مردم درب فرمانداری را شکسته وارد محوطه فرمانداری شدند - اراک ۱۵ دی ۱۳۹۶

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

این خیزش و جنبش عظیم همانند کوه آتشفان دهانه باز کرده . و هرگز فرو کش نخواهد کرد . تا تمام نا پاکی ها و ظلمها و بی عدالتی ها را در مذاب خودش سوزانده و خاکستر کند. صدای حق طلبی و آزادی خواهی مردم ستمدیده هر روز بگوش جهانیان و جوامع حامی حقوق بشر رسا تر میرسد . بامید پیروزی حق بر علیه باطل.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

میرزاده عشقی ،یادت باشه پیروزی از ان مردم ایرانه نه عربپرستای بیوجدانی مثل تو که ظلم را به عدل بخاطر منافع شخصی ترجیح دادی ،من حاضرم بمیرم ولی طرف ظالم نباشم .مطمین باش این نظام نابوده و حتی با سرکوب و کشت و کشتار هم مردم را ساکت کنند ولی در نهایت مردم به هر طریق ممکن حکومت را ساقط میکنند چون حنای اصلاح طلبان مکار هم دیگر رنگی نداره تا به عنوان سوپاپ اطمینان در جهت بقا رژیم عمل کنند.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

هرچه برسر این رژیم جنایتکاران بیآید حقشان است. بعد از بخاک وخون کشیدن انتخابات و تحمیل احمدی نژاد با هاله نورش. و زندانی کردن موسوی و کروبی، تمام مقامات در کاخ. رویائی خود به خواب غفلت فرو رفتند. بجای رفرم و دلداری مردم، زدند به سیم آخر و مردم را فتنه گر و خس وخاشاک نامیدند. آقازادهاشان سوار بر ماشینهای آنچنانی از برابر گرسنگان و قبرخوابها ویراژمی رفتند. امروز آنچه پیش آمده نتیجه آن ظلمها و بیدادهاس.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

میرزاده عشقی بسیجی شستشوی مغزی شده عرب پرست ، مردم ایران قبل از این ، برای عبور از خط قرمزهای رژیم ،سکوت میکردند ،ولی حالا دیگر شجاع شدند و فهمیدند که طرفداران رژیم خیلی کمتر از اونی هستندکه تصور میکردند و مخالفان بیشمارند و حتی صادق زیبا کلام اصلاح طلب طرفدار بقا رژیم هم به این مساله اذعان کرد، و الان رژیم به شدت درگیر کمبود بودجه مملکت و درگیر باتلاق سوریه و یمن است و نه راه پس دارد و نه راه پیش .
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

میرزاده عشقی ، هموطن ضد ایرانی فدایی عرب ، یادت باشد مردم حتی نتوانند تظاهرات هم کنند، دیوار نویسی خط کشیدن بر روی عکس خمینی بر روی اسکناس و مرگ بر دیکتاتور ،نپرداختن پول برق ، اب . بوق زدن ،خرید نکردن ، انتقاد علنی در همه جاهای مملکت و بدون ترس و همچنین تحریمهای بیشتر رژیم توسط امریکا مثل تحریم صدا و سیما و کلا بی ا عتباری رژیم چه در داخل و چه خارج،رژیم را از پا درخواهد اورد .فقط صبور باش و ببین . جاوید و پاینده باد ایران و ایرانیان ،به جز هر .. و بی وجدانی که طرف ظلم و دیکتاتوری رژیمه. اندکی صبر سحر نزدیک است هموطن .
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

این ویدئوها رو به اون مزدور رژیم جنایتکار دزد و کلاهبردار آخوندی نشون بدین که از ترسشون رو هر خبر اراجیف سر میدن که تموم شد تموم شد،بدبختهای مفت خور بی‌ مصرف وطن فروش از ترسشون میدونن که عاقبت بدی در انتظارشون هست با اراجیفشون به خودشون دلداری میدن ،هاهاها،حالا باز اراجیف سر بدین که اعتراضات تموم شد ،هر کی‌ از مزدوران و سگ‌های هار رژیم رو گرفتین رحم بهشون نکنین ،شقشون کنین .
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

سلام بر شبکه ملی اطلاعات
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
۴۱
parsa74 - تورنتو، کانادا

درود به شرف این مردم شجاع. اما اینطور فیلم برداری اشتباه هستش. از روی این فیلم‌ها مردم رو شناسایی و بعد دستگیر میکنند.
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
باور عمیق و بقیه ساندیس خورها::منتظر جهت باد هستید؟؟
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴
۴۴
بوزرجمهر - تهران، ایران
[::باور عمیق - قم، ایران:من شکی ندارم امثال تو از بزرگ تا کوچیک و روسا تا توی نوکر همگی ..... دارید.نون حروم خوردید.وشیطان در قلب و روحت لانه دارد.نه خود ابلیسی ای .....بیوجدان.سایت های آزاد فیلتر است اما شماها ...و روسیاهان نابکار اراجیف بنویسید.مرگت نزدیک باد.مرگ اربابان ....
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +470پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +258ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +188عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم