آموزش زبان انگلیسی در مدارس ابتدایی ممنوع شد

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

زبان عربی چی؟ زبان پیامبر و امامان زیر شکم ، زبان علی شمشیر زن قاتل،که خمینی هم کشتن 700 علی را در یک روز تایید کرد و زبان کتاب خشونت قران و کتاب ناقص العقل خواندن زن ،به نام نهج البلاغه ، ایا در مدا س ابتدایی باید عربی یاد بگیرند که بتوانند این کتابها را بخوانند ولی زبان ارتباطی همه مردم دنیا را یاد نگیرند؟؟؟
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

زبان محمد راهزن رو به بچه‌ها یاد بدید، دزدی، خون و اعدام و قساوت، روزی شاد به دردتون بخوره اشغالگران فاسد اسلامی.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

چون میخواهند زبان فارسی و فرهنگ ایرانی تقویت بشه؟؟؟یعنی هنوز هم فکر میکنید مردم حرفهای شما ضد ایرانی ها و عربپرستای عقب مانده که فرهنگ خشن و زیر شکم عربی ، اسلامی را ترویج میدهید ، کسی باور میکند ؟ حتی میرزاده عشقی ها و باور عمیق های شستشوی مغزی شده و یا منفعت طلب هم باور نمی کنند چه برسد به انسانهای باشعور و باوجدان دوستدار فرهنگ ایرانی.. پاینده باد ایران ازاد بدون اسلام و فرهنگ عرب.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
۳۴
ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

بله و زبان ملخ خوری جایگزین می‌شه
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

آموزش زبان دجالی را که چهل سال ادامه دارد را باید کم کم تعطیل کنید چون وقت مرخص شدن است و به زباله دان پیوستن. خانواده‌های ایرانی بر آموزش زبان انگلیسی‌ فرزندان همچون موسیقی همت گمارید ! آنها را با تاریخ ایرانشهری آشنا کنید تا فرزندان این مرز و بوم کمترین تأثیری از فتنه دجال نبرند، زبان انگلیسی‌ در زمانه ما نیاز صد در صد است برای به روز بودن. ببینید این دجالان حتی قرآن هم که میاموزند، در جهت لواط کاری از آن‌ استفاده می کنند، بنا بر این مطالعه و تحقیق را از کودکی به فرزندان بیاموزید. خود تعلیم فرزندان را بعهده گیرید، این دجالان حتی توله‌های خود را نتوانستند به مرام خود در آورند که مانند خود ریا کارشان حدِ اقل حفظ ظاهر کنند ، و از یک کنار دائم الخمر و هرزه‌ هستند. فاتحه بر حرفهای دجالان خوانده عکس آن‌ عمل کنید.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه

مشتی نادان و ندانم کار که هیچ توضیحی غیر از این برای آن‌ نمی‌توان یافت.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
۶۱
ملاخوری - منچستر، انگلستان

خفه بمیر اجنبی، کلی ام ام ام کردی تا بالاخره کلمهً فرهنگ ایرانی و فارسی یادت اومد، شما میخواهید ایرانی رو خار و بیسواد بار بیارید تا زیر سایه بزبریت باشند، ننگ و مرگ بر همه شما ظالمین
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا

زبان تازی، خون و شمشیر و قتل و کشتار بر انگلیسی ارجح است!!!!!
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
دوستان ببخشید ولی‌ حرف غیر منطقی‌ نمیزنند،زبان عربی‌ هم باید در ابتدایی نباشد،تمرکز بر زبان فارسی بسیار مهمتر می‌باشد،در ادامه میشود در راهنمایی و دبیرستان نه تنها یک زبان بلکه دو زبان را آموخت،چون دروس تخصصی تر میشود.و کسانی‌ که زبان مادریشان فارسی نیست، میتوانند در کنار فارسی با ادبیات مادریشان اشنا شوند و اصالت خویش را نیز حفظ کنند، این مساله البته مخالفین و موافقانی دارد،در همین هلند در حال حاضر زبان انگلیسی در دوران ابتدایی تدریس نمی‌شود، و هلندیها بسیار خوب هم انگلیسی را صحبت میکنند،
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
۵۲
chemistry - سیدنی، استرالیا
شما دردت چیز دیگه هست، فکر کردی میتونی‌ با محدود کردن بچها پلیدی خودت و سیرت خودت رو پنهان کنی‌ !!! :o
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا
من شک دارم که این ابو لولو تشخیص دهد که بهترین موقع براى فراگیرى هنگامى است که طفل در سنین پایین است . حذف زبان انگلیسى در دوران ابتدائى یک هدف تخریبى است که جمهورى اسلامى دنبال مى کند و شایسته است که والدین محترم به گونه اى منابع فراگیرى زبان انگلیسى را در اختیار کودک قرار دهند.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

این یعنی یک تصمیم بجا و شایسته . آموزش زبان خارجه بعد از دبستان و آن هم نه زورکی فقط و فقط انگلیسی . مثل اکثر کشورهای پیشرفته دنیا . اصلا شاید یکی خواست فرانسه یاد بگیره . مگه زوره حتما و حتما انگلیسی
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
۴۹
-xAdolf - اخن، آلمان
اره بهتره زبان سوسمار ....شتر خورا رو یاد بگیرن که در اینده تروریستای خوبی از اب در بیان، اخه تازیها با این دین ....که دنیا رو به گند کشیدن مگه خاصیت دیگهً هم برای دنیا دارن، شده تا خالا یه قدم مثبت برای اسایش بشریت بردارن یا به چیزی اختراع کنن، فقط وایستادن بطور مثال دانشمندای غربی یه عمر خودشون تو ازما یشگاهها پاره میکنن تا یه مسًلهً رو. حل کنن اینا زود بگن همش تو. قران ما وجود داره ولی خودشون ....هیچ کاریو ندارن.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
لااقل یه بهانه درست و حسابی میاوردی برای این تر زدنتون!! اینهمه کشور در دنیا از پایه ابتدایی ریان انگلیسی رو به بچه ها آموزش دادند ، میدن، خواهند داد ،، در کدامیک از این کشورهایی که از پایه ابتدایی تدریس زبان انگلیسی متداول هستش ، زبان و ادبیات مادریشون مشکل پیدا کرده!!؟؟ شما از این می ترسید که بچه ها زودتر انگلیسی یاد نگیرن نکنه فکرشون باز و بازتر بشه که خدمتتون عرض کنم کور خوندین! اتفاقا حالا بر عکس همه از لج شماها کج فهم هم که شده سعی می‌کنن در سنین پایینتر یاد بگیرن که چشمتون کور بشه. به جان بچه هام هر وقت راهم بیفته ایران ، برنامه موندن ۳،۲ ماه رو داشته باشم مجانی به تمام بچه های محلمون انگلیسی درس میدم. مجانی ! هر وقت هم که برم اینکار رو همیشه انجام میدم. حداقل کاریه که میتونم انجام بدم تا لگد محکمی باشه بر پوزه این عرعر پرستان بیسوات اخمخ !! ایرانی و ایران دوستان سلامت باشین !!!
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۲
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
بعترین سن برای چند زبانی دوره کودکی است ولی اینها میترسند.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۵
۲۹
گشتاسپ - شیراز، ایران
.... پس چرا توله هاتون همه در کشور های انگلیسی زبان کانادا و انگلیس و امریکا زندگی میکنند..... به شرف نداشته تون.در همهدجهان حکومتی دروغگوتر مزور تر.... بی شرف تر پفیوز تر از اینا نیست و رهبری الدنگ تر از سید علی گدا و رییس جمهوری انگلیسی تر از روحانی .....
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷
۵۳
Majid reza - ملبورن، استرالیا
چقدر هم شما به زبان فارسی و ادبیات ایرانی ارادات دارید و پاس می دارید . تاریخ ایرانی شد ۱۴۰۰ سال . ادبیات ایرانی هم شد صرف افعال عربی.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷
۴۴
شب ناب - یوکوهاما، ژاپن

بچه باید از بچگی زبان مادریشو خوب یاد بگیره! انگلیسی رو میشه از نه ده سالگی یاد داد!
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
۷۹
بهنام 139 - زوله، هلند
مگه تو همون هلند از دبستان انگلیسی‌ یاد نمیدن؟ کدوم از بچه‌های هلندی رو دیدی تو زبون خودش مشکل داشته باشه. الان دختر من دبستانی ، هم هلندی هم انگلیسی‌ و هم فارسی قشتنگ و خوب حرف میزانه.
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم