آخرین تصویر از نفت‌کش ایرانی پیش از غرق شدن

علی ربیعی رئیس کمیته پیگیری نفتکش سانچی از درخواست ایران برای ادامه فرآیند جست‌وجوی پیکر پرسنل نفتکش سانچی پس از غرق شدن این نفتکش خبر داد.
 

به گفته او درجه حرارت نفت‌کش در ساعات و دقایق آخر تا ۹۰۰ درجه بالا رفت و امکان ورود به آن وجود نداشت. در نهایت کشتی آرام آرام با سر به عمق دریا حرکت کرد. البته این اتفاق در عمق ۱۱۰ متری دریا رخ داده است و احتمالا بیش از ۲۰۰ متر کشتی بیرون دریا بماند. البته مشخص نیست جریان دریا حرکت کشتی را به چه صورت درآورد.

 
ربیعی بدر پاسخ به این سوال که آیا امیدی به یافتن پیکر مفقودین پس از غرق شدن کشتی وجود دارد یا خیر؟ می‌گوید: من این درخواست را به فرمانده چینی داده‌ام که زمانی که وضعیت کشتی به تعادل رسید، جست‌وجو برای پیکر مفقودین ادامه پیدا کند. اما فرمانده چینی پاسخ داد که امکان این کار وجود ندارد. من تصمیم دارم در این راستا با کارشناسان صحبت بیشتری کنم تا این درخواست بررسی شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اگر درجه حرارت اتش گرفتن کشتی به 900 در جه رسیده باشد بدونه شک تمام ان 29 دیگر زغال شده اند و شاید جریان اب دریا به داخل کشتی در حال غرق شدن اثری از جنازه ذغال شده افراد بجای نگذارد و همه را با خود ببرد. در حال یادشان گرم , امیدوارام هیچ انسانی دچار سرنوشت خدمه این کشتی نفت کش ایرانی نشود.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
۴۶
Samad-agha - استکهلم ، سوئد

ای کاش یکی از خدمه کشتی سوریه ای.فلسطینی یا یمنی بود اونوقت میدیدن دولت آخوندی چه طوری برای نجاتشون خودشونو به آب وآتیش میزدن.لعنت بر رژیم منفور آخوندی که ارزش ایرانی رو آوردن پایین
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران
بابا این پیکر بازی و این مسخره بازیها رو جمع کنید خیر امواتتون. این هزینه و آدمهایی را که برای مرده پرستی می خواهید سوار خر انگوری کنید برای پیشگیری بکار می گرفتید.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

الهى دماى بیت رهبرى به ٩٠٠ درجه برسد.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.