این آخوند حرف حق می زنه : وقتی می گیم امر به معروف همه ذهناشون میره که برن به یه دختر گیر بدن

وقتی می گیم امر به معروف همه ذهناشون میره که برن به یه دختر گیر بدن. حزب اللهی ها فکرشون نمی افته به اون قاضی کثیف و امام جمعه با ماشین صد میلیونی گیر بدن
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
این گندی بود که جامعه ی اخوندی خودتون به سر این مملکت زد. لابد تو هم کیسه ات خالی شده و با این سخنان عوامفریبی میکنی. دیگه گذشت که برای مردم سخن اخوند حجت بود. همین لباسی که تنت هست پر ریا و دروغه ،یدک کشیدن صفت حجت الاسلام و ایت الله خودش یک دروغ بزرکه ، اسلام پسوند و پیشوندی نداره اسلام یه برنامه است اینکه از دست رنج خودت بخوری اینکه راست بگی و دزدی نکنی و مال مردم رو نخوری و حرف حق بگی دروغ نگی و زنا نکنی اینا قاعده ی اسلامه بنابر این مردم قیم نمیخوان شما هم بنام اسلام ادعای رهبری جامعه رو نکن بیا بابا جان از منبر پایین برو یه جا اروم زندگیتو بکن
‌پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

اگه جلو دوربین خلع لباس میکردی و اون لباس کثیف را در میاوردی بیشتر باورت میکردم .با این حال حرفت حرف دل مردم هست و بجاست.
‌پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

اینم «هنوز» ماشین صد میلیونی گیرش نیومده ماها رو هالو چارشنبه گیر آورده! مردک، اول اون لباس مفتخوری رو از تنت در بیار تا تاختن ت به بقیه مفتخورها باور کردنی باشه، تا اونموقع، خودتی!
‌پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۹
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

از بعد از اعتراضات دیماه ، زبونهاى بسته به انتقاد و اعتراض باز شده ! جریان چیه !؟ نکنه میخوان واسه ، پسا رژیم بقولى مُهر بذارن و جا بگیرن!!؟
‌پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
کلا ایشان و هر لوبیا چیتیِ بشکه ایی دیگر گُنده میخورند که از مهملی به نام "امر به معروف" حرف بزنند. کدام معروف؟! کدام منکر؟! کدام پشمک؟! چه کسی حدود معروف را معلوم میکند؟ با چه سمتی؟ با چه صلاحیتی؟! از طرف چه کسی؟! اگر برای این سئوالها جواب دارید، فقط و فقط مقلد، ذلیل و وحشتزده هستید. پیرو و آبنباتی هستید. وگرنه معروف یعنی چه؟! منکر کدام است؟! این اولاد گرسنه و بیننگ و عار .... چنین مزخرفاتی را به شما فرو کرده و شما هم قورت داده اید. خدا را باید بیرون کشید. در غیر اینصورت جهاز هاضمه هر مزخرفی را هضم میکند! ترسها را حل کنید تا خدا بتواند بیرون بیاید.
‌پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
آخوند نادان. بعد ۴۰ سال تازه درک کردی؟ اخر مگر می‌‌شود. مثلا همین باور خودمان. این تمام روز در اینجا با ما سری و کله می‌‌زند. بعد می‌‌رود پیش همین امام جهمه ۱۰۰ میلیونی و می‌‌گوید. من وظیفه اسلامی خود را انجام دادم. آخوند ۱۰۰ میلیونی نگاه می‌‌کند، چقدر از غذا ته بشقاب باقی‌ مانده . همه را در یک پلاستیک جمع می‌‌کند. و به او می‌‌دهد. آخر می‌‌شود یک حزبللاه بر زد ارباب خود قیام کند. یا همین تفکر خودمان . می‌‌رود پیش آخوند ۱۰۰ میلیونی و می‌‌گوید. ببین مثل صدر اسلام نیست عدالت نیست . شوما پسر خودتان را می‌‌فرستید پیش پوتین. اون صیغه ۱۶ ساله روسی می‌‌گیرد. ما می‌‌ریم مهشد ، سهم ما یک صیغه ۷۵ ساله است .دندان هم ندارد. بوس که می‌‌کند. یک لیتر آب دهان به صورت ما پرتاب می‌‌کند. آخوند می‌‌گوید. بله ولی‌ فکر کن. بعد از مرگ چقدر حوری در بهشت در انتظار شما. بببین آخوند جان ما در اسلام نوکر و برده داریم و ارباب . تا بوده و هست .اینجوری بوده. شما بر ضد دین مبین سخن می‌‌گوهید. کار حزبللا درست است
‌پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
۸۴
mok432 - تهران، ایران
چرا دروغ میگویی ، در اسلام و قرآن از آن سوره " بقره " تا آخر قران که سوره " ناس "میباشد در ۵۳۰ آیه مردم را تهدید به قتل و کشتن کرده است ،آخوند خوب و بد ندارد و کسی که مروج این دین وحشی است، بویی از انسانیت نبرده است.
‌پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.