پیام سه سناتور آمریکایی به ایران در دیدار با رضا پهلوی - ویدیو

پیام سناتور ارشد اورین هَچ به مردم ایران در دیدار با رضا پهلوی در کنگره امریکا
‎پیام کانگرسمن آدام کینزینگر به مردم ایران در دیدار با رضا پهلوی در کنگره آمریکا
پیام سناتور تد کروز به مردم ایران در دیدار با رضا پهلوی در کنگره امریکا
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۷
پریستوک - تهران، ایران

باز هم نام رضا پهلوی اومد و لرزه بر اندام نظام سفاک ج.ا و جیره خوارانش انداخت الان باور و تفکر وجلال و میرزاده و آلوچه لواشک از روسیه به تکاپو می افتن واسه منفی دادن که محبوبیت رضا پهلوی دوم رو به توهم خودشون البته کمرنگ کنند. :)))))
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

کمتر کسى هست که نداند مبناى این حکومت بر ظلم، تبعیض، استبداد، جهل و خرافات و دهها صفت ناپسند دیگر است. و کمتر انسان آزاده ایست که با وجود درک این موضوع بر لزوم سرنگونى این سیستم وقوف و آگاهى نداشته باشد. همچنین اندکند افراد آگاهى که ندانند این امر بدون داشتن " وحدت کلمه" امکان ناپذیر است. برآوردن نام شاهزاده رضا پهلوى در جریان اعتراضات اخیر، موجد مشروعیتیست براى ایشان که میتواند این وحدت کلمه را تحقق ببخشد.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
۳۸
scandal - برلین، آلمان

ایران نوین ما همانند آلمان فاشیستی که بعد از جنگ جهانی دوم، با کمک آمریکاییها که از طریق یک "برنامه بنیادی" که مارشال پلان نام داشت، نیاز دارد که از آن کشور مفلوک کشوری ساخت که اگر الان سرفه کند، دنیای اقتصاد تب خواهد کرد! پس به امید ایران فدرال پادشاهی
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران

[::پریستوک - تهران، ایران::]. یه چند تا از اون حیف نون های مفت خور که نام بردی اومدن ایران برای دریافت مواجب شون ، با یک مشت انگل و مفت خور شدیم ۸۰ میلیون نفر!.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
۶۷
waahed - منامه، بحرین
چقدر این بنده خدا هم دستش با آمریکاییها تو یک کاسه نیست !
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
۵۶
.kourosh kabirDK - گنتافته، دانمارک

زنده باد رضا پهلوی به امید پیروزی و سرنگونی رژیم خونخوار و دیکتاتور آخوندی بزودی . ;) ;)
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
این را در یوو تیوب ببینید؛ مصاحبه علیرضا نوری زاده با شاهزاده رضا پهلوی ۲۰ دی ۱۳۹۶ - کامل و جدید
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا
درود بر رضا پهلوى.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
درود بر خاندان پهلوی، با آمدن ایشان به ایران مشکلات اقتصادی هم برداشته خواهد شد، و هجوم اقتصاد دنیا برای بازسازی ایران ، ارزانی ، کار فراوان ، آزادی پوشش و عقیده و بیان ، آزادی مذهب ، وبرداشتن تحریم‌ها ، و دوستی با دنیا و قوانین مدنی و حقوق بشری و از همه مهمتر که ایرانیان جانشان را فدای آن خواهند کرد،برگشتن پرچم شیر و خورشید ایران ولی‌ اگر من باشم اسلام و آخوند را که ۴۰ سال مردم ایران را کشتند و شکنجه کردند و چاپیدند را در ایران ممنوع میکردم،آزادی همه مذاهب به جز اسلام در ایران
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

آقای اسکاندال المانی، به شاهنشاهی یا جمهوری کار ندارم، اما فدراتیو که گفتی جیگرم حال اومد. درس مثل کانادا. یا همون المان. آزادی و دموکراسی اونجوری کامل میشه،، حالا چی مثل کانادا پارلمانی و نخست وزیر باشه، چی مث المان صدر اعظم و جمهوری یا مث بلژیک پادشاهی. از همه مهمتر فدراتیو بودنه. یه مثبت بهت دادم.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
درود بر شاهزاده گرامی و بزرگوار امیدوارم شاهزاده عزیز هرچه زودتر به ایران برگردید و همه مردمان کشور ایران عزیز را بعداز 40 سال مشکلات و غم و اندوه , خوشحال و شاد گردانید.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
۳۸
scandal - برلین، آلمان
Dogisgod - مونرال، کانادا: با درود به شما، که منم با آن "تجربه"ایی که در کشورهای ذکر شده شما بخود اجازه چنین "رویا و راه حلی" برای کشور داغدارمان را دیدم! پس به امید ایران بیدار و پادشاهی فدرال .
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

و باز هم پاچه خواران همایونی جو گیر شدند و به به چه چه کردند . آقایون و خانم های پاچه خور تفاوت شما و سپاهیهاو بسیجی ها فقط در شکل ظاهر هست اما از نظر طرز فکر و اییولوژی هیجچ فرقی با آنها ندارید . هنوز بعد از 40 سال که از حکومت آخوندی و پادشاهی میگذره و با اون همه گندی که هر دوی اینها به ایران زدن نفهمیدید و نمیخواهید بفهمید که چه آخوند چه شاه هر دو در نهایت به دیکتاتوری ختم میشن چون حکومتی که دست یک عده و یک خانواده باشه همیشه به گه کشیده میشه . البته شماها قابل نصیحت نیستید چون در برابر دانستن و فهمیدن این موضوع به شکل جالبی مقاومت میکنید اما یادتون نره بیش از 80 درصد مردم ایران مخالف پادشاهی هستن و به دنبال حکومت پالمانی و مردمی و رای و برابری هستن نه خاله بازی مثل شاه و آخوند .
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
۴۹
azarbayjan-janim - تبریز، ایران

scandal - برلین، آلمان. منم به اون فدراتیو گفتنت یک مثبت دادم
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
۴۹
azarbayjan-janim - تبریز، ایران

scandal - برلین، آلمان. منم به اون فدراتیو گفتنت یک مثبت دادم
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

[::پریستوک - تهران، ایران::]. نه دخترکم. اصلأ اینطور نیست که شما فرمودید. لرزه بر اندامم زمانی میافته که انگشتم بر روی ماشه مسلسل سینه دشمنان ولایت ایران زمین رو آبکش میکنه.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
۳۸
scandal - برلین، آلمان
[::azarbayjan-janim - تبریز، ایران::]. درود بر ایران پادشاهی فدرال، ما بیشماریم!
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. آقای افغانی در کار مردم ایران دخالت نکن
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. نتونستم ببینم مادر. فیلترشکن میخواد!
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

[::smart292 - ونکوور، کانادا::]. اصلأ خوش ندارم من رو افغان بنامی. این سوال شما را اینجا زیاد پرسان کردن و ما هم کلان و به کرار پاسخ دادوم. من از افغانستان نمیباشم.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
۱۰۵
گربه_سگ - لوزان، سوییس
من تعجب میکنم. چطور کسانی که به دمکراسی اعتقاد دارن، اسم رضا پهلوی رو میارن. چرا مردم یک شاه و اقا بالا سر برای خودشون بیارن؟. در نظام مردم سالار همه با هم برابرند و هیچ احتیاجی به یک مقام تشریفاتی و احمقانه نیست. اصلاچرا اون شاه بشه و بقیه نشن؟ نهایتا هم اگه خیلی دلش میخواد شاه بشه باید مثل همه شاها و پدربزرگ خودش اینکارو به زور انجام بده.. مردم اونقدر احمق نیستن که با دست خودشون یه دیکتاتور دیگه بیارن
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
گربه_سگ - لوزان، سوییس - شاه بودن مثل اینکه برایِ خیلی‌ افراد عقده شده است، در ایران همواره شاهان ایرانی خدمت گذار ملت بوده اند، از حمله اسکندر، بعد تازیان، بعد مغول و بعد دخالتِ استعمار و حمایت قاجار‌ها و بعد دسیسه برای رضا شاه کبیر و بعد سرنگونی اظهر من الشمس حکومت ملی‌ میهنی و پیشرفته پادشاه فقید، این پادشا هان نبوده اند که برایِ ملت و ایران دردسر و خون ریزی و خیانت انجام دادند، در نا آگاهی‌ شما همین بس که دوست را رها کرده به دشمن چسبیده اید. و یا فردی مانندِ خمینی هندو را می خواستید که نسل برجسته ایرانیان را از دم تیغ گذارند ویا آواره کرد و اختیار نفس کشیدن را هم از آنان گرفت و در ادامه دجال علی‌ گدا، این نظام مافیأیی را به ایناند و با ایران و ملت و دنیا و سرمایه و امورات ملت این کرد، عادت کرده اید به بویِ تعفن و فضایِ منجلابی که در ایران بوجود آمده، موضوع شاه بازی نیست که هول برتان داشته، ...
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- ...موضوع فرد صادق، میهن پرست ، امتحان پس داده، سرد و گرم چشیده ، از کودکی به امورِ مربوط به حکومت اشنا بوده و سابقه درخشانِ پدر و پدر بزرگ خدمتگزار و مادر ، که ملکه نیکوکار بود، و تجارب تلخ و خارج از تحمل خودش و دوام آوردن است، هنوز قضیه را امثال شما‌ها سطحی و با حب و بغض می بیند همانندِ اسلافتان در ۵۷، همانها که کشور و ملتی را به خاک سیاه کنونی نشاندند.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تفکر شیطانی - به دولت دانمارک بگو برایت فیلتر شکن جور کنند، تا تو هم آدم درست حسابی‌ ببینی‌ و سرت را از بیت خبیث لحظه ایی بیرون کنی‌، احتمالا در بیت خبیث در سمت یکی‌ از تست کنندگانِ غذای دجال هستی‌ تا اگر مشکلی داشت امثال تو فنا شوند. هر کسی‌ را بهر کاری ساختند ، مهر آن‌ را در دلش انداختند.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. دیدی خودت از دیار افغان بودی ولی بارها من را افغانی خطاب میکردی هر چه میگفتم من ربطی به افغانستان ندارم و هیچ که اهل انجا نیستم , در عمرم هم حتی برای یک دفعه به افغانستان نرفتم و سفر نکردم . ولی متاسفانه به چشم کورت و گوش کرت فرو نمی رفت تا عاقبت این انگ افغانی بودن خودت را گرفت. چاه نکن برای کسی اول خودت بعدا" کسی .
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
۵۲
ordak - بن، آلمان
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. تو باید انگشتت را یک جای دیگرت فرو کنی که اشتباه نفس نکشی،تو همونی نیست که ادعا میکردی با زیربار کالیبر ۱۲ گاتلینگت روی یک ایفای باند منسعود شلیک کردی و از عصبانیتت باینکه تیرت تموم شده بود ولی دستت رو ماسا'ه مونده بود و فقط لوله تیربار میچرخید!!!!من بعد از ان تحقیق کتدم که تیربار گاتلینگ مثل امام زمانت یک دروغ است و در ایران هنوز تا این لحظه کسی از وجود تیربار گاتلینگ در نیروهای نظامی اطلاعی نداره.تپ یک روانی بدبخزی له سرت تو ماتحت اقت گیر کرده و نمیتونی جز اون داخل جای دیگر را ببینی
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
۵۲
ordak - بن، آلمان
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. [::smart292 - ونکوور، کانادا::]. بابا افغانیها هم فارسی حرف میزنند این مثل امام زاده هاست که کسی پدری نمیتونه براشون ثابت کنه تنها چیزی که از اینها مفهمی اینه که ایرانی نیستند.
یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
۴۱
trust - بوشهر، ایران
لعنت بر هر نوع دیکتاتوری چه شاه و چه غیره
‌چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
۶۴
حقیقت زندگی - تورونتو، کانادا
خرین روزهای شاه به روایت اردشیر زاهدی. ددارایی‌هایی اعلیحضرت نزدیک به 40 میلیارد دلار تخمین زده می‌شد
‌سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +477پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +353یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +266ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +199حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +195عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم