عکس روز :درخواست حکومت اسلامی از مردم: هم‌وطنان عزیز! سطل آشغال رو آتیش نزنید زیرا خیلی از هموطنان‌مان شما در حکومت ما، نان شب‌شان را از آنجا پیدا می‌کنند!

عکس روز :درخواست حکومت اسلامی از مردم: هم‌وطنان عزیز! سطل آشغال رو آتیش نزنید زیرا خیلی از هموطنان‌مان شما در حکومت ما، نان شب‌شان را از آنجا پیدا می‌کنند!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

رو که نیست بلکه سنگ پای قزوینه!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

این درخواست رژیم اخوندی از مردم که سطلهای اشغال را اتش نزنن چون نان شب خیلیها داخل سطل اشغال هست, توهین بزرگی به مردم می باشد. مردم نباید از این بیشتر از اخوندهای حاکم بر ایران قبول کنن که توهین کنن و مردم را کوچک و حقیر بدانند.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

لعنت به خمینی دجال و خامنه ایی دجال و کلِ این نظام اهریمنی که هم بنا بود دنیای ملت را آباد کند هم آنها را به مقام انسانی‌ برساند و هم نفت را بر سر سفره‌شان آورد، و ملت نا آگاه و فارغ از دسیسه‌های دشمن نمی‌دانستند در دنیا به آنها ریچ می‌گویند یعنی‌ ثروتمند و در بسیاری از فرودگاه‌هایِ بین المللی به احترام ایرانی و نام ایران می‌‌ایستادند، و نفت نه تنها بر سر سفره‌شان بود که در مدارس و در تغذیه رایگان بود و در سپاه بهداشت و دانش بود و در هر ایرانی یک پیکان و یک خانه بود و کرامت انسانی‌‌شان هم که ورود آزادانه‌شان به کشورهای مطرح جهان بود و حمایت تمام قد پادشاه از ملت و کشورش بود که احترام جهانی‌ برای ایرانیان در منطقه و جای جایِ دنیا آورده بود، همچنین از لات قداره کش و روسپی شهر نو و جاهل کلاه مشکی‌ برای خودش باوری داشت و حرمت خداوند را نگاه میداشت، لائیک و کمونیست و توده ایی و اقوم و سایر مذاهب همه یکسان بودند و در بطن و متن جامعه تنها چیزی که ممنوع بود میهن فروشی و دسیسه بر علیهِ ایران و ایرانیان بود و دوری از خرابکاری، که دشمن از همان روزنه حمله کرد و ایران را به روز کنونی رساند.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

باور عمیق یا بهتر بگم باور قاتی پاتی که این چند روز مثل بقیه بسیجی ها و کلا طرفدارهای نظام از اصولگرا و اصلاح طلب، کاملا عقده ای و عصبی شده اند ولی تو کاملا گیج و منگ هم شدی،و کامنت های طولانی و اراجیف مینویسی و بعید میدونم کسی هم بخونه ..فقط بگم با این عکس و اشغال خوردن هموطنانت خجالت بکش البته ممکنه ایرانی نیستی و شاید عربی و سیدی، که من توقع ندارم ،به عنوان هم وطن ولی به عنوان یک انسان خجالت بکش .
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
۳۸
Zarrebin - بروکسل، بلژیک

جایگاه آینده مسئولین فعلی یعنی زباله دان تاریخ!!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
۴۷
Cocoo - ونکوور، کانادا

ننگ‌ دنیا بر شما با د. شما ایرانی‌ نیستید شما ایرانی‌ هارو با داستانهای کربلا و علی‌ و تقی‌ و زینب و پای چپ اول و چارتا عقدی هشتاد تا صیغه‌ای در تار عنکبوت اسلام نگاه میدارید که پولهارو بالا بکشید و در‌های طلا برایه گور عرب‌ها بخرید. مگه همین عرب‌ها نبودند که به ایران حمله کردن؟ الان بعد از هزارو چهارصد سال عرب‌ها هنوز وحشی و بیسواد و عصر حجاری هستند. حالا فقط درجه وحشیگری اون عربهأیی هزار و چهارصد سال پیش رو که به ایران حمله کردند رو در نظر بگیرید. فکر می‌کنین که از هیچ زن و دختر ایرانی‌ گذاشتن؟ همین عربهأیی که دختران خودشون را زنده بگور میکردن فکر می‌کنید به هیچ دختر و زن ایرانی‌ رحم کرده باشن؟سید‌ها و سادات‌ها کلاهتون رو بالاتر بذارید. حالا برید تو غنا و نیجریه و سودان مدرسه و بیمارستان بسازید. ننگ‌ بر شما. مرگ بر خامنه‌ای
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
۳۸
Zarrebin - بروکسل، بلژیک

زنده باد مردم زجردیده ومحروم ایران!!.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
۵۲
omidnaomid - بروکسل، بلژیک

ای به قبرت و روحت خمینی ،قاتل ،دزد،که کشور و مردم به نابودی رساندی.می شه،ممکنه همتون محاکمه بشین؟؟
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
۸۴
mok432 - تهران، ایران

خامنه‌ای مردم ایران را دشمن خطاب میکند. و میگوید به درک که مردم ایران گرسنه و بیکار هستند.توپ تانک فشفشه -آخوند باید نابود شه،،، خامنه‌ای بدونه -بزودی سرنگونه
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. دوست عزیز. این نوشته طنز است. عصبانی نشو. این رژیم اساسا انکار میکنه که میلیونها فقیر و گرسنه داریم.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::Iranemaa - قم، ایران::]. دقیقا از پنج شنبه گذشته، اسم کاربری ایشان تبدیل شده به وحشت عمیق!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
۳۴
میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین

😅😅😅😅😅 این مطلب بالا بصورت طنز بیان شده است .طعنه به رژیم جنایتکار آخوندی است نه اینکه دولت این را گفته 😅😅😅😅😅😅 یکی از دوستان که فوق لیسانس راه و ساختمان دارد با من تلفنی صحبت میکرد میخواست بمن احترام بگذارد میگفت بله شما عرض کردید که این پروژه به این صورت باشد بهتر است.😅😅😅😅😅😅تو را خدا ابروریزی نکنید ما پیش این خارجکی ها از سواد ایرانی ها تعریف میکنیم.این مطلب طنز است.اخوند اشغال است ولی این مطلب بالا کنایه به رژیم. است.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

اگر این عکس واقعی باشه ، حکومت ظالمین نوادگان شیطان که خوب حیا نداره، ما ملت باید از خجالت بریم بمیریم. مردمی که اکثریت سالها چشماشونو بستن و گفتن هرچی خدا بخواد. مردمی که در مشاغل مختلف یه لقمه نون انداختن جلوشون کلیت کشور و انسانیت رو فراموش کردن. مردمی که گذاشتن غده ظالمین رشد کنه.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
۴۲
پرنده ابی - لندن، انگلستان
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. کاکو این تیتره میدونی تیتر چیه کاکو؟طنز و طعنه میدونی چیه کاکو؟خبر میدونی چیه کاکو؟فرق خبر خبرگزاری با خبر دیمی رو میدونی چیه؟کاکو جان برو شامتو بخور سرد نشه یه وقتا یه سریها رو که می بینم بخودم امیدوار می شم میگم واسه همینه ماها سرانجوم خوبی تو اون کشورنداریم کاکو
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::Iranemaa - قم، ایران::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. این فاطی قاطی بقول اسدالله میرزا الان مشکل وردست ناموس داره. جفتش اومده زیر گلوش، هر چی هم اب میخوره نمیرن پایین سر جاشون!. خبر رسیده گفتن بهش که هر وقت پروستات اقا بادش خوابید، ما هم از مرخصی برمیگردیم میریم سر جامون از زیر گلوت.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
۸۴
mok432 - تهران، ایران
وحشت عمیق کجایی ،جیره خور بسیجی ،،،توپ تانک فشفشه -آخوند باید نابود شه،،، خامنه‌ای بدونه -بزودی سرنگونه.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
۴۴
behran - کردستان، ایران
اینو کسایی میفهمن جوک و شوخیه که حتی تجاوز در کهریزک رو به مسخره و شوخی میگیرن؛ بعد هم اینکه در متن بالا هیچ اشاره ای به طنز نشده و مهمتر اینکه به نظرتون از حکومت برنمیاد همینو به مردم ایران بگه؛ مگه آخوند خراسانی نگفت آب پیاز بخورین،مگه نماینده مجلس به کشاورز ستمکش شمالی نگفت برین سبوس بخورین و ده ها و صدها مورد بدتر از این!!
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
چقدر پستید این حکومت عدل علیتون از خود علی پست تر
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +180عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم