"مستند" شبکه احمدی‌نژاد درباره تخلفات قوه قضاییه، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات

شبکه بهار وابسته به محمود احمدی‌نژاد کلیپی را تحت عنوان "مستند ظلم آشکار" درباره تخلفات قوه قضاییه، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات منتشر کرد
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

خوش به سعادت ما ایرانیا چه داخل و چه خارج که اجازه دادیم و اجازه خواهیم داد این ادما بر ما حکومت کنن و همچنان در خواب خرگوشی به سر می بریم و دیوار ادعامون هم سر به فلک می زنه. اکثرا بیسواد دینی و خرافاتی هستیم و حاضر هم نیستیم اعتراف کنیم این اخوندا از سر اکثر ما زیاد هم هستن. واقعا تاسف باره وضعمون اول هم خودم که هیچ کار مثبتی جز کامنت گذاشتن بلد نیستم.
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

مموتی ! خونِ ندا و سهراب گریبانِ تو و اوباشِ اطرافت را گرفته ، راهِ پس و پیش هم ندارید .
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان
این شد مستند؟ این که هم حکومت و هم باند احمدی نژاد فاسد هستند و تاریخ مصرفشون تموم شده بر کسی پوشیده نیست اما این ها هم مردم رو نادان حساب می کنند. یارو داره شکوه می کنه و می ناله توی مصاحبه و تعریف می کنه در جلسه دادگاه و بازداشت بر او چه گذشته٬ بعد نام این گذاشتن مستند. در ضمن مرد حسابی وقتی با تو که سالها پاچه خواری خامنه ای و حکومت رو میکردی اینگونه به قول خودت برخورد می کنند پس ببین با اون بی نوایی که نه کاره ای بوده و نه صداش به گوش کسی نمی رسیده چکار می کردند. مرتیکه شما خودتون این سیستم آدم خوار رو بنا و ساختید٬ حالا که دودش توی چشم خودتون رفته و یخه خودتون رو گرفته تازه دارید متوجه می شید چه ساختید.
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
یک وقتی ما که هیچ منصب دولتی نداشتیم و وصل به هیچ گروه و سازمانی غیر دولتی نبودیم بی خود و بی جهت در داخل شهر با هر ترفندی ماها را سوار بر ماشین میکردن و یک راست ما را به زندان میبردن و در زندانهای تک سلولی امنیتی میانداختند و زیر بد ترین شکنجه ها فیزیکی و روانی و توهینها قرار میدادن و می بایست به دروغ هم که شده بر علیه خودمان اعتراف بکنیم و بعداز اینکه بعضی هایمان از زیر دستان این ظالمان حکومت اخوندی نجات میافتیم برای تسکین روح و جان خود میخواستیم از ظلمیکه بر سرمان امده را برای نماینده ای یا کسی از دادگاه های عن قلاب تعریف کنیم تا راهی را به مانشان دهند که شکایتی بکنیم , با کمال بزدلی و بی شرفی به ماها میگفتن بروید خدا را شکر کنید که زیر شکنجه ها نمردید و ازاد شدید . ان ظلمیکه خیلی سازمان یافته بر سر اشخاصی همچون من امده هرگز باور نمی کنم از ذهن و مغزمان بیرون اید . با تمام مخالفتم با بقایی , وقتیکه حرفهایش را میشنوم کلا" به ایشان باور میکنم او که از خودشان بوده را گرفتن و خواستن با اتهاماتی محکومش کنن وای به حال ماها که ازادمان نمیکردن میبایست در انتظار چه اتهامتی میبودیم.
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.