هواپیمای تهران یاسوج در این فاصله از کنار دنا عبور می‌کند - ویدیو

هواپیما در این فاصله از کنار کوه دنا در مسیر تهران یاسوج عبور می‌کند این تایم‌لپس سال گذشته از پنجره همین هواپیمای سقوط کرده گرفته شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
قزوین قدیمیترین شهر ایران با نام لاتین کاسپین و 7000سال قدمت شهری و تمدن که همیشه یکی از مهمترین و بزرگترین شهرهای تاریخ ایران بوده و بارها پایتخت هم بود فرودگاه نداره. با اینکه دشت هست و راحته اما چون فاصلش با تهران کمه فرودگاه فعال یا دارای پروازهای مسافرتی نداره. اما یاسوج یک شهرستان کوچیک و نه چندان مهم در استان فارس لای کوههای به این خفنی فرودگاه ساخته شده تا خلبانهای بدبخت برای طی این مسیر 10کیلو وزن کم کنن و اتفاقات اینچنینی بیوفته. مغز نیست دیگه. نیست. آخه اونجا فرودگاه رو میخواد چیکار با این موقعیت جغرافیایی خطرناک و البته زیبا. از پروازهای نزدیکترین شهر مهمشون استفاده کنن.
‌سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
۳۶
انسان دوست - زوریخ، سوییس

واقعا دردناکه، قلب ادم شکسته میشه . الهى که خداوند صبر به بازمانده هاشون بده.
‌سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. اشاره ی بسیار بجایی بود که نشان میدهد مدیران و برنامه هایشان در نهایت بی درایتی و بدون مطالعه و احمقانه و بودجه ی مملکت را هدر دادن است و نه هیچ سودی برای زیر ساختهای مملکت دارد نه اولویتی در کار هست نه هیچی. این حماقتهای دولتهای گوناگون، بدلیل هژمونی طلبی فارسها نیست، بدلیل حماقت محض آنهاست! بدلیل نبود نظارت و بدلیل اینست که نمایندگان مجلس، نوکر قدرت هستند. بدلیل اینست که نماینده ی شما و من در مجلس، خود فروش است. میخواهم بگویم که تقصیر منه فارس و عرب و کرد و ترک نیست که به رفاه یک گوشه دیگر مملکت رسیدگی نمیشود، تقصیر نمایندگان مزدور و دولت خائن است.
‌چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Dogisgod - مونرال، کانادا::]. جدا از دعوا و بحث های قومیتی با شما کاملا موافقم. این حکومت مثل اژدهایی هست که به خانواده خودشون هم رحم ندارن چه برسه همزبانانشون.
‌چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. آخه چرا وقتی‌ هیچی‌ نمیدونی‌، بلغور میکنی‌،تو اصلا یاسوج رفتی‌، یا بودی، در همان ایستن چهار محل و بختیاری،بسیار انسانهای تحصیل کرده، با فرهنگ با مردمی باهوش وجود دارد، می‌تونم بگویم که در سی‌ سخت که ده شهر می‌باشد، اکثرشون دکتر ،مهندس و محقق می‌باشد، همون حسین پناهی هم از آن‌ ناحیه‌‌ بود، این کمی‌ بود، تو خود بخوان حدیث مفصل از.......... دیگه لطفا اراجیف نباف.
‌پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.