ادعای رییس دانشگاه هنر: فرزندم بر اساس شایستگی عضو هیات علمی دانشگاه شده است!

رییس دانشگاه هنر در خصوص عضویت پسرش در کادر هیات علمی دانشگاه هنر و مطرح شدن این موضوع در فضای مجازی با هشتگ "ژن خوب" در گفتگو با ایسنا ادعا کرد: «پیش از اینکه من در دانشگاه هنر مسئولیت داشته باشم فرزندم در این دانشگاه با رتبه خوب در رشته انیمیشن پذیرفته شده بود و همه سال های تحصیل را شاگرد اول دانشگاه در رشته خود بوده و اگر من در این دانشگاه مسئولیتی دارم تقصیری متوجه فرزندم نیست.»
 

وی ادامه داد: «پسر من از طریق طی کردن روال عادی و قانونی در فراخوانی که در سال 94 توسط وزارت علوم اعلام شد تقاضا کرده است و گزینش علمی وی در دانشکده بدون دخالت بنده انجام شده است.»

 
اکرمی گفت: «بحث سفارش از سمت من نبوده است و توانایی های وی مورد قبول هم دوره‌ای‌ها و اساتید است ضمن اینکه وی کارهای اجرایی قوی نیز در بیرون دانشگاه انجام داده و به عنوان یک انیماتور شناخته شده و در جشنواره های خارجی نیز جوایزی دریافت کرده است.»
 
وی با ادعای اینکه «تمام مراحل جذب در این دانشگاه قانونی انجام شده است»، گفت: «وزارت علوم هم مسائل را بررسی کرده و تایید کرده که همه چیز قانونی بوده و من در جذب پسرم به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه هنر نقشی نداشته ام.»
 
رییس دانشگاه هنر مدعی شد: «دانشگاه از نظر حرکت رو به جلو در شرایط خوبی قرار دارد ولی همواره معاندینی وجود دارند و معمولا سد راه می شوند تا به هر بهانه ای مشکل درست کنند.»
 
وی ادامه داد: «در سطح کشور مسئولین و مدیران زیادی هستند ولی مگر این مدیران فرزندانشان حق زندگی و کار ندارند؟ و اگر از طریق قانونی در جایی مشغول به کار شدند دلیل بر دخالت والدینشان نیست. البته ممکن است در مجموعه های بزرگ در این زمینه تخلفاتی روی دهد اما نمی‌توان این موضوع را تسری داد.» 
 
اکرمی تاکید کرد: «این شیوه {افشاگری اعمال غیر قانونی این مدیر و دیگران نظیر او} بد و غیر اخلاقی است که هر جایی کاری انجام می‌شود مبنای آن را برخلاف و کار غیرقانونی بگذاریم و من در پیش خدای خود رو سفیدم که دخالتی نداشته‌ام و فرزندم بر اساس شایستگی عضو هیات علمی دانشگاه شده است.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اصل مطلب رو فراموش کردى رئیس جان ! از ژن خوب غافل نشو که همه چیز ، زیر سر ژن خوبه!!
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش

‌گم شو مفت خور برو نجف
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا

آره جونِ عمه ات !!!!!!! ؛ تو زِر زدی و ما هم باور کردیم !
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا
عجب عمامه خوری هست این! بی شعور، درتو ، گل گرفتن چون مدیر نالایقی هستی. گندکاریهای دیگت رو میشه و مث مرجع تقلیدت افشا میشی، بجای جبران، مدعی شدی، درس آخوندی رو آموختی؟ طرف گله مند شده !
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
در صداقت گفتار شما شکی نیست . اما یک اشکال وجود دارد . گیرم که شما هیچ سفارشی نکردید، آیا دیگران نیز تحت تاثیر نام شما نبودند؟ راه درستش اینه که نه پسرت، بلکه خودت احتیاطا از اون دانشگاه بری . از علی آموز اخلاص عمل، شیر حق را دان منزه از دغل
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.