عکس روز : کیهان فروردین ۱۳۵۷: پول ایران، ارز بین‌المللی شد/ نرخ دلار ۳۰دی۹۶: ۴۵۵۲۰ ریال!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

بعنوان یه پیش بینى میتونه درست باشه ! فقط نیاز به یه کمى وقت داره! اون وقتیه که مردم بعنوان دستمال توالت ازش استفاده کنند! کیهان !!؟؟؟
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

خلائق هرچی لایق. یک نسل الاغ کاری کردن که تاوانش رو باید جوونهای بیگناه نسل بعد پس بدن.
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

پولی که عکس اخوند روش باشه همینه دیگه، امیدوارم یه دولار بشه ده هزار تومان . خدا رحمتت کنه پهلوی
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

فقط پول ایران ارزش پیدا نکرده بود بلکه خاک و خاشاک ایران هم در زمان شاه ارزش بین المللی پیدا کرده بود . ولی اخوندهای لعنتی هیچ ارزش ارز ایران را از بین بردن بلکه ارزش هویت ایرانی را هم زیر سوال بردن در تمام دنیا !
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

الان میفهمم که شاهنشاه اریامهر که میگفت ما دروازه تمدن بزرگ با جزئیاتش به شما میدهیم و انها وحشت یعنی چه. ان زمان انگشتان قطع شده را کارگران و زحمتکشان را پیوند میزدند و الان انگشتان بیچارگان را که از فرط بدبختی چند تا گوشفند دزدیده اند را قطع میکنند و یا بر گرده کارگران معدن شلاق میزنند. ولی برای میلیاردها اختلاس قالی باف و احمدی نژاد و سعید مرتضوی چشم بر هم میگذارند. مرده شور دین و اسلام و مذهب را ببرند .
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

خوبه که اون گوشه پایین شو هم بخونید که نوشته پول ایران جای پول افریقای جنوبی را گرفت یعنی باج سبیل بده پولت رو میکنیم بین المللی باج نده میشی زیمبابوه و ایران
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

تازه اون سمت شو هم بخونید که نوشته مردی رو تو عربستان گردن زدند تازو جالبه که اون بالا نوشته برای مالیات اراضی طرح جدیدی داریم یعنی دزدی تو روز روشن از زمینهایی که توش کشت نمیشه کردبتاریخ دوشنبه هفت فروردین ۲۵۳۷ شاهنشاهی یا همون سال ۵۷شمسی
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

شتر در خواب میدید پنبه دانه! آب و برق و نفت هم که مجانی شد! زمین هم که مال خدا بود! البته زمین همون بهشت زهرا رو میگفت! میدان شهیاد فقط میدان آزادی شد! در میدان فوزیه که با تغییر جنسیت شد میدان امام حسین، یه تاکسی داد میزد "آزادی!" یک گاری هم که در کنار ایستگاه تاکسی آب زرشک میفروخت میگفت: زرشک!
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.