تجمع اعتراضی ایرانیان در هانوفر آلمان در برابر «کلینیک نیرو» که هاشمی شاهرودی در آن بستری است

تجمع اعتراضی ایرانیان در هانوفر آلمان در برابر «کلینیک نیرو» که آخوند هاشمی شاهرودی در آن بستری استهمزمان با انتشار خبر بستری شدن هاشمی شاهرودی در آلمان، خبرگزاری «اهل بیت» (ابنا) با انتشار خبر عیادت آخوند رمضانی، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ از هاشمی شاهرودی، عکسی را منتشر کرد که در آن، پروفسور سمیعی نیز دیده می‌شود.
 

پروفسور سمیعی در حال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد.

 
«فوکوس آنلاین» می‌افزاید: «در دوران ریاست هاشمی شاهرودی بر قوه قضائیه، ایران شاهد اجرای احکام اعدام، بازداشت‌های خودسرانه و شکنجه منتقدان و چند مورد اعدام جوانان زیر ۱۸ سال بوده است».
 
به گزارش «هانوفرشه آلگمانیه» (HAZ) دولت ایالت نیدرزاکسن و اشتفان وایل، نخست وزیر سوسیال دمکرات این ایالت، نامه‌ای اعتراض‌آمیز در مورد حضور هاشمی شاهرودی دریافت کرده‌اند.
 
در این نامه نوشته شده است: «دستان این کشتارگر به خون مردم ایران آغشته است. او باید به اتهام 'جنایت علیه بشریت' محاکمه و محکوم شود».
 
براساس گزارش «هانوفرشه آلگماینه» دادستان دریافت این نامه را تایید کرده و در حال بررسی اتهام‌های مطرح شده است.
هاشمی شاهرودی متولد شهر نجف در عراق است. او عضو فقیه شورای نگهبان، نائب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

نمیدانم چرا این بی شرفها برای شفا پیدا کردن، خودشان را به قفس رضای تازی زنجیر نمیکنند...
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا

برای اینجور افراد جنایتکار باید حکم دادگاه گرفت و اینترپل تا جلوگیری بکند از بازگشت آنها به ایران حتی اگر هم مصونییت سیاسی داشته باشند نمیتوانند قوانین بین المللی را زیر پا بگذارند.گرفتن حکم دادگاه گرفتن فقط ۲ ساعت زمان میبرد در آلمان یا انگلیس و در کانادا و آمریکا ۵ دقیقه زمان خواهد برد.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

یه آدم بافایه پیدا بشه بره اینو تو بیمارستان ترتیبشو بده. این اروپاییهای ازگل تا کی میخوان پشت آخوندها و سرداران قلابی سپاه گاوداران باشن. اینا مگه دستشون به خون بشریت الوده نیست راحت میرن اروپا. احتمالا براش خانوم شاسی بلند آلمانی هم سرو میکنن. آمریکایها و اروپاییها و کاناداییها چرا فرزندان و خانواده های این ملعونها رو دستگیر یا حداقل اخراج نمیکنن. معلومه خود کثافتشون اینارو نگه داشتن. فقط میخوان سرمایه مالی و انسانی ایران و امثال ایران رو چپاول کنن. والا این حکومتهای ظالم دووم نمیاوردن. حتی پوتین رو ه خودشون سرپا نگه داشتن.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

بیا . الان نعش بیشتر از ٣٠ تا جوان که از شب چهارم پنجمشون هم رد شده باد کرده توی قبر و شروع کرده به ترکیدن، ایشان ماشالله تر و تازه و شاداب و شنگول فردا از روی تخت بیمارستان برمیگرده ایران اسلامی . چرا؟ چون صاحب فهم و شعوره . در درجه اول اصلا هم مهم نیست مسلمان باشی یا کافر . شما یه دونه گندم رو بده دست یه کافر ، یدونه هم یه مسلمان . هر دوتا وقتی بکارنش جوانه میزنه و سبز میشه . علم علمه . چه دست یک جنایتکار مثل هیتلر و چه دست یک عارف مثل خمینی . همونی که همه احمقا فکر میکنن بی سواد بود . اینکه اون جوان الان داره باد میکنه و ایشان الان تو آلمان داره دوره نقاهت طی میکنه، تفاوت در میزان فهم و شعور این دو گروهه . یعنی انسانهایی که در نجف در بهترین حالت در دوران طلبگی غذای اعیانیشان نان و بادمجان بود به مدد عقل و شعور میان به اینجا میرسن اونوقت شما نگاه کن به ممدرضا؟ من نمیدونم این رضاشاه که ایرانساز بود چرا نتونست یه آدم بعد از خودش بسازه
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

کسانی‌ که هنوز سر سوزنی به این نظام دجالی باور دارند، تنها سر سپرده‌هایِ خودشان و مزدورشان است و ذینفع‌ها ، محال است کسی‌ ذره ایی بصیرت ، وجدان و شرافت انسانی‌ داشته باشد اما هنوز به این نظام و سیستم و مامورانش باور داشته باشد. دیگر هیچ بهانه و عذری نیست. همه چیز شفاف است و پرده‌ها کنار زده شده.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
۳۸
مرد حساب از مونیخ - مونیخ، آلمان

همین اشخاص مثل اقیانوس سماعی باعث شدند این حکومت ایادر سرکار بمونه این کار یعنی قبول کردن جنایت و برسیم شناختن جنایتکار. هر کی با جنایتکارا همکاری و معالجه بکند و هر زهرمار دیگر خودش هم شریک جرمشان میکند.اقای سمیعی تشریف ببرید ایران و آنجا درمانشان بکنید.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران
تجمع ایرانیها قابل تحسینِ ولی کدوم آدم بی عقلی جلوی بیمارستان مغز بلندگو دستش میگیره و عَروده کشی میکنه . مجاهدین کثیف خلق نا خلف ها
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
۴۹
-xAdolf - اخن، آلمان

اقای صمیعی یه زمانی به اینکه یک پرفسور ایرانی در اینجاست بهت افتخار میکردم ولی از. موقعی که همش در حال دل و قلوه دادن به این حرمزادهای حکومتی جمهوری ان غلابی هستی، به ننگ ما تبدیل شدی ، لعنت به هر. کسی که به هر دلیلی با این رژیم بی ناموس مماشات مکنه.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
آلمانی های نازی و بیشرف به این تروریستا ویزا میدن. چرا چونکه پول خوبی ازشون دریافت میکنن . اونایی که آلمانی بلدن : فردامته شایسه دویچلند
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

این زنیکه تر‌ زد به آلمان و آلمانی‌ رفت پی‌ کارش
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
واقعا مایه شرم و ننگ دولت المان و همه دولتهای اروپایی، اخر دو رویی هم حدی دارد، این ادم کشهای شیعه داعشی را می برند در کشورهایشان مداوا می کنند تا بیشتر زنده بمانند و به سرکوب و کشتار مردم ادامه دهند. خانم مرکل و همه اعضای دولت المان شرم بر شما، که واقعا تفاوتی با خامنه ای شیعه داعشی ندارید،به دستور این اخوند خونخوار تا به امروز هراران انسان بی گناه در شنکجه گاههای رژیم شکنجه، مورد تجاوز و نهایتا با بدترین شکل کشته شدند، و شما مسئولین المان هیتلرهای رژیم اخوندی را یکی بعداز دیگری با کبکبه و دبدبه به المان و سایر کشورهای اروپایی تشریف فرم و پذیرایی مکنید، لازم است دولت المان هر چه سریعتر این جنایتکار را تحویل دادگاه بین المللی لاهه دهد تا به خاطر جنایات ضد بشری محاکمه و به اشد مجازات لازم برسدو بهتر است المان زیاد دم از حقوق بشر و این داستانها نزند، چون با این کار به جهان نشان داد که چقدر به حقوق بشر و اصول انسان دوستی و دموکراسی پایبند است، و لطفا برای راه دادن این هیتلر شیعه داعشی از اصول انسان دوستی و حقوق بشر صحبت نکنید.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
۷۰
tabarzinn - اوپسالا، سوئد

حالا اگر یک بدبختی بره پهلوش بگه مریضم حالم خوب نیست بهش میگه: . برو زیارت امامزاده قورباغه حالت خوب میشه.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
واقعا منم نمیدانم اینها که ۲۴ ساعته حسین حسین، ابوالفضل ابوالفضل، امام زمان امام زمان و غیره و غیره مکنند چرا برای شفا پیدا کردن به المان ، انگلیس، فرانسه، امریکا، کانادا و سایر کشورهای جهان که در لیست کشورهای کافر و مستکبر مورد ادعای اخوندهای شیعه داعش قرار دارند سفر می کنند ولی در عوض هنگام بیمار شدن شفا خواستن از این حسن، حسین، ابوالفضل، علی و امام زمانشان پشیزی برایشان ارزش نداردو این دستهای متبحر پزشکان به کافر در کشو های خارجی است که باید این دملهای چرکین(اخوندها و مزدوران شیعه داعشی یشان ) را شفا بدهندو بهترین و گرانترین داروها از همین کشورهای استکباری بر ای این اشغالها خریداری شود، مردم ایران به قول مشهور به دمبه شون که می میرند یا نه، ما ایرانیها باید علیه این عمل وقیح و ضد انسانی دولت المان(راه دادن یک اخوند هیتلری شیعه داعشی ) در سرتاسر جهان دست به اعتراض بزنیم و خواستار استر اد این جنایتکار به دادگاه بین المللی لاهه شویم.شرم و ننگ بر تو ای دولت المان هنوز نازی.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
در ضمن شرم بربه اصطلاح پروفسور سمیعی، که چطوری حتی حاض به عیادت از این کفتار جنایتکار شده است، ننگ و شرم بر تو که نام ایرانی را یدک می کشی جوانان در خون غلطی ه توسط این جانیان را مبینی ولی در کمال خونسردی به بهانه پزشک بودن به مداوای یک جنایتکار مبادرت می کنی، چند تای دیگر از این جانیها تا به حال در خفا و پنهانی مداوا کرده ای تا بیتر به جنایت و کشتار مردم ایران ادامه دهند، واقعا شرم بر تو که لقب پروفسور را یدک می کشی، ولی پشیزی برای انسانیت و حقوق انسانی ارزش قائل نیستی، فقط میگویم برو حیا کن.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
Tonbehtar نیو یورک. این چه حرف بچگانه ای است شما میزنید اقا. ایشان یک پزشک جهانی هستند .انهم پزشک شناخته شده جهانی. چرا شما ها یاد گرفته اید به انسانهای با حرمت جهانی توهین کنید. این چه نوع تربیت اجتماعی و اخلاق غلطی است که شما دارید. بنظر شما هر کس که ایرانی شد و مطابق با میل شما رفتار نکرد باید مورد بی حرمتی قرار گیرد. لطفا اینگونه اظهار نظر های سخیف را کنار بگذارید.مردم ما و همچنین ملت ما صاحبان حیثیت جهانی هستند و مطمئن باش که اینگونه کامنت ها توسط سازمانهائی رسد میشود و برا ساس همین اظهار نظر ها بمردم ایران نمره میدهند. لطفا یک مقدار باز تر و وسیع تر فکر کنید. اقای پروفسور سمیعی که قهوچی یک قهوه خانه نیست که شما اینگونه سبک حرف میزنید. واقعا ما با ادم هائی مثل شما شدیم 80 ملیون. وای بر ما
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
ADOLF اخن. بهتر این است که افرادی مثل سرکار با این طرز تفکر و این طرز بیان به جناب اقای پروفسور سمیعی افتخار نکنید. تو هنور نام این ایرانی صاحب شخصیت جهانی را نمیتوانی درست بنویسی. بعدا ادمی مثل تو که حروف الفبا فارسی را هم نمیداند دم از افتخار میزند.واقعا بهتر است شما به جناب پروفسور سمیعی افتخار نکنی زیرا افتخار تو مایه ننگ هر ایرانی وطن پرست است
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
۵۴
نارکو - سوئد، سوئد
باور عمیق اون بادمجون رو خوب اومدی. احتمالا بادمجون رو وقتی توی بشکه بودند نمی خوردند؟ تو که اینکاره ای و اهل روشنگری هستی یه توضیحی در مورد بشکه و بتدمجون و این چیزها بده داداش ممنونت میشم. خخخخخ
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
شما برو از بابات سوال کن برات مفصل توضیح میده . آب در کوزه و شما تشنه لبان میگردی
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم