روایت محسن رضایی از ناآرامی‌های اخیر: پای پسر و برادر زن صدام در میان است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در جلسه این مجمع تحلیلی جدید بر ناآرامی‌های اخیر کشور ارائه داده است که آن را به نقل از خبرگزاری‌های معتبر می‌خوانیم:
 

**** حادثه آشوب‌های اخیر دارای دو سابقه بود، چند ماه پیش در اربیل اتاق عملیاتی تشکیل شد که مسئولیت آن با مایک‌آندریا رئیس ویژه عملیات سازمان سیا بود که بر روی پرونده ایران کار می‌کرد؛ همچنین در این اتاق عملیات رئیس دفتر پسر صدام و برادر زن صدام نیز به همراه نماینده‌ای از عربستان سعودی و نماینده منافقین نیز حضور داشتند؛ بحث‌هایی نیز در مورد حضور داشتن نماینده امارات هم در این اتاق عملیات مطرح است که ما در حال بررسی آن هستیم.

 
**** این اتاق عملیات آنها تاریخ عملیات را اواخر آذرماه در نظر گرفتند که با استفاده از فضای مجازی کارشان را شروع کنند و تا بهمن به زعم خود کار نظام را تمام کنند. اسم پروژه را استراتژی همگرایی نتیجه بخش گذاشتند. این هماهنگی‌ها انجام شد وفکر می کردند در مرحله اول شهرهای ایران را از کنترل نظام خارج می کنند. بعد از آن می خواستند اسلحه وارد کشور کنند که با به جای گذاشتن کشته‌ها بتوانند تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کنند. از آن طرف هم منافقین وارد کشور شوند و با کمک خواستن از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها، امنیت کشور ما را به هم بزنند.
 
**** آنها در مرحله اول فکر می‌کردند شهر‌های ایران از کنترل نظام خارج می‌شود؛ از این رو در مرحله بعد قصد داشتند اسلحه وارد کشور کنند و تعدادی از مردم را به کشتن دهند و سپس امریکا با فشار وارد آوردن به شورای امنیت از این شورا مصوبه حقوق بشری علیه ایران بگیرد و بدین ترتیب تحریم‌های جدیدی وضع کنند.در مرحله دوم نیز قصد داشتند منافقین را وارد عمل کنند و سپس اروپایی‌ها را نیز با خود همراه سازند و این کلیت سناریوی اربیل بود.
 
**** نقشه کشیدن برای این حادثه از چند سال پیش شروع شد؛ در جلساتی که منافقین ترتیب می‌دادند و مسئولان امنیتی عربستان سعودی و برخی سلطنت‌طلبان نیز به این جلسات وصل شده بودند.
 
**** تقریباً رد همه کسانی را که از نظام و انقلاب سیلی خوردند در حوادث اخیر مشاهده می‌کنیم؛ تصور آن‌ها این بود که مردم از نظام خسته شده‌اند بنابراین با محوریت سلطنت‌طلبان و منافقین جلو آمدند و قصد داشتند با سوار شدن بر روی موج نارضایتی مردم به نظام آسیب برسانند؛ آن‌ها همچنین چنین برآورد کرده بودند که اگر هم موفق به براندازی نظام نشوند برای فشار اقتصادی و ضربه زدن به ملت ایران چند تحریم از شورای امنیت علیه ایران اخذ کنند.
 
**** {درباره دلایل و عوامل شکست پروژه آشوب در ایران}: در اولین اتفاق، یک اجماع سیاسی در کشور ایجاد شد و جناح‌های سیاسی کشور و همچنین قوای سه‌گانه با هم متحد شدند و علیه این پروژه همگرایی پیدا کردند؛ این امر آن بخش از توطئه دشمنان را که فکر می‌کردند میان جناح‌های سیاسی کشور و قوای کشور به واسطه اعتراضات مردمی اختلاف می‌افتد، خنثی کرد. دشمنان و طراحان پروژه آشوب در ایران انتظار داشتند که با تشویق مردم به تخریب اموال عمومی باعث تهییج آن‌ها شوند، اما در عمل مشاهده کردیم که مردم صف خود را جدا کردند و به آشوبگران و ضدانقلاب نپیوستند.
 
**** عامل سومی که پروژه دشمنان علیه ملت ایران را خنثی کرد اختلافی بود که بین سلطنت‌طلبان و منافقین پیش آمد؛ منافقین از هفتم دی به بعد مشاهده کردند که شعار‌های سلطنت‌طلبان در حال غلبه پیدا کردن است بنابراین آن‌ها برای گرفتن ابتکار عمل در دست خود سعی کردند از طریق فضای مجازی و وارد کردن نیرو‌های خود بر دامنه خشونت بیفزایند که در این نقشه نیز ناموفق بودند.
 
**** تعداد زیادی از سرشاخه‌های منافقین و سلطنت‌طلبان که مخفیانه عمل می‌کردند مشخص شده‌اند و مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور سر فرصت توضیحات بیشتر را در این رابطه ارائه خواهند کرد.در حال حاضر صف‌بندی‌ها کاملاً مشخص شده است و در جلسه امروز مجمع نیز بر این موضوع تأکید شد که مسئولان باید به‌صورت عملی به مشکلات مردم و کشور رسیدگی کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۲
ordak - بن، آلمان

خب تو شدی دایی جان ناپلون جدید رژیم.من در تعجبم تو چطور روت میشه اسم ملت ایران را ببری،ملتی که حاضر شدن مملکت را دست احمقی نجات بدن.ولی که قیافه کثیف تو ا هر روز بنینند.ما شنیدیم پسرهای صدام کشته شدند،ظاهرا مامانت چیز دیگری برات تعریف کرده ،خب پسر ناتنی صدام هم که هستی.تعجبی نداره کدام مسول ایرانی است
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

بفرمائید آخر وعاقبت انقلاب فتنه که محرکش فشار به شکم وزیر شکم بود.حالا این شما واین وزارت قدرتمند اطلاعات وامنیت ملی.پیش به سوی کره شمالی .رکب خوردید بازیچه های تاریخی.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. فتنه أونی بلاهایی بوده که توی کلاس قران های دوران بچه گی ات سرت اوردن. ...
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اون خاله کوچیکشو از قلم انداختى! همه آتیشها از گور اون خاله کوچیکه صدام در میاد! ارواح عمه ات ! دادستان کُل که گفت ، کار مایکله !!. نکنه این مایکل ، دایى صدامه ، واسه رد گُم کردن اسمش رو عوض کرده ، گذاشته مایکل!!. خاک عالم بر سر شپیشوى همتون ، که ماستمالى کردن رو هم بلد نیستید! هر کدومشون از سر شکم یه زِرى میزنن! زوراى آخرتونه !
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

بفرما . یعنی شما اگر دیدید فردا پای چوبین و برونکا هم وسط آمد اصلا تعجب نکنید . ملتی که مبارز سیاسیش همچون عقاب در عرش پرواز کند یا همچون کاربر دوست داشتنی و هوشمند، سرکار خانم ایران خانوم بعد از نفله شدن ٣٠ جوان و رسیدن به مقام هر ساعت ١٠ بار اوج گرفتن پای کامپیوتر ، تازه ذیل خبر مربوط به آقای مخملباف بیاد بگه: خب استاد اینا همه درست، اما راهکار چیه؟ دقت کنید . ٣٠ نفر کشته شدن، این تازه میپرسه : استاد راهکار چیه؟ نوریزاد خبر اولش میاد بیرون میگه: استاد تو عشق منی، بپر تو بغلم . خبر دومش میاد بیرون میشه عین زامبی ها، فقط یخورده روش زیاده . خب معلومه پای زورو و اسبش هم توی این اغتشاشات وسطه . چی میگم پس برید تا میتونید تخمه بخرید . حالا شما هی گوش نکنید
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا

گفته شده که پسر عمه الیزابت تایلور هم در آن جلسه حضور داشته.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. بابا والا اینا نمیفهمن . اینا فکر میکنن اگه دکمه منفی رو هر چه زودتر فشار بدن مثلا انتقامشونو از خامنه ای گرفتن . اینا نوفهمن
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
۳۴
iran4ever - لندن، انگلستان

این بود اقتدارتون تو منطقه؟ که داماد صدام یا دخترش یا فلان کس و ناکس بتونه هر وقت دلش هوس کرد ایرانو قلقلک بده؟ یک بار نشد این مسئولین بی‌ کفایت مسئولیت پذیر باشن.همش دشمن، دشمن دشمن!
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
۳۶
پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک

اسامی مسولان اغتشاشات و آشوب های اخیر ایران به این شرح میباشد:. گروهک تروریستی منافقین خلق ایران. 2. تجزیه طلبان گروه تروریستی الاحواز العربیه مرتبط با دستگاه های امنیتی عربستان و کشور های حوزه خلیج فارس. 3.جنبش تروریستی خالد ابن ولید در شادگان و اهواز مرتبط با حزب بعث عراق. 4.جنبش تروریستی عربستان العربیه مرتبط با بندر بن سلطان در عربستان. 5. گروهک های تجزیه طلب کرد در کردستان ایران وابسته به موساد اسرائیل و مسعود برزانی. 6.گروه تروریستی پژاک. 7. گروه تروریستی و تجزیه طلب جند الله در بلوچستان وابسته به دستگاه امنیتی پاکستان و امریکا. 8.اراذل و اوباش و قانون شکنان و کارتلهای مواد مخدر در تهران که با ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی سعی در انحراف نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی از خود و عملا شانس دستگیری و بازداشت خودشون رو کم کنند. 9.مداخله و حمایت سیاسی و رسانه ای دولت امریکا از بقایای رژیم شاهنشاهی و پخش شایعه و اکاذیب ضد نظام جمهوری اسلامی ایران. 10. نجات یافتگان و بازماندگان عناصر ایرانی داعش که بعد از شکست در سوریه و عراق به ایران بازگشتند و شهرهای مرزی ایران مستقر شدند
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. [::باور عمیق - قم، ایران::]. اه! ننه! یه هم دندون پیدا کردی. پیوند محصول بشکه فیضیه و کلاس قران طوسی چه شود
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک::]. این چیز علی یاپشم چیز علی راست میگه.اینو تو حموم سعید طوسی براش تعریف کرده
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تو فرزند کش و باعثِ ننگ‌ فرزندان لًر با افتخارِ ایرانی تنها خفه شو، جان به جانتان کنند ، خصلت اجنبی در رگ‌های پلیدتان است. و باور دارم همزاد همه شما در بد ورود به دنیا فرزندان ابلیس بوده اند ، نمی‌شود ایرانی بود و نام انسان را یدک کشید و تا این اندازه پلید و دیو صفت بود. عمرِ این نظام پلید و شما فرزندان ابلیس به پایان رسیده، تنها خداوند آخرین فرصت باقیمانده را برای فریب خوردگان و بازی داده شدگان گذاشته که از دامن ابلیس به دامن حق باز گردند. یونس پیامبر وقتی‌ از مردم پس از سالها دعوت به حق ناامید شد به قهر رو به سوی دریا نهاد تا از آن‌ دیار سفر کند، وقتی‌ به کشتی‌ نشست هوا طوفانی شد، و ساکنین کشتی‌ برای برای آرام شدن دریا ‌ تصمیم گرفتند یکی‌ را که نفرین شده است به حکم قرعه به دریا اندازند , سه بار حکم قرعه به نام یونس افتاد، او را به دریا انداختند، نهنگی به امر حق او را بلعید، سه روز در شکم نهنگ به ذکر حق پرداخته می گفت ; تو منزهی از هر کاستی و به نفس خود خیانت کرده ام، تا اینکه خداوند در رحمت را به روی او گشود نهنگ او را نزدیک ساحل بالا آورده امواج به ساحل انداختندش.....
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2-. وقتی‌ بهوش آمد، خداوند فرمود، اگر در زمین کاشتی به عمل آوری، مدام به آن‌ رسیدگی کرده تا جوانه زند، آیا قبل از رسیدن محصول خود با دستِ خود آن‌ را لگد کوب میکنی‌! چگونه است به من که خود را مهربان و بخشنده میدانم چنین گمانی نسبت به بندگانم می‌بری تا پیش از موعد آنها را درو کرده زیر و زبر کنم ! یونس پوزش خواست دوباره به سوی مردم بازگشت و به راهنمایی آنها پرداخت. اکنون خداوند همان است، صبر کوچک حق چهل سال است، و زمانه ما خاصیت خودش را دارد، حاکمیت دجال رو به اتمام است و حق زمینه سازی بازگشت بندگان فریب خورده دجال به سویِ خودش را انجام می سازد ، تا حجت بر همه گان تمام شود و کارهای لازم صورت گیرد. لشکر حق هر روز بیش از پیش در میدان است، دیروز شمشیر حق دو تن از سر سپرده و فراخ دهانِ دجال را زد، به زودی آثارش بر ظاهر آنها و عده ایی دیگر که ضربات اولیه را خوردند نمایان خواهد شد، آن‌ دو که با یاری خودش هم دهانشان بسته میشود و هم شقه شدند، کارشان در این عالم تمام و فدای دجال و ابلیس شدند. اما وضعیت همه اینگونه نیست، ...
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
3-...بسیاری از مردمی که از اعتقاد به خدا فریب این دجالان را خورده اند و بسیاری از جوانان شستو مغزی شده از اعتقاد و یقین به زبان بازی این منافقان کور دل در دامشان افتادند. این پروسه وجهه‌های مختلف دارد در مسیرِ سقوطِ نظام و دجالان است و رهایی ایران و ایرانیان و رفع فتنه از جهان.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
۵۳
akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

واقعا آدم باید چقدر بدبخت و حقیر باشه مثل سایبری های این سایت که به خاطر دوزار چشمش رو به روی همه چیز ببنده بیاد اینجا ذرت پرت کنه, آخه کورید اینهمه فساد وجنایت را تو مملکت نمی بینید. واقعا که یه ذره وجدان وشرف چیز خوبیه
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
پشم علی‌، منظورت پشم کدام علی‌ است! علی‌ گدا را می‌‌گویی؟! او که از ابتدا پشمی به کلاهش نداشت ومدام به پشم دیگران آویزان است ! اگر پشم مولا مد نظرت است که مطمئن باش پشم او آنقدر گرانبها هست که تا عمر داری بدوی یک تارش را به جیره خوران نظام دجال نخواهد داد.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

این همینجوری سپاه رو تو جنگ هدایت می کرد؟!
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
۴۹
-xAdolf - اخن، آلمان

حالا انصافاً از هر چی که بگزریم، خدایش قیافه این ا رو نگاه کنید، اینا رو اون خدا بیامورز زمان شاهنشاه کجا تو کدوم قفس نگر میداشتن که مردم اون زمان این اشغالا رو نمدیدن واکثراً مردم چهرههای خوب بشاشی داشتن، بی شرفا همشو ن بدرد این میخورن که عکسشونو بزنی رو. قندون بچهها بترسن قند. نخورن، تو رخدا ببین با کیا شدیم ما ۸۰ میلیون.ای تف بهت روزگار
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. ببند مزدور خودفروخته
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

این محسن رضایی الوات چه موادی میزنه که اینطوری پرت و پلا میگه؟ به گمانم باید ساقی عوض کنی مواد مصرفی تو پشکل شتر قاطی داره قاتل فرزند خود و جنایتکار جنگی و کشوری.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

ببخشید آقا محسن شما دارید آش مى پزید هرچى دم دستشون هست میریزید تو قابلمه؟کسى نبود که متهم نکردید بعد اتاق فکر عملیات اربیل قصدشون رهبر مسعود بارزانی من نمیدونم این بارزانی چه داغى تو دل جمهورى اسلامى گذاشته که اینقدر کینه دارن ازش چطور چند ماه در اربیل همچین چیزى هست و خبر ندارید ماشالله به اندازه کافی جاسوس در کوردستان داریدمتهمان این تظاهرات به گفته جمهورى اسلامی امریکا و اسرائیل و عربستان و منافقین و اربیل و سلطنت طلبها و بهائها و حالا نوبت پسر و برادر زن صدام رسید چند روز دیگه میگن این توطه خود صدام آمده به خواب اعلم الهداءگفت خودت و دامادت 300 نفر به خیابان بیاورید هنگام زیارت إسحاق جهانگیرى به مشهد و شعار بدید علیه روحانى بعد یهو این تظاهرات بر علیه ما شد.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

[::پشم علی بی‌نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک::]. حالا تو پشم علی‌، پشم کی‌ و کجای چه کسی هستی‌؟ نوشته‌هایت بوی مردار اسلام را دارد، بوی تعفن حوزه آخوندی، بوی لش بسیج و سپاه جنایتکاران اسلامی، بوی ناخوشایند مساجد فتنه و فساد. ساعتی خودت را به رژیم می‌‌فروشی تا این مزخرفات را در این سایت بر علیه ملت ایران بنویسی؟.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
۵۸
oghabe - بازل، سوییس

دلقک به تمام معنی شپشهای زیربغلت از خنده روده بر شدنو دارن میپرند رو سرت .یعنی اینقد رسوا و بی ارزشید که رازی به این شدید که تقصیرو بندازید گردن صدام که تو قبره و داره برادرزنشو فرماندهی میکنه,معلوم میشه که بدجوری خودتونا باختید و ضربه مغزی شدین.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش
تو حتا یک پدر خوب نیستی‌ تو را چه به این حرفا لاستیک تعمیر کار
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::iran4ever - لندن، انگلستان::]. اینا بهانه است.مثل اقتدار آمریکا که سلاح های abcصدام تهدیدش می کرد.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

بازی تمام شد.گیم ایز اور.بازی خوردید.نه توو ایران کودتائی بود نه ترکیه.بازی سازمان های امنیته برای پلیسی کردن جامعه بی جنبه.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
۴۶
behran - کردستان، ایران

عوامل اصلی اغتشاشات اخیر بشرح ذیل میباشند: ۱الباقی خاندان یزید پراکنده در صحرای کربلا ۲الباقی افسران و درجه داران هنگ شترسواران اردن هاشمی ۳ دزدان دریایی سومالی که با بسرقت بردن کشتی پرنده یوگی و دوستان قصد پرواز بر فراز حریم هوایی و آلوده کردن فضای معنوی حاکم بر سرمان را داشتند ۴خیل سالمندانی که عمداً زودتر از موعد مقرر پیر شده بودند و کودکانی که از قصد، سالهای طولانی بزرگ نمیشدند تا در موعد مقرر و با شرکت در چنین اغتشاشی چهره نورانی نظام را لکه دار کنند ۵ قبیله قریش و در رأس آنها هند جگرخوار که پایگاههای حمزه سیدالشهدا را هدف قرار میدادند ۶چندین گروه و دسته از اعضای معاند و ضد انقلابی شرکت کننده در مسابقه بفرمایید شام ۷کاربران سایت ایرانیان یوکی ۸گرگ بد گُنده و خرگوش ناقلا (مشترکاً) ۹این فهرست به مرور کامل میشود!
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
منکه فکر مکنم رونالد ریگان مرحوم شخصا در اربیل این قیام را هدایت می کند.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم