افشاگری کاپیتان مهریار مرادیان در مورد احتمال عمدی بودن غرق شدن نفتکش سانچی - ویدیو

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
karkas - اصفهان، ایران

علوفه یه سری جور شد!
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

تعجب میکنم ایرانیان یوکی این سخنان را میزاره اینجا . این اغا از عوامل رژیمه و هیچ افشاگری هم در کار نبود. ..افشاگری ان است که گفته میشه این کشتی که به سمت کره شمالی میرفته و سیستم رادار خاموش بوده و توسط موشک زده شده و به همین خاطر هیچ اثری از کشتی چینی در کار نیست و رژیم مانده بود چه کار کنه .
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

32 بیگناه کشته شدند روحشون شاد و خدا به خانواده هاشون صبر بده. کلا این قضیه مشکوکه
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
۴۲
paksan - ایران، ایران

طی یکسال گذشته دو سه تا تصادف سنگین تو اطراف دریای چین ژاپن اتفاق افتاده و دوتاش مال نیروی دریایی آمریکا بوده.ناوهای آمریکایی مجهز به سیستمهای راداری پیشرفته بودند و جالبه در نفتکش سانچی هم ادعا شده رادارها خاموش بوده.تو این سه تصادف طرفهای تصادف همه کشتی های باری بسیار سنگین بودند. نکته بسیار مهم تو این تصادف ها اینه که همه کشتی هایی که مورد تصادف واقع شدند همه از ضعیفترین نقطه یعنی بقل مورد اصابت قرار گرفتند و طرفهای تصادف که کشتی های تجاری بودند با دماغه کشتی که محکمترین قسمت کشتی ها هستش با کشتی های دیگه ضربه زدند .کشتی های آمریکایی رو هم عکساش رو نگاه کنید همه از قسمت بقل ضربه خوردند و تمام کشتی هایی هم که در تصادف بودند یا چینی بودند یا بارهای چینی رو حمل میکردند. سوال اینجاست چطور میشه رادارهای این کشتی ها خاموش بوده باشه؟به نظرمن چینی ها دارند سیستمهای ضدرادارشون رو آزمایش میکنند و باعث میشوند که سیستم رادار کشتی طعمه از کار بیافته یا دارن تمرین میکنند چطور مسیریابها رو از کار بیاندازند و دقیقا اون طوری که خودشون میخوان کشتی ها رو از بین ببرند بخصوص در شب.
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
۴۲
paksan - ایران، ایران

و از همه جالبتر این که فقط رفتن و جعبه سیاه کشتی رو سریع کشیدن بیرون و مطمنا دستکاریهایی هم در آن کرده اند تا رد کارهاشون دیده نشده در حالی که جعبه سیاه یه کشتی در جای قابل دسترسی نیست که راحت برید بردارید ولی اینا بجای اینکه کمک کنند رفتند دنبال اون.
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

مگه این نیست که میگن حادثه حدود ٣٠٠ مایلی شرق چین اتفاق افتاده؟ ٣٠٠ مایلی سواحل یک کشور که حریم دریایی اون کشور نیست، چطوره که چین نه به امدادگران ژاپن اجازه داده اقدامی بکنن نه به مسئوولین ایرانی؟ من اشتباه میکنم؟
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷
۲۳
پرشین اسپایدر - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
اولا که اصلا افشاگری ای در کار نبود همون حرفای رسانه ی میلی رو تکرار کرد. دوما اینکه خر خودتونید کشتی داشت به کره شمالی میرفت . عجب ماله کشایین این بی شرفا !! بدنه ی کشتی رو اژدر چینی پاره کرد . شما ها فکر میکنید ما نسل جدید ایران همون متولدین دهه های 20 و 30 و چهل هستیم ؟ ما خودمون ختمشیم داداچ . خودتونم جر بدید این کشتی رو با رادار خاموش ناو جنگی چین زد. چون خود چینی ها هم نمیدونستن مال ایرانه
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۴
۵۵
ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک
اقا یکی بگه چطور میشه تمام خدمه در ان واحد کشته بشن؟ بمب اتم که نبوده، حداقل یه ده پونزده نفر باید میپریدن تو اب، یا شایدم کشته شده باشن تا هیچ سندی نباشه، از همه بدتر اینکه هیچ صحبت رادیویی هم نیست!
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
تا اونجا که یادمه اصفهان کرکس و لاشخور نداشت !! به هر حال تبریک میگم علوفه شما هم که تهیه شده و کنار اهل و عیال و فک و فامیل به این علوفه از راه رسیده حسابی حال کنید !!
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۴۵
karkas - اصفهان، ایران
[::kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا::] نادان رشته کوهای کرکس که از ۱۰،۱۵ تا قله تشکیل شده اینقدر بلند هست که کرکس نمی تواند بالای آن پرواز کند، فقط اینا برای لاشخور های علوفه خور نوشتم . ;)
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
خب بازم بهتون تبریک میگم ! بنشینین دور هم ایل و تباری حالشو ببرین ! وضع اقتصاد خرابه و حالا علوفه نوش جان کنید !! در ضمن شما .. غلط میکنی اسم کاربری بکار میبری ! مگه من اسم کاربریه نجس تو رو بکار بردم !! شما نظر نظرت رو بده ..!!!! اینقدر احمقی هنوز نمی‌دونی یه روده راست تو شکم این ناحلال زاده هایی که تو تفاله هاشون رو به لب می‌زنی ( ببخشید به سینه می‌زنی ) پیدا نمیکنی !! ریا کاری و دزدی و غارت اینها به هیچکس پنهان نیست اونوقت تو خودت رو برای اینا جرررر میدی !!! ؟؟؟ این ویدیو هم مشتی نمونه خروار دروغ‌هاشون !! لعنت به این غرب حرامی که باعث شد شما پا پتی ها به نون و‌نوایی برسید !!! نونی رو که از این راه در میاری رو باید بزنی به خون بخوریش. برو تو روستا ها ببین چند هزار کشاورز در همون استان خودت شرمنده اهل و عیالشونن! همش بخاطر بی کفایتی و بی صلاحتیه همین مسوولین اختلاسگر هستش !! برو خجالت بکش !!
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +485پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +357یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +272ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +253نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +249وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +213کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +204حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +201عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +172نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند