ویدیوی صحبتهای نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در حمایت از قیام مردم ایران - ١٢دی ١٣٩٦

خانم هیلی در سخنان امروز خود، برخی شعارهای معترضان و ترجمه آنها به انگلیسی را تکرار کرد و دلیل این کار خود را "قطع شدن صدای ایرانی ها" دانست.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

آهای مردم گول گول آمریکا و غرب رو نخورید! بیاد گول ما آخوند ها رو بخورید!!! این آمریکایی ها و غربی ها هستند که دارند اموالتون را می دزدند٬ این غربی ها هستند که دکل نفت غیب کردند این همه فساد و رشوه کار آمریکاست اونها هستند که خرافات رو ترویج می کنند مگه نمی بیننید غربی ها اموالتون را دارند در سوریه٬ یمن٬ عراق٬ فلسطین و . بی اجازه بزل و بخشش می کنند. بابا گول آمریکا و غرب رو نخورید بیاد گول ما آخوندا رو بخورید تا حتی به ناموستون هم رحم نکنیم.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
۴۴
Bisim - تهران، ایران

غلط کرد حـ... صهیونیست هندی. من خواهش مبکنم از ابن اغتشاشگرهای تروریست داخلی که عکس محمد بن سلمان رو بالا ببرند تا تکلیفشون بیشتر روشن بشه. ننگ بر شکا وطن فروشان که کاری جزء تخریب و غارت و قتل چیزه دیگه بلد نیستید.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

آخر‌ای پیروان ابلیس ، دست حق، چگونه خودش را نشانتان دهد، این همان تریبونی است که حدِ اقل هشت سال در زمان اوباما ، از آن‌ با نظام ایران لاس زده میشد و چهره خبیث و پلیدش را موجه جلوه داده برای خامنه ایی نامه فدایت شوم می‌نوشتند و ظریف و جان کری برای هم عشوه شتری میامدند، و اکنون از رساترین بلندگویِ جهان مستقیم از ملتی گفته میشود که خواهان حقوق و انسانیتِ به یغما رفته خود هستند، آنهم با این قاطعیت و شفافیت، شرم بر شما دور رویِ سکه این نظام چه اصلاح طلبان یزیدی و چه اصول گرایانِ شیطانی.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
۳۸
scandal - برلین، آلمان

۴۰ سال منتظر کمکتان بودیم، زیرا جیمی کارتر با کمک آلمان و فرانسه این بلای مذهبی را بما قالب کردند، پس ننگ بر کسی "شاهد" چنین جنایتی در حق مردم مهربان ایران است ولی دست روی دست گذاشته و شاهد پرپر شدن جوانان رشید این مرز و بوم میباشد، پس ما برای سرنگونی رهبر فاشیسی مذهبی به نیروهای مصمم و راسخ نیازمندیم تا سرنوشت همه مردم از بلای این دین مخوف در امان بماند، پاینده باد ایران!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
۸۴
mok432 - تهران، ایران

درود بر " نیکی هیلی " درود بر آمریکا ، مردم ایران، پشتیبانی شما از مردم ایران را فراموش نخواهند کرد.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه

دیدی چی‌ شد??? خاک ۲ عالم بر سر ما شد! دژژژمن شاد شدیم!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
البته نیکی هیلی لطف کرد که شعارها رو ترجمه کرد اما کلا ایشون فرق زیادی با سردارهای سپاه نداره و هر وقت حرف میزنه میشه دید تا چه اندازه حرفهاش با حرفهای سرداران آدمخور سپاه شباهت داره. اینا در کل اگر حرص ملت ایران رو نخورن برای سلامتی ملت بهتره. عرض کردم. مطلب خیلی خیلی سادست؛ یک ملتی در یک سرزمین ثروتمند و متمکن، در زیر فشار و بحرانهای ناتمام معیشتی، اقتصادی و اجتماعی زندگی میکنه. کاسه صبرش لبریز شده. از جونش داره سیر میشه و تصمیم گرفته درداشو بیرون بریزه. میخواد دزدها رو از خونه خودش بیرون کنه و به زندگیش سامون بده. همین. حالا شما هزار و یک پیچ و تابش بدی فقط خودتو خسته میکنی. در شلوغیها همیشه خیابونه که تصمیم میگیره. حالا اینبار نشد، کمی دیرتر. حکومت غارتگر و شیاد اولاد حسن ابن علی منعزل، پوسیده و رفتنی است. خواه امروز، خواه فردا، خواه با ما، خواه بی ما،،،فرقی در نتیجه نخواهد داشت.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

خانوم نیکی‌ هیلی فقط یک جمله بگم: دمت گرم!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
۳۴
میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین
دم تکان دادن برای این فاحشه های دزد آمریکایی همان‌قدر کریه است که برای حیوانات اسلامی و خامنه ای و بقیه جنایتکاران اسلامی است.اینها همه دشمنان میهن ما هستند منافع آمریکا و اسراییل و آخوندها متصرف ایران
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
۳۴
میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین
یکی است،هیچکدام از اینها دلش برای میهن ما نسوخته هر کس دنبال منافع خودش است متاسفانه هر ننه قمری بخود اجازه میدهد بدون داشتن یک ذره سواد و شرف میهنی به اسم ایران برای آمریکایی های جنایتکاران که مسئول انقلاب سال 57 بودند و تابحال فقط به زیرساخت میهن ما ضربه زدند دم تکان دهند.امریکا جز اینکه برای تمام فرزندان این جنایتکاران آخوند امکان تحصیل و زندگی و سرمایه گذاری فراهم کرده و به میهن ما صدمه زده چکار کرده.تمام این تیله آخوندها در آمریکا و اروپا از بهترین امکانات بهره ورند.اگر هم شعور ندارید اقلا بخاطر نام ایرانی نقش یک آدم باشعور را بازی کنید و برای کسی دم تکان بدهید که ارزش داشته باشد
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد: دست حقت توی حلق ابلیس!! بابا ول کن این ادبیات رو. این حرفها رو که همون اول انقلاب هم سبد سبد در خیابون و رادیو تلویزیون میگفتن.نه؟! دست حق کجا گیر کرده که بیرون نمیاد؟! ابلیس کیلو چنده؟! بابا بیخیال جان مادرت. کدوم حق؟! کدوم کشک؟! دو تا حرف درست بزن ببینیم چی میگی. ما رو هم که به لقب سربازان خداوند مشرف کردی!! کدوم خداوند؟! این چهل سال کجا بود که حالا با انگشت دست حق و خرناس ابلیس یهو بیدار شد؟! بابا خدا وش شلوارش پاره شده نمیتونه از توالت بیاد بیرون. اونو ولش کن. دست حق هم که چلاقه. باید فقط فقط روی دست و پای خودمون حساب کنیم. همین. ختم قران و شله زرد و کاچی ماچی هم خواستی بخوری و نذر کنی بکن اما جان مادرت این بلغورات رو توی مغز آدمها نکن. همینجوری هم مغزها دچار اشکالن. باور عمیق هم همین حرفها رو میزنه. مگه نه؟! پس بازی خدا قلقلی رو کنار بزارید تا چشمها باز بشه و بشه باهاشون روشن دید و دو روز بدون سر خر زندگی کرد. آفرین بر شما خاله محترم و ارجمند.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
۴۴
ایرانی مرده پرست - منچستر، انگلستان
گیرم همین فردا انقلاب کردید و این رژیم رفت و ولیعهد یا یکی که خودتون میخواهید اومد و ایران شد درست مثل سوئیس حالا وجدانا راستشو بگید فردا عاشورا و اربعین و حج که اومد این ملت مثل گوسفند راه نمی افتند بروند اونجاها پول خرج کنند تا رستگار شوند؟. دلم برای این چند جوان خوشخیال که تو خیابان کتک میخورند میسوزه که فکر میکنند اگه ملاها بروند همه چی درست میشه در حالیکه اول باید همین ملت احمق عرب پرست دین زده نوکر آخوند را آدم کنند بعد به فکر آزادی ایران باشند.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
منم به سهم خودم از خانم هیلی که بخشی از شعارها را که علیه رژیم شیعه داعشی در ایران داده می شود به گوش جهانیان رساندند و ملت ایران از پشتیبانی کشورهای ازاد از قیام بر حقش مطمِئنا بسیار دلگرم و خوشحال خواهد شد، مرگ بر خامنه ای دزد، فاسد، دجال، خونخوار، جانی، مرتجع، شیعه داعشی، تروریست، دیکتاتور ووووووو چون این لیست پایانی ندارد.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
۵۹
Sepas - تهران، ایران
هر چی سختی داریم از دست شماست اگر انموقع جلو انقلاب ایران را میگرفتید اینطور نمیشد شما دوست مردم ما نیستید فقط فکر منافع خود هستین
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
۵۲
natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
مرگ بر خامنه ای دزد ضحاک .مرگ بر جمهوری اسلامی . درود بر مردم قهرمان و درد کشیده ایران . درود بر ایران آزاد. ثروت ایران توسط خامنه ای فاسد وفرزنداش و آخوند های فاسدو سپاه و طرفدارانشان به یغما رفت. دیگر بس است. مردم ایران صاحبان این ثروت و این خاک هستند و آنرا از کام ضحاک بیرون خواهند کشید. فصل کاوه آهنگر سر رسید . مردم ایران این بارعقب نخواهند نشست. جمهوری کثیف اسلامی و سران فاسدش سرنگون است. آزاد باد ایران .سربلند باد مردم ایران.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
۴۹
tom28 - تهران، ایران
ای مردم نادان و ساده که بازم دارین میفتین تو دام انگلیس و آمریکا. اینها همانهایی هستند که قایم مقام فراهانی و امیر کبیر و ستار خان و رییس علی دلواری و رضا شاه و مصدق و محمدرضا شاه را کشتن و در جلسه گوادالوپ تصمیم گرفتن آخوندهای شارلاتان را بیارن تا بتونن به تاراج و غارت ایران ادامه بدن. تمام ثروتی که آخوندا از ایران تاراج کردن در بانکهای انگلیس و آمریکاست و این دو کشور به تمام سران رژیم و خانوادشون که حدود ۱۸۰۰ نفر هستن پاسپورت انگلیسی کانادایی و آمریکایی دادن. اینها همش فیلم که بازی میکنن تا با بهانه های جدید تمام ثروت ایران را تاراج کنن و مردم ایران را مثل مردم انگلیس و آمریکا تا خرخره تو بدهی و بدبختی و فلاکت فرو ببرن که همه مثل برده کار کنن و بمیرن. سرنوشت توده بیسواد و احمق که زحمت فکر کردن به خودشون نمیدن بایدم همین باشه.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
۳۴
میهن پرست 2500 - لیختن اشتاین، لیختن اشتاین
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] درود بر تو و همه فرزندان آگاه ایران !لعنت و نفرین به متحجرین و خربزه داران الله بیمار در زمین !!! دوست عزیز! این جماعت که به بیماری واگیر اسلامی دچار است صدها سال است که جربزه فکر کردن ندارد. این دوشیزه محترمه مکرمه اسلامی سوئد زاده این چیزها حالیش نیست چون مغزش از ترس الله منجمد شده ولی شما خیلی در بکارگیری واژه ها توانا هستی . **خرناس ابلیس و کش تمبون الله**😅😅😅😅😅😅خیلی باحالی!!! اگر اللهی وجود داشت خودش از خنده رودبر میشد درد و بلات تو سر هرچیزی مسلمان است.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
تو که خوبی‌ دادا- به در میگم دیوار بشنوه - حق اونی‌ هست که در عمرت نسیمی از او به مشامت نرسیده، حق اونی‌ هست که در ادبیات و مأموران نظام، امثال باورِ هیستریک، تفکر شیطانی ، نا میرزاده نفرت ، ضد میهن رسوا و امثال تو جایگاهی‌ ندارد، گفتم به قولِ عطار بزرگ ؛ هر چه در فهم تو آید آن‌ بود مفهومِ من، بنا بر این به محدوده دید و میدان زندگی‌ و افکارت اکتفا نکن که خیلی‌ زور بزنی‌ چند ده فرصتی ‌ست که حق در اختیار تو موجود ناسپاس قرار داده تا از فهم و درک , زبان و حیاتی که به تو داده در ردِ او دم بزنی‌ ، وسعت نگاه وفکر و اعمالم از ازل تابه ابد است، گمان کردی زبان حیوانات بیهوده بسته است !! و یا در مقام بهائم قرار گرفته اند، آنها به این مقام روی آوردند تا مانند تو و امثالِ تو و آن‌ دیگران زبان و اعمالشان افسار گسیخته در خدمت نفسِ کافر کیش و دیو صفتشان قرار نگیرد، میبینی‌ که این نفس کافر کیش فرعونی چه بر سر مدعیان آورده است، همان هأیی که خداوند خطاب به آنها می فرماید‌; ای انسان جهول ندانستی با قبول انسانیت چه به روز خود آوردی، ....
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2-.. یعنی با این اعمال ای انسان آرزو میکردی کرم زباله و فاضلاب باشی‌ اما بیهوده دم از انسان شدن و یا بودن نزنی‌ و بیهوده همه چیز را مسخرِ انسان کرد! خیر او در مکان عدل قرار دارد و بیهوده کاری نمیکند. بنا بر این تلاش بیهوده برایِ درک این مطالب نکن؛ مدعی خواست که آید به تماشاگه راز، دست غیب آمد و بر سینه نامحرم زد !
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد: نه خانم جان. به در نگو که دیوار بشنوه! خدا کوچولوت از این دودوزه بازیها خوشش نمیاد. به خود من بگو تا جوابتو بدم. شما و باور هر دو مومن و خدا پرست و مذهبی هستید. مگه نه؟ چرا خودتو میزنی به کوچه علی چپ؟! درست مثل همین خامنه ایی، کروبی و رفسنجانی. مگه نه؟! ماموران نظام اتفاقا تفسیرشون از حق همون کاریه که دارن میکنن. مگه نه؟! پس چرا خل بازی در میاری و مزخرف قل میدی؟! فقط تفسیر و تصور شما از حق با هم فرق داره. من هم که همونطور که گفتی اصلا نه بویی از این کلمه به مشامم خورده نه علاقه ایی به تکرارش دارم. من دو روز با همنوعام با شفقت و مهر باید زندگی کنم و بمیرم. حق واسه شما شارلاتانها بهتره. حق خیلی گنده خورده فرصت زندگی به من داده باشه. شما زیر یک تاپاله گاو رو هم اگه نگاه کنی میلیونها موجود و حشره زنده داره وول میخوره و زندگی میکنی. مگه نه؟ خداوند غلط کرده چیزی گفته. خداوند اگر چلاق نبود که اصلا این جونورا وجود نداشتن. برو ترساتو حل کن بابا. شعر هم هوا نکن. من سالها قبل از تو کل دیوان حافظ و مولوی رو از حفظ کرده و برات میخوانم. برو ترساتو حل کن.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +179عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم