخوان وموش مرده گیرش نیومده داره پاچه گیری میکنه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

اگه شهیدی با بی حجابی من بهش بی احترامی میشه ،اون شهید شایسته احترام نیست. راستی شما اگر به شهر بغداد سفر کنید دخترها و زنهای زیادی میبینید که بی حجابن ،پس با این حساب ان همه شهید عراقی در جنگ با ایران و جنگ با داعش چه عذابی میکشن از بی حجابی این بی حجابها!!
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

این تخم لق آتش به اختیار رو ضحاکعلى پفیوز گذاشت تو دهن این بلقیس و فاطمه کوماندوهاى سبیل از بنا گوش در رفته بو گندو ، که اکثر از توابین شهرنو هستند!
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

ایران مال این جانو ران شد ولى یک روز ایران را پس مى گیریم.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

‏بیش از 30 سال دارن منت میزارن که شهدا بخاطر شماها شهید شدن و میگن این امنیت بخاطر شهدا هست ..عزیزم اگه انقلاب شما نبود جنگی هم نبود .صدام قبل انقلاب که جراعت حمله به ایران و نداشت.خیلی رو دارین بخدا انقلاب میکنین خراب کاری میکنین جوانهای مملکتو بک‏بیش از 30 سال دارن منت میزارن که شهدا بخاطر شماها شهید شدن و میگن این امنیت بخاطر شهدا هست ..عزیزم اگه انقلاب شما نبود جنگی هم نبود .صدام قبل انقلاب که جراعت حمله به ایران و نداشت.خیلی رو دارین بخدا انقلاب میکنین خراب کاری میکنین جوانهای مملکتو بکشتن میدین بعد منتشو سر ما میزارید.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

من شخصا....به اون شهیدی که تو غربتی در پیتی دادی ..خداوند توی صورت تو بوزینه ازبدو تولد اسید پاشیده ..حالا ملت ادرار می پاشند شفا بگیری زنیکه بوزینه فاطی کماندو
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

این خواهر ذوب در ولایت فکر کنم دوست پسر ندارد به خاطر این است که به این خانم گیر مى دهد.. بازارىز.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

نکات زیادی داره این ویدیو. اول اینکه ببینید چه جوری این جماعت دیوانه مغزشویی شدن که همه چی توی مخشون به همه چی ربط داره. شهید ٣٠ سال پیش به روسری الان. دوم اینکه از فهم و شعور اگر یه گونی یونجه بهش بدی که بین دو تا الاغ نصف کنه، یکیشون گشنه میمونه، اونوقت طوری حرف میزنه که انگار صاحب جان و مال بقیه است. سوم اینکه اخه نجمه ارپی جی! سنگسار که مال اینکار نیست! این همه زور زدن بگن ما متمدن هستیم سنگسار یه شبهه است، اونوقت یه تنه گه زدی به همه چی؟ چهارم اینکه نشون میده چقدر عقده توی وجود اینا داره موج میزنه که اینجوری میخوان خالیش کنن. فقط خدا بخیر کنه اگر یه اتفاقی بیوفته، مردم اینها رو جر و واجرشون میکنن.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
۴۲
پرنده ابی - لندن، انگلستان

بنظرم سرکاری بود کاکو و شبیه فیلمای دوربین مخفی و اینادرست کرده بودن که امار بازدید بالا بره و لایک بگیره اگه راست راستکی بود چرا صورت اون زنه رو نشون نداد تو کلیپو ؟
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
۶۴
سلطنت طلب - مکة المکرمة ، عربستان سعودی

پناه بر خدا ، میگه شهید ندادیم که تو بی حجاب بگردی، ما هم میگیم شهید ندادیم که یک مشت اوباش به ما بگن چی بپوشیم چی نپوشیم، این همه شهید ندادیم که دروغ بشنویم و اختلاس و دزدی بکنید و فحشا رو به جامعه تحمیل کنید و فقر و طلاق و پیامدهای اجتماعی فرزندان کار رو به جامعه تزریق کنید. کجای اسلام گفته دین و قوانینش باید اجباری بشه ؟ خدا به پیامبر گفته کار تو فقط تبلیغه ، تبلیغت رو بکن طرف خواست قبول میکنه و نخواست وظیفه تو دیگه تمومه و اون به سوی ما باز خواهد گشت و اونموقع من میدونم و بنده خودم. این زنان بی حجاب به مراتب دین دار تر و با اخلاقتر هستند. دین با بد دهنی و فحاشی مخالفه حالا داریم میبینیم خانم با حجاب به ظاهر ولی بد دهن و بی اخلاقه و اون بی حجاب به اخلاق و متانت در جواب این هرزه رافضی رو میده خانم بی حجاب به مراتب دین دار تر هست
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

یکی باید این فاطمه اره رو هم شهید کنه بلکه این محله هم به آرامش برسه!
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین

[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. اصلا دروغگوی دغل کاری مثل تو که اینهمه دروغ و فریب اثبات شده تو این سایت داره و اینطور به راحتی حاضره به خاطر موارد پیش پا افتاده دست به هر شرف ندار بازی بزنه غلط و بیجا میکنه به خوده بی مایش اجازه نصیحت دیگران رو میده.اگر تا حالا هزار رنگی و بیوجدانی و دروغ تو و پدرشورشیت و امثالتون ایران رو دهه ها به عقب برده لذا دست شما کلاشان فریبکار به خوبی در حال رو شدنه و به زودی به جایگاهتون که همون.....باشه روانه خواهید شد.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::معلم فراری - کیف، اوکراین: اره والا .... سندش هم هست. چیزی جز این ترتائلات نداری بگی. داری؟ .....؟! آخر جوکی بیسواد. خودم خدات میشم. نگران نباش.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

باید اون ...رو گرفت ..... کلاغ سیاه یک روزی میاد همه اینها رو به....در ایران . امیدوارم به زودی ایران ازز چنگال این داعشی های انگلیسی آزاد بشه .
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
۸۷
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

[::پرنده ابی - لندن، انگلستان::]. درود بر نکته‌بینی و دقت سنجش شما. کاملا ساختگی و از پیش هماهنگی شده بود.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
۵۸
liberté - مونترال، کانادا
این حزب الهی های فوق مذهبی اکثرا کلیمی های خرمذهب تازه مسلمان هستن مثل عسگر اولادی تازه مسلمان و برادران لاریجانی و احمدی نژادی ها و رحیم مشایی ها و . همین الان هم یهودی های ارتودوکس (معادل خر مذهب های خودمون) توی اسرائیل چادر سر میکنن و به ملت گیر میدن و سربازی نمیرن و مفت میخورن بقیه باید کار کنن. دقیقا عین فامیل های تازه مسلمانشون در ایران! اینها که ادعای اسلامی بودن میکنن سنگسار اصلن در اسلام نیست و مال دین یهوده. خود قرآن هم میگه جنگ بکنید نه تجاوز به حریم دیگران:. وَ قاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَهِ الَذِینَ یُقاتِلُونَکُم وَ لا تَعتَدُوا إِنَ اللَهَ لا یُحِبُ المُعتَدِینَ‌. و در راه خدا با کسانى که با شما مى‌جنگند، بجنگید ولى از حد تجاوز نکنید، که خداوند تجاوزکاران را دوست نمى‌دارد.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::معلم فراری - کیف، اوکراین: با درود مجدد. به کلیب طریقه خشک کردن شورت در هواپیما حتما نگاه کرده و آنرا بطور جدی بررسی کنید.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::پرنده ابی - لندن، انگلستان: حالا مگر در مورد صدها کلیب تهدید و رویارویی دیگر که صورت و نام و وجهه تهدید کننده برق میزند مگر اقدامی شده؟! چرا باید ساختگی باشد؟! حالا با صورت معلوم آن زن چادری دستگیر و دادگاهی میشد؟! مگر ملت ایران زورو هستند که بمحض دیدن صورت آن زن سوار اسب شده و برای برقراری عدالت شمشیر بکشند؟! دخترک بدبخت آنچنان هوا و دستپاچه شد که تلفن در دستانش هزار چرخ خورد. حالا چرا باید صحنه سازی کند؟! برای کدام زاپاتا ؟! توهم توطئه یعنی همین. عدم اعتماد مطلق در روابط ریشه در همین بدبینیهای مکرر دارد. ندارد؟ خودتان بیاندیشید.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::liberté - مونترال، کانادا: قران زیادی ....یهودیت و اسلام و مسیحیت و بودا و همه این مهملات هم فقط برای ترسوها و دوشیدن آدمهاست.آدمی که چشمش بازه و ترسهاشو حل کرده هیچ احتیاجی به این لبوهای گندیده نداره. نه دوست عزیز؟ باید ترسها رو حل کرد.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

از اون زن صیغه ای ها ی روسپی و هار ولایت وقیح بود من نمیدونم چرا از شهدا فقط برای حجاب مایه میزارن چرا وقتی اختلاس و دزدی میشه اسمی از شهدا برده نمیشه شهدا انگار فقط رفتن واسه حجاب کشته شدن که اگر واقعا برای حجاب اجباری کشته شدن که به درک که مردن و غلط کردن کشته شدن فدای سر من و ملت ایران که مردن :) :) و با این تهدید به اسید پاشی مشخص کرد و یه جورائی دست خودشون را رو کرد که اسید پاشان جامعه چه کسانی هستند ;)
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. این بدبخت تر از این حرفاست بعد از عمری تونسته صیغه یه بسیجی نره غول بشه میترسه معشوقه اش با نگاه به دختران بی حجاب و زیبا دیگه سر وقت این هیولا بدترکیب پشمالو نره ;)
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::scandal - برلین، آلمان::]. [::scandal - برلین، آلمان::]. [::scandal - برلین، آلمان::]. ایشون معلومه که خانم رئیس خانه های آنچنانی بودن ;)
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
۴۲
پرنده ابی - لندن، انگلستان
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. کاکو اعصاب معصابت تعطیله چی بهت بگم بدتراز این عصبانی نشی؟ پنجاه تا کلیپو اینجا دیدم چرا اونا رو نگفتم و اینو گفتم؟
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::پرنده ابی - لندن، انگلستان: عزیزم من که عصبانی نشدم.نگاه خودمو نوشتم. درست مثل شما. آخرش هم نوشتم: خودتان بیاندیشید. با مهر.
‌سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰
۵۸
liberté - مونترال، کانادا
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. بله پسره خوب ما هم میگیم ادیان چرندیاتی بیش برای سرکیسه کردن مردمان نیستند. ولی برای اینکه سرت کلاه نره باید بدونی ریشه این چرندیات از کجاست و چطور ذهن ها رو مسموم میکنه.
‌سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::liberté - مونترال، کانادا: قربونت برم این که از بدیهیاتیست که در هر کامنت فریاد میکشم. ریشه این چرندیات؟! ترس عزیزم. ترس. ترس. ترس. ترس. ترس
‌سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.