معاون وزیر کار : در ایران هر وقت فضای باز به‌وجود میاد جامعه به سمت آشوب میره!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
محسن تنابنده - تهران، ایران

عجب روئی دارن اینا!!رو ماهواره پارازیت میفرستن،تمام سایتای اینترنتیو فیلتر کردن،تمام روزنامه های مستقل رو تعطیل کردن و کوچکترین اعتراضی رو به شدت سرکوب میکنن و حرف از فضای باز سیاسی میزنن.اگر هم فضای بازی شکل میگیره به این علته که مردم ایران با مردم کره شمالی فرق دارن و خودشون با فریاد و اعتراض و همبستگی فضارو بازتر میکنن وگرنه اینا با رژیم کره شمالی هیچ فرقی ندارن و چه بسا بدترن.
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

حمومی سگی داش، سگ حمومی هم سگی داش! رییست کیه که تو معاون وزیرشی حمال، فضای باز؟ بی پدر؟ چماق بر علیه دولت؟ لکاته ؟ در مورد کار و سندیکای کارگری اگه ... میخوای بخوری جون بکن. بودجه به تو چه .... دفه دیگه هم چماق چماق نکن که بهت استعمال نشه بی پدر. فضای باز. فضای اسید. میخوری ابراز وجود میکنی. که به سمت آشوب میره؟ معاون وزیر کار شدی شغل خودت کش دار نبوده قبلا؟ دکترفلان معاون زیر کار تناول میفرمایند!
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
۳۸
scandal - برلین، آلمان

کسیکه گرسنه و به نان و تخم مرغ محتاج نباشد، چه داند که شکم گرسنه، چه درد بزرگ و مخربیست!؟
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

درست است فقط در ۵۷ باید سانسور کاملا از رسانه ها، مجلس و کلا همه چیز برداشته میشد و بی‌ بی‌ سی‌ فارسی میشد هماهنگ کننده برنامه‌های شورشیان، و خمینی سیک از زیر درختِ سیبی که سیاست جهانی‌ او را آنجا برده بود، برایِ ملت و کشوری که شرایطش باعثِ حسرت جهانیان بود نقشه‌های شوم استکبار و استعمار را القا میکرد که پیش از آن بارها از سوی دنیا از پیشرفت و امکانات , برنامه‌های بسیار هوشمندانه و مردمی پادشاه ایران بعنوان الگو بهره برداری و یاد میشد، و وعده‌هایِ صد تا یک غاز میداد دهان یاوه گویانِ بی‌ هویت را شیرین میکرد و شیرین مغزانی که اسم خود را سیاسی گذشته بودند آتش بیار معرکه بوده تنورِ این نظام اهریمنی را داغ میکردند، که ابتدا پس از استقرارش خود به آتش آن‌ سوختند و ایران و ملت را از ۵۶ تا کنون به این روزگار انداخته اند، علاوه بر اینکه همه باقی‌ مانده هاشان یا خود فروخته شده ، یا سازشکار و تواب و یا خنثی و منفعل. در گیر و دارِ قیام مردمی اخیر یکی‌ از توابان مجاهدین ایرج مصداقی ,که حال از آنها بیزار شده، در تلاش برای زنده کردن چپ‌ها بود که کجایند گروهِ چپ ها!! ....
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

2-...نمیدانم تا کی‌ این چپ‌ها میخواهند جنازه‌شان را به عنوان پیش قراول تشیع کنند ، در ۵۷ تا کنون همه خود را نشان داده اید ، ملت ایران تنها باید به هویت خود باز گشته و صاحب حکومتی ملی‌ میهنی و خدمتگزار همچون دو پادشاه پهلوی شوند، مقوله سیاست و اینها هم که دیگر از تک و دو افتاد و شاهزاده رضا , فردی دمکراتیک است و آشنا به اصول دموکراسی و بیزار از خشونت و غصب و عقب نگاه داشتن ملت. شما اراذل و اوباشان حکومتی دجال ، همان هأیی هستید که به اسم پیامبر اسلام فرعونی کرده ، هم او که می‌گوید برای کسبِ علم تا چین هم باید رفت، و شما‌ها برا خیانت به ایران و ملت سر سپرده کلِ دنیا شده‌اید، در داخل هم که بت پرستی‌ و خرافات را ترویج کرده , حال میخواهید فضا را محدودتر کنید. کور خوانده اید, کاری که خدأیی باشد به اینگونه ابزار نیاز ندارد، ملت به اندازه کافی‌ آگاه شده اند، اگر چیزی را که پخت را میتوانید خام کنید، این ملت را هم میتوانید، آن بخش خام و یا‌ جاهل را هم خداوند تفشان خواهد داد ,چنانکه بویِ سوختگیشان ایران و عالم را بگیرد.
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

روزی تک تک شما مزدوران و گماشتگان بی‌ شرافت فاسد‌ترین رژیم پلید تایخ را به سزای اعمال کثیف تان می‌‌رسانیم. حالا تار می‌‌توانید ترک تازی کنید.
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
۸۴
mok432 - تهران، ایران
ما که تو این ۴۰ سال فضای باز ندیدیم دوما این معاون وزیر کار است که باید کار برای مردم ایران درست بکند این کاسه لیس شکم گنده شده مامور گشتابو سوماً مردم ایران چیزی ندارند که از دست بدهند بالاتر از سیاهی چیز دیگری نیست ،،،هر چی‌ آخوند دزد و آدمکش و امام زاده و امام با اسلامش را مردم ایران بزودی پاکسازی و به درک واصل خواهند کرد.
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +568شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +478پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +354یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +268ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +249نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +246وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +198عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +170نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند