برگزاری «نماز باران» در شهر قم، در حالیکه هواشناسی می‌گوید فردا بارانی است

عکس هایی از مراسم نماز قرآن در حالیکه پایگاههای هواشناسی در ایران و خارج از ایران می گویند از روز شنبه در شهر قم، بارندگی خواهد بود، نهادهای حکومتی روز جمعه «نماز باران» در این شهر مذهبی برگزار کردند.
 

براساس نقشه های هواشناسی روز شنبه این شهر شاهد بارندگی خواهد بود.

پایگاههای هواشناسی می گویند روز شنبه قم شاهد بارندگی خواهد بود. از دو روز پیش برخی نهادهای مذهبی در شهر قم از جمله دفتر حوزه علمیه قم و همچنین دفتر امام جمعه شهر، از مردم خواست ساعت ده صبح روز جمعه در مصلی شهر قم نماز باران بخوانند. آنها در فراخوان خود گفته اند مدتهاست در شهر باران نیامده و با نیایش و درخواست از خدا می توان انتظار بارندگی در شهر قم داشت.
 
خبرگزاری های وابسته به نهادهای حکومتی از جمله تسنیم این مراسم نماز باران را به طور گسترده پوشش داده اند.
 
نقشه های هواشناسی پیش بینی کرده اند روز شنبه ۳۰ دی دمای هوای قم به حدود ده درجه سانتیگراد کاهش یابد و به احتمال ۶۵ درصد در این شهر بارندگی صورت بگیرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
مستر کریم فلاور - پورتو، پرتقال

یعنی فردا باران آمد بخاطر نماز بوده و به تعداد ابلهان اضافه بشه . چون ابلهان بیشترمساوی است ا کاسبی و درآمد بیشتر
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
۶۱
ملاخوری - منچستر، انگلستان

دیگه حناتون رنگی نداره، روباهای مکار، اینها هنوز فکر میکنن که اول انقلاب ننگینه که مردم حرفشون را باور کنن، اینها مسخره هستند و با این کارها خودشون رو مسخره تر میکنند، بروید عراق و هر جور نمازی که میخواید بخوانید و همانجا هم سقط شوید
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

فریب علنى ، اونهم در روز روشن ! حالا اون احمقهایى رو بگو ، که از پیش بینى هواشناسى اطلاع کامل دارند ولى با این حال ، میرن که نماز بارون بخونن! واى که چه جالب میشه اگر بارون نیاد!
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان

از دعای سگ سیاه بارون نمی باره ، امیدوارم بارون بباره بذار به حساب دعای این قاتل ها و فاسده گذاشته بشه !. اینها شیاد و دجال هستند و تا هنوز حماقت جمعی هست این فیلم و بازی ها خریدار داره
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

اخوندا فقط با تزویر و ریا کاری میخوان برای خودشون در میان مردم نوعی تقدس به وجود بیارن. نماز باران یک موضوع کاملاً درست در اسلام هست و هر وقت جامعه دچار خشک سالی و عدم بارش بشه توصیه شده که این نماز رو برپا دارند . اما وجود انسانهایی مشرک که مغضوب خدا هستند (یعنی همین اخوندها) خود به خود قحطی و خشکسالی میاره. از روزی که اینا اومدن دریاچه داره خشک میشه چه برسه دیگه ابر و اسمان و بارندگی. از روزی که اینا اومدن انواع بلا و مصیبت از اسمان و زمین داره بر سر ما میباره، اعتیاد فحشا فقر بدبختی اختلاس زلزله و حکمرانان مستبد همه از انواع عذابها هستند که داره بر سر این مردم نگون بخت میباره
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

شما قیافه ان نماز گزاران را ببینید. اگر در بین اینها 4 نفر ادم با شعور و تحصیلکرده دیدید. مسلما یک ادم با فرهنگ وبا شعور دنبال رو این مزخرفات نیست.اینها بوجود یک مشت عمله و نکره بیسواد . بی شعور . بیفرهنگ سنتی از رده خارج نیاز دارند که بلطف همان خدای تبارک و تعالی ساخته شده ذهن معلول و معیوب این زعمای قوم در اطراف خودشان داشته و دارند و اینها این مزخرفات برای این جانوران ادم نما مطرح می کنند. شما در کل نماز های جمعه و شنبه و یکشتبه اینها بقیافه افراد نماز گزار دقت کنید. همه افراد از رده خارج شده هستند
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

یک کشور با این همه دعا صدقه نذری این همه بلا و مصیبت داشته باشه مگه میشه. این نشون میده همش خرافاته و باید فکر اساسی کرد .
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

مردم دوران جاهلیت نادان بودن یا این مردم دیوانه که در عصر ارتباطات پشت سر پست ترین جانوران این روزگار از خدا التماس بروز پدیده ای طبیعی رو می کنن.
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

لعنت و نفرین و مرگ بر هی چی اخوند و ملاست
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

اینجا میشه ...رو بهش ربط داد، اینجوری: اگه بارون بیاد، نماز صحیح بوده ولی اگه بارون نیاد یعنی پیشنماز گ ...و نماز باطل بوده، یعنی بجای پیشبینی آب و هوا ، میشه از گ...سنج اسلامی استفاده کرد. تفکر اسلامی چطور به فکر اسلامی تو نرسیده بود؟
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

این طویله اسلام پر شدنی نیست!!
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
. خر مادرزاد خرى است که بدون اینکه مغز خر به خورده او داده باشندخر باشد.
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
خر مخلص خرى است که علاوه بر چهار پا , چهار گوش هم براى شنیدن و اطاعت دارد
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.