ادعای روزنامه حریت چاپ ترکیه، به نقل از یک کارشناس روسی: رهبر ایران خانواده خود را به ترکیه انتقال داده است

دماوند : تارنمای خبری تحلیلی دماوند نمی تواند به طور مستقل صحت خروج خانواده رهبر جمهوری اسلامی را تائید نماید
 

دماوند - روزنامه حریت چاپ ترکیه به نقل از الکساندر شومیلین کارشناس روسی مدعی شد: «رهبر جمهوری اسلامی پس از وقوع اعتراضات سراسری در ایران، خانواده خود را به ترکیه فرستاده است.» این روزنامه که توسط روزنامه نگاران لائیک این کشور اداره می شود،در این گزارش خود با اشاره به وقوع ناآرامی گسترده در شهرهای سرتاسر ایران در اعتراض به گرانی فقر و حکومت استبدادی از قول الکساندر شومیلین یکی از کارشناسان مشهور روسیه در حوزه شرق آسیا می نویسد:« قیام مردمی را که در روز ۲۸ دسامبر در مشهد آغاز شد را می‌توان به سرنگونی محمدرضا شاه پهلوی در سال ۱۹۷۹ مشابه دانست.»

 
شومیلین با اشاره ناآرامی‌های ایران می گوید:«به نظر من در بسیاری از شهرهای ایران،مردم آگاه شده اند و اعتراض خیابانی را آغاز کرده اند. معترضان از روحانیت و حضورشان در سیاست بشدت عصبانی هستند.»
 
او در ادامه از اطلاعاتی که درباره خروج خانواده رهبر جمهوری و رفتن به ترکیه به دستش رسیده می گوید:«با توجه به اطلاعاتی که من دریافت کردم،حتی رهبر ایران علی خامنه ای به عنوان کسی که بیش از همه مضطرب شده به دلایل امنیتی خانواده خود را به ترکیه فرستاده است.»
 
شومیلین درادامه می افزاید:«دولت ایران مایل است قدرتهای خارجی، به ویژه ایالات متحده و عربستان را متهم به مداخله در ناآرامی‌ها کرده و این اعتراضات را برنامه مداخله جویانه ایشان معرفی کند. دولت روسیه در مسکو، ترجیح می دهد که با توجه به سال نو میلادی و تعطیلات آن برای مدتی طولانی سکوت کند.اما با این احوال، تحولات در ایران، که روسیه را به عنوان متحد خود در جهان انتخاب کرده است، به زودی منجر دردسر بسیاری برای دولت در مسکو شود.
 
گزارشگر روزنامه حریت در این گزارش بنقل از شومیلین می افزاید: «نگاهی به حوادث حوادث در ایران، می تواند در دو سیاست توسط روسیه دنبال شود. اولین سناریو: اعتراضات به سرنگونی رژیم ایران منجر شود.این یعنی خنثی شدن نفوذ سپاه پاسداران در سایر کشورها از جمله در سوریه است. با توجه به کاهش نفوذ ایران در سوریه، در واقع نگهبان دولت بشار اسد از سوریه اخراج می‌شود. روسیه هم به زودی بدون پشتیبانی از دولت دمشق در این منطقه نفوذ خود را از دست می دهد. این یعنی بشار اسد به فاصله چند روز پس از سقوط رژیم در تهران، سرنگون خواهد شد.»
 
شومیلین به گزارشگر روزنامه حریت از تداوم اعتراضات و پیش بینی سقوز حکومت ایران و تاثیرش بر کشور سوریه چمین می گوید:«به هر حال، اعتراضات در ایران همچون یک جنگ داخلی ادامه دار است. همانطور که از سال ۲۰۱۱ در سوریه اتفاق افتاد. ایران نیروهای سپاه قدس خود را که به سوریه، عراق و لبنان فرستاده، به منظور تقویت خود برای سرکوب اعتراضات به ایران انتقال خواهد داد. در نتیجه مشکل سوریه برای روسیه باقی می ماند و در طول زمان گسترش می یابد. بشار اسد، که بدون حمایت این دو کشور ماندنی نیست، سرنگون شده است. تاثیر روسیه نیز با فروپاشی دولت بشار اسد در این منظقه از بین خواهد رفت.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

مردم دیگه چی میخواید . خوب نگاه کنید ببینید همه چی جوره . ترامپ که قول حمایت به موقع داده . رهبر هم که خانوادشو فرستاده ترکیه . عجوزه و پسرشم که دعای خیر دارن براتون میکنن . ٤١١ هم که چشمش به اینه که آقا چطوری حمیدشو یه دستی میکنه تو شرتش . شیرموش هم که از ٤٠ سالگی پرواز تو آسمانها رو شروع کرده و توی عرش براتون بال بال میزنه که جیگرتون خنک شه . ایران همسایه بغلی هم هر شب کلی واسه موفقیتتون میرقصه . سبکبال مزه از لب و لوچش میریزه و تو خوبی بابا نقل و نبات از چاه دهنش . مردم همه چی آمادست . شجاعت بگیرید . ببینید آقا خانوادشو فرستاد ترکیه همونطوری که آقازادش کامیون طلا فرستاده بود ترکیه . مردم کار تمومه . به حرف نوری زاد هم گوش ندید . مردم شما قول دادید . گفتید یا میمیرید یا ایرانو پس میگیرید . مردم شما از خون پاک بابک و شمپت اعظم زرتشتی هستید . شما تجلی روح کوروش هستید که تنها عرش نوردان میتوانند شما را حس کنند . آهای وارثان خون آریایی . پیام زیبا عجوزه بدون چروک، بنت بوتاکس، ولد لیفتینگ، فرح المفرح المشنگ الشنگول را لبیک بگویید و زنجیرها از تن باز کنید . زاغارت
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

ای حرامی‌ترین فرد تاریخِ ایران، جوانها را در خیابان میکشید بعد خانواده پلید مفت خور ، حرام خور ابلیسی خود را فراری میدهی‌، تصور کن همچون مأموران نازی عمر پلیدشان را هم در خفا بسر بردند، وقت سقط شدنشان و انتقال به آن‌ور خط چه شکری میخو رن. ملت ترکیه پی گیر شوید، این ابلیسان وجودشان نحسی و فلاکت میاورد، آنها را به دست پلیس بین المللی بسپار ید تا به موقع در دادگاه‌هایِ بین المللی با هشتاد میلیون شاکی‌ به دست عدالت سپرده شوند.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
۵۵
کور شود آنکس که نتواند دید - لندن، انگلستان

یادم هست که در برنامه مجاهدین خلق دوران جنگ ایران و عراق که نیمه شب بعد از برنامه سراسری عراق پخش می شد.خواهرزاده خامنه ای و فرزند شیخ علی تهرانی تاکید کرد که دایی اش بواسطه زن ایرانی اش که تابعیت المانی داشت،تابعیت المانی گرفت و کلا کل مسعولین جمهوری دزدان ایران دو تابعیتی هستن تا تق به توقی بزنه بهدنبال اموالی که دزدیده اند و پیشاپیس فرستاده اند خواهند رفت.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

باور عمیقِ شیطانی و دجالی- حالا چقدر مواجب میگیری که خود را اینگونه فدائی دجال کرده ای ، از عربده کشی‌ مدل بسیجی‌ دهان گشاد آماده ا ی و با بسته جادو که دجال و کاهنانش همراهت کرده اند ، شجاع شدی و آسمون ریسمون میبافی، احتمالا موقع فرار خودش تو از چاکران همراهش هستی‌ آخر خیلی‌ خوش خدمتی کردی، میدانی‌ از حق برایت چه خواستم ! خواستم در همین گمراهی با او تا آخر باشی‌ و هیچگاه رنگ هدایت را نبینی و تا ابد با او محشور شوی، برو و حالش را ببر، اینهم مزد آنهمه زحمت که برایش کشیدی.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران

[::باور عمیق - قم، ایران::]. باور جان بدو تو آنگولا یه جای پناهندگی برات رزرو کردم, تا لولیتا نیامده بلیت بگیر فرار کن. ببخشید دیگه همینقدر از دستم برآمد.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک

چه خانواده دزد و فاسدش خارج شده باشد و چه نشده باشد دیگر از این به بعد، آرامش در هیچ کجای ایران وجود نخواهد داشت. اگر فکر میکنند با سرکوب میتوانند آرامش را در شهرها برقرار کنند سخت در اشتباهند. این آرامش قبل از طوفان است. اگر به آمار فقر، بیکاری، رکود و حاشیه نشینی، کودکان کار، گرانی، حراج اعضای بدن، مصرف مواد مخدر و هزاران آمار بحرانی دیگر نگاهی بیاندازند هر کدام از اینها به صورت تک به تک میتواند تنش و بحران عظیمی را ایجاد کند چه برسد مجموعه ای از اینها در کنار هم قرار بگیرد. شاید امروز بتوانند با بی رحمی تمام این تعداد را سرکوب کنند، ولی بقول سعدی؛ اندک اندک خیلی شود و قطره قطره سیلی گردد، یعنی آنان که دست قوت ندارند سنگ خورده نگه دارند تا به وقت فرصت دمار از دماغ ظالم برآرند!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::باور عمیق - قم، ایران: ای کاش من میدانستم که منظور شما چیست و جدن چه چیزی را با این کلمات مغموم و مشوش میخواهید بیان کنید؟ اگر از سربازان ذوب شده در ولایت علی ابن الجواد هستید، خوب باشید. مطلبی نیست. یا میمیرید یا میمانید. از این دو حالت که خارج نیست، هست؟! اگر دلتان برای ما میسوزد، که اینطور نیست، چهار تا حرف بدون توهم و عقلانی بزنید ببینیم چه میگوئید؟! اینهمه بلغم بافی و خیرگی فقط ضایعه و ضربه مغزی است. نیست؟! ین امر محرز و مسلمی است که مردم به زودی به خانه هایشان برمیگردند، اما درس گرفتند و بزودی به خیابانها برمیگردند تا طوفان آتش بر جان دزدان و غاصبان ایران بیاندازند. آقای محترم، شکی نداشته باشید که این حکومت دوامی ندارد. من جدن از کسانی که قبل از اتفاق، وقوع و نزدیک شدن آنرا نمیتوانند ببیند همواره حیرت کرده ام. آخر مگر چشمبند به شما زده اند که نمیبینید؟! مگر شما صدام حسین، بن علی، و قذافی را در همین چهار روز اخیر و در کنار گوشتان ندیدید؟! چطور میشود که آدمیزاد تا این اندازه کور و گیج و منگ میشود؟! خدا و باور مسئول خرفتی و منگی شما و امثال شماست. مغز را نجات دهید.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
مردم چه می‌‌خواهد دیگر.این و آن‌ عجوزه هستند. ولی‌ جنتی و آقا زیباهئ را ا حضرت یوسف به ارث برده. آقا خانواده را به ترکیه نفرسداد . این زبون بسته باور عمیق خبر ندارد. آقا در اورنج کانتی کالیفرنیا ویلا دارد. همانجا که تمامی‌ بیت ویلا دارند.مردم همسایه بغلی برا ما نمی‌‌رقصد. بلکه بشار اسد اشگ تمساح می‌‌ریزد.مردم هیچ وقت هم به نوریزاد گوش ندهید این باور این را راست گفت. این باور کم کم راستگو شده. تازه درک کرده که ما از نسل بابک و آرش هستیم . و دشمن عرب و عرب پرست هستیم مردم. مردم خراسان انتقام از باز ماندگان مولا علی‌ می‌‌گیرند. همان که ۱۲۰۰۰ مهربانو ۱۲ ساله خراسانی را به فاحش خانه‌های شام فرستاد .برای جهادین . مردم این و آن عجوزه هستند. ولی‌ هاج طوسی مقدس است. پدوفیل زیر ریش آقا. مردم آدم سالم تر از لاریجانی دیدید؟ همنیجوری نور از صورت‌ش می‌‌برد. مردم یک کلام، باور قاطی‌ کرده. باور جان .بله ما وارث آریایی هستیم . آرش‌ها در راه هستند. ولی‌ این بار تیر از کمان برای نشان مرز نخواهد بود. این بر قلب شما نشان خواهد کرد. قلبی که در آن‌ ۱۵۰۰ سال خیانت آشکار شده
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد: شما و باور دقیقا مثل هم هستید دوست عزیز. دیدید که، در پست آن دختر دستگیر شده هم آمد و به نفع شما نوشت. تنها فرقی که شما دو نفر دارید درست همان فرقی است که رفسنجانی و خامنه ایی داشتند. هر دوی شما مذهبی، خدا فروش و خرافاتی هستید. نگاه کردن به کلمات قرانی و حوزه ایی شما کافی است تا از محتوی مغز آشفته و خرافاتیتان آگاه شد. شما و باور عمیق و قدقد قدا کاملا در یک جریان و یک نهج فکری قرار دارید. خودتان را نجات دهید. خدا باقالی فروش است. بخودتان بپردازید.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. بیچاره باور عمیق قبل از سرنگونی نظام ،میمیره ،بس که ناراحته ،و کلا قاطی کرده گناه داره ،بهش گیر نده ،بزار این چند روز اخر عمری خوش باشه.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

ای جون دلمی تو خواهر گلم . یادته اون موقع که اومدی و گفتی در عوالم عالم معنا با چشمان خویشتن دیدی که هواپیمای مفقود شده مالزی را به تو خبر داده اند که در فلان اقیانوس سقوط کرده و تعدادی از سرنشینانش هم هنوز زنده هستند؟ یادته چند ماه از خجالت این حرفی که زده بودی از سایت مفقود شدی و امیدوار بودی وقتی برمیگردی کسی حواسش بهت نباشه . یادته وقتی بعد از چند ماه برگشتی اولین کسی که یقتو چسبید همین داداش کوچیکت بود . یادته چند تا کامنت بهت زدم و آخر سر نفس سرکشت ته ته یه خبر که همه رفته بودن و من بودم و تو و استاد منوچهری از کرمان، سرانجام اعتراف کردی؟؟؟ حالا خوب گوش کنه . خواهر جوجه کوچولوی من . این راهی رو که تو الان حول و حوش ٣ ساله توشی، بعضیا ٤٠ سال توش بودن اما دهن به صحبت کردن باز نکردن مگر وقتی که بهشون تکلیف میشد . اگر امثال تو .. دجال پای کامنتها جوانای مملکت رو به سمت کشته شدن داشتی سوق نمیدادی، به خدا هرگز دیگه دوست نداشتم اینجا کامنت بذارم . امثال تو .. دجال، تا امروز چیزی بالای ٣٠ نفر جوان مردم رو فرستادید زیر خاک
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

خوب گوشاتو باز کن ببین چی میگم . حتی به فرض که خامنه ای خود شیطان باشه که نیست، به خدا قسم تو توی جنایت کشته شدن جوانای مردم شریکی . به خداوندی خدا قسم پوستتو میکنن چون اسیر نفس خودت شدی . کاری که من کردم این بود که اومدم یک برهان غیر قابل رد گذاشتم جلوی چشم کاربرای سایت که مغزشون تکون بخوره و کسی یه دفعه پاشو نذاره تو خیابون . چیزی رو بازگو کردم که مغزم همون روز که عکسش منتشر شد گرفت و مغز امثال تو برای فهمش خیلی فندقی بود . دهنمو بستم و سکوت کردم تا به موقش بازگو بشه که جلوی سلاخی شدن ولو یک نفر گرفته بشه . جوجه . تو اینقدر بی ظرفیتی که وقتی روحت در عالم خواب از بدنت جدا میشه و میره و وارد عالم معنا میشه، وقتی ماجرای سقوط هواپیمای مالزی رو براش بازگو میکنن، وقتی روح بر میگرده به بدنت ، به بدن حقیرت، غلبه واقعیت براش اتفاق میفته و نمیتونه پیام روح رو به صورت درست برای بدن کامپایل کنه . اینقدر ظرفیتت کمه که ذوق زده میشی میپری پای کامپیوتر و بدون فکر کردن هر چی دیدی رو بازگو میکنی
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

جوجه، این راه خیلی پیچ و خم داره . جوجه میدونی چرا تعداد سالکین خانوم در کل طول تاریخ همیشه خیلی کم بوده به نسبت مردان؟ چون شما خانومها محو جمال و جلال الهی میشید به خاطر خاصیت روحتون . اگر دیدی یبار زیر یه آبشار واستادی، بدون همین سفر روحی برای یکی دیگه به صورت ریختن یک لیوان آب روی سر تجلی پیدا میکنه . ظرف روحی توئه که تفسیر میکنه . وقتی ظرف روحت کوچیک بود، یه لیوان آبو یه آبشار میبینی . وقتی میبینی داری توی عرش پرواز میکنی، این مال ظرف روحیته . کسی که چشمش بازتره میبینه که یه مگسی که داری نیم سانت نیم سانت میری جلو . اما کار خالق همینه . خالق واسه اینکه عاشق ترت کنه بهت نشون نمیده مگسی . بهت نشون میده یه عقابی که داری توی عرش پرواز میکنی . راهش این نیست بیای پای کامپیوتر جار بزنی بی ظرفیت . راهش این نیست گمراهی منو از حضرت حق بخوای نادان . من از حضرت حق هدایت تو رو استغاثه میکنم به بهشت برین . وقتی بهت آبنبات و پفک نمکی دادن و خوشحال شدی و همه جا جار زدی، یعنی به همون راضی هستی . دیگه وقتی راضی شدی ، ساکن میشی . پیشرفت نمیکنی
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

دهن گشاد دوست داشتنیتو نخ و سوزن بگیر و کوک بزن و ببند . اگه میخوای پیشرفت کنی، اگه یه پفک بهت دادن نمیخواد جار بزنی . اون پفک بودی جوجه . هر پرده ای رو که کنار میزنی، پرده بعدی خودش یه حجابه جدیده . یه حجاب خوشگل تر که کنار زدنش سخته . حجاب اصلی خودت هستی . خود نفست، که تو یه سایت خبری عمومی میای خبر از پروازت توی عرش میدی . حافظ تو خود حجاب خویشی، زمیان برخیز . جوجه ، این راه خیلی پیچ و خم داره، با یه آب نبات که بهت نشون میدن خودتو گم نکن . اینقدر منم منم نکن . تو که جوجه ای، اون گنده گنده هاش با مغز خوردن زمینا . تمیز قائل شدن بین عالم معنا و وهم خیلی سخته . کار دهن گشادا نیست . احمدی نژاد کسی بود که یه مملکتو از دست کوسه گرفتا . اما به جایی رسید که هاله نور دور کلش میدید . و دهن گشادش کار دستش داد . جوجه، خدا از سر تقصیراتت بگذره که به خاطر نفسانیاتت، قاطی شدی تو گناه کشته شدن بالای حداقل ٣٠ نفر از جوانای این مملکت . جوجه این راه خیلی پیچ و خم داره که تو هنوز به پیچ اولشم نرسیدی اما چپ کردی
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران

[::باور عمیق - قم، ایران::] تو رو باید گرفت ...تو بکشن رو سرِت ، حیف اون کله بدون مخ که نصیب تو و امثال تو شده. ..
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
۵۸
Mssth6 - دویسبورگ، آلمان

باورعمیق. برات متأسفم……………………
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
۵۴
hamid4053 - اصفهان، اتریش

ای کاش که اینها در مقابل مردم زانو میزدن و طلب بخشش میکردن و تمامی افراد رده بالا را به پای میز محاکمه میکشیدند و تمامی خائنین و عرب زاده ها را از حکومت ساغط اموالشان مصادره و اعدام در ملآ عام. تغییر سیاست ضد ایرانی را پیشه میکردند. البته اگر این کارها انجام شود هیچ یک از سردمداران باقی نخواهند ماند چون یک به یک اینها مجرم صد در صد میباشند.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

ابوبکر ایرانی رئیس حکومت داعشی ایران! مرگ بر دین وحشی اسلام و حکومت کثیف اعدام و دزدی اسلامی!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
۴۴
Londonuk - لندن ، انگلستان

باور عمیق_ سخت است فهماندن به کسی که برای نفهمیدن پول میگیرد
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
بفرمائید! عرض نکردم؟! بهترین و گویاترین کامنت را همین جناب باور عمیق به خواهر ربانی و روحانی سایت شیر زن ایرانی نوشت. عالم هپروت را باید به این عزیزان تبریک گفت. تا وقتی چنین رمالها و خدا خورده های آشفته ایی در ایران هستند، ما باید بدور خودمان بچرخیم. سید علی میرود و علی سید می آید!! کامنت باور را بخوانید. بهره خواهید برد.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
محشره! از زور خنده شلوارم خیس شد! باور به خاله نوشته: وقتی میخوابی و روحت میره بالا و اسرار رو براش میگن وقت پائین اومدن هنوز توی تنت جفت و پیچ نشده که میپری پای کامپیوتر شلغم مینویسی!!! یا کله قند هندی! یا آلو خشک بخارا. یا خشتک نوح! این حال و روز ماست!! ما همچنین مغزهایی در ایران داریم. حالا وقتی عرض میکردم بنده حتی جسدم نیز به ایران برنمیگردد آن دوستمان ناراحت میشد! آخر ‌در کنار چنین مغزها و چنین تفکراتی مگر میشود زندگی کرد؟!! جان مادرتان کامنت باور به خاله شیر زن را بخوانید. بهره خواهید برد. عالمیست.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
باور عمیق با هزار و یک کلمه پیچیده و اصطلاح متفاوت زور زده تا به این خاله چاقچو این یک بیت شعر عطار رو بگه که: هر چه در این پرده نشانت دهند// گر نستانی به از آنت دهند. همین. اما هر دوی اینها نمیدانند که فقط عاشق خودشان شده اند. عاشق خدا بودن یعنی عاشق خود بودن. چرا که تصور، مفهموم و یا درک فکراز خدا ، خدا نیست. کلمه خدا خدا نیست. کلمه درخت درخت نیست. کلمات خالی اند. فکر بهیچ وجه و تحت هیچ شرایطی قادر به ورود به مطلب خلقت، آفرینش و بینهایت نیست. فکر در یک محدوده بسیار کوچک بدور خود میچرخد و خود را تکرار میکند. فکر از ترسهایش و بوسیله ترسهایش خدا را تصور کرده و میسازد، اما خدای ساخته فکر به اندازه خود فکر کوچک، ناقص و محدود میماند. سئوال جدی اینجاست: آیا فکر را میشود متوقف کرد؟ آیا فکر ساکت میشود؟ ولو برای یک ثانیه؟ اگر این اتفاق افتاد، مغز وارد وسعت جدیدی میشود. یک انسان جدی به این مطلب میپردازد. نه به توهماتی که از پنچ هزار سال پیش تا کنون توسط مذاهب مختلف مثل طوطی تکرار گشته و نخ نما شده اند. جدی باشیم. خیلی خیلی جدی.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::باور عمیق - قم، ایران::]. بد نا فرم سر کاری!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
قمقمه جان. بیین این کارها و کامنتهای که میذاری کاملا ریشه انفعالی روانی داره. همونطور که أمثال شما جراتش رو ندارید بعد از عمری سر گذاشتن زمین و باسن هوا کردن برای یه خدای موهوم یه بیابانگرد عرب بگید اشتباه کردم، اینجا هم جراتش رو نداری و در عین حال داری over compensate میکنی که یا ترست رو بپوشونی، یا اون روی ذغالی ات رو.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
باور عمیق شیطانی دجالی- به همون خدا که عاشقشم و عجب فرماندهی هست ! عشقه جونه نفسه عمره ! کامنت‌های لجن فامت رو نخوندم فقط بوی جنون و فلاکتش بد جوری مشام رو آزار میده، و تعجب می‌کنم چرا به جنون رسیدی مگر برایت چیز بدی از حق خواستم ! باید از ذوق کله معلق میزدی ! مگر در ارادت خود به دجال مشکوکی که از وحشت این ارادت به جنون افتادی. تازه کجای کاری هنوز تبعاتِ ارادتت در راه است، این بهترینش بود و وصال عاشق و معشوقی از جنس ابلیس. باقی‌ را نمیدانی که چه هدایأیی هستند، مطمئنم دیگر از ذوق اینها دوام نخواهی آورد و کلا از رده خارج خواهی شد زحمت را هم برایِ خودت هم ما کم خو اهی کرد. ضمناً جیغ‌هایت را سر خداوند بکش که اینجوری باشما مکر کرد و مکرتون رو تو صورتتون زد، شیطان شش هزار سال عبادت کرد جوجه ، تو که یک تار مویِ او هم نیستی‌. باب مزاح گفتم واگر نه ما دوستان حق با توهین کنندگان به حق کاری می‌کنیم کارستان، حواست جمع باشد برو به همان دجال بازی و دجال مشغول باش، آسمان جای ناپاکانِ خود پرست نیست، به همان اسفل السافلین خود خوش باشید.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
نه بابا، این باور، پاک به هم ریخته بیچاره! عمیق الله خان، بگو تو خونه برات دعا‌ بنویسن و از حلقه‌ یاسین ردت کنن و اینبار تخم مرغ درسته و خام رو محکم بکوبن رو پیشونیت، بلکه بهتر شه حالت!
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
۶۱
ملاخوری - منچستر، انگلستان
هیچ خبر ندارید که فرزندان مقام رهبری ( مصطفی ، مجتبی ، میثم و مسعود چندماهی هست که با شمش های طلا و دلارها و با پاسپورتهای چند ملیتی و نام و مشخصات غیر با هواپیمای سپاه به مسکو رفتند و در حال حاضر در کانادا ریش تراشیده دارند در خدمت آقای محمدرضا خاوری هستند و حال میکنن و به ریش من و شما میخندن، اسلام یعنی چپاول و دروغ
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا
با هم دعوا نکنید، خواست مزدوران همین است. متحد باشید.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +180عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم