عدم حمایت محمد نوریزاد از تظاهرات خیابانی مردم - ویدیو

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

خیارشور!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
۴۹
tom28 - تهران، ایران

دوستان گرامی بفرمایید اینم جناب نوریزاد که بنده گفتم سوپاپ اطمینان نظام اسلامیه و آنهایی که از سیاست چیزی نمیفهمن به من حمله کردن. این آقای نوریزاد دیشب میگفت باید بمونین تو خیابونا و این نظام رو سرنگون کنین امروز میگه نکنین. قضاوت با آدمهای عاقل. شما بفرمایید که خیانتکار و خود فروخته هستش.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

جاسوس چند جانبه!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
۵۵
esfanie - اسن، آلمان

آقای نوری زاد اراجیف نگو. این حکومت دیگر با تامل درست شدنی نیست. و حالا برایه همین رفراندوم در خیابانها هستیم. جمهوری اسلامی ؟؟ نه. مگر در حکومت آخوندی می‌توان بدون تقلب رفراندوم انجام داد؟؟
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

امثال تو نوریزاد سالهاست که نقش سوپاپ اطمینان را برای حکومت بیشرف اسلامی بازی می کنید و الان هم رژیم از تو و خاتمی و امثالهم برای انحراف و خاموش کردن جریان جنبش ضد آخوندی استفاده می کند ،در اینجاست که باید به افرادی که به بازیهای روانی حکومتهای دیکتاتوری آشنا نیستند آگاهی داد و جنبش را در مسیر نابودی حکومت اسلامی و برگزاری یک انتخابات آزاد برای تعیین یک دولت کاملاً ایرانی و دمکرات هدایت نمود.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
۴۹
persik - کیف، اوکراین

بسیار باید هوشیار بود و در این برهه زمانی مهم فریب رژیم آخوندی را نخورد رژیم آخوندی از هر ترفندی برای منحرف کردن افکار عمومی استفاده میکند تا مردم را از هدف دور کند هدف آزادی ایران است هدف گوش دادن به صحبت‌های امثال زیبا کلام و نوری‌زاد و غیره نیست این افراد در برابر عزم آزادی خواهان جوانان ایران زمین پشیزی هم ارزش ندارند.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

روش نشد واضح بگه سوپاپ اطمینان هستم.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

فکر کنم این آدم همینجا به اسم باور عمیق کامنت میده!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::tom28 - تهران، ایران: دوست عزیز چیزی به اسم سوپاپ اطمینان دیگر در جمهوری اسلامی وجود ندارد. این اصطلاح و کارکرد آن مربوط به بیش از یک دهه پیش است. کلا نوریزاد انسان خسته و درهمی است. نگاهش و نظرش را میدهد. من و شما باید عاقل باشیم. بنده قبلا هم از نوریزاد و مواضع آشفته اش در اینجا نوشته و با دوستان گپ زده ام. مطلب امروز ایران زیاد در گروی مواضع نوریزادها، پهلویها، رجویها، ترامپها و سردارهای سپاه نیست. مردمی کلافه و خسته از غارت شدن میخواهند دزدان را از خانه بیرون کنند. آنها هستند که تصمیم میگیرند. فقط مردمی که در خیابانها هستند. همین. با مهر و دوستی.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
۶۲
آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان

محمد نوریزاد گرامی، شمس با شخصیت نیرومند و نفس گرمی که داشت مولانا را دگرگون کرد. شمس شما هر که (یا شمس درونی!) باشد. شما سالیان سال است که از حکومت بریده ومنتقد فعال آن هستید و در دل مردم جا دارید. در این شک نکنید. دو نکته را به عرضتان برسانم یکی اختلاف گذاشتن بین تحمل جامعه و تحمل فرد. اعتراضات چند روز اخیر بر مبنای تمام شدن تحمل فرد بنا شده. نکته بعدی اجتناب ناپذیری واکنش تند بعد از چندین ناکامی ممتد میباشد. سفارش شما کاملن منطقیست اما نتیجه بخش نیست! گوشه ای از ناکامیها را خانم مسیح علی نژاد برشمردند که اموال عمومی کدامند؟ هیچ مقوله ای در ایران باقی نمانده که مورد تخریب حکومت اسلامی قرار نگرفته باشد. در ضمن نفرت = احساساتی برخورد کردن است. ما نمیتوانیم از یک سو نفرت را تایید کنیم و از سوی دگر منطقی عمل کنیم. راهها بسته اند و اگرحکومت امروز نرود فردا حتمن به سود انسانیت خواهد بود وقتی حکومت ساقط شود. با احترام!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
۴۹
-xAdolf - اخن، آلمان

این بی ناموسا همشون چرخای گاری نظامند و مردم هوشیار که به صحنه اومدن همه اینها رو خوب می شناسن وبه ور زدنهای این پشیزی ارزش غایًل نمیشن، دیگه حنای این مزدوران رنگی برای مردم نداره
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
۳۴
ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

برو مرتیکه تروریست دورو دغل باز، تو فکر کردی واقعا مردم تو این مدت نمیدونستن تو از مهره‌های خود این رژیم واسه روزهای مبادایی، تًف به ذات بی‌ پدر خأنتنت
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
اولا که نوری زاد در این ویدیو نمیگه به خیابونا نریزین بلکه میگه خامنه ای و سرداران سپاه و اخوند مورد نفرت مردمند و خود خامنه ای هم دزده و میگه من قبلا گفتم و الان هم میگم هیچ کس نباید در هیچ انتخاباتی شرکت کند و حتی اگر این اقا سوپاپ اطمینان هم باشه چه سودی برای رژیم دارد جز اینکه پته های رژیم را روی اب ریخته و خیلی ا ز مردم را اگاه کرده و در اخر اینکه رژیم دیکتاتوری ایران اصلا به مردم ایران و کشورهای دیگر اهمیتی نمیده که نیازی به سوپاپ داشته باشه که بترسد از اینکه به دیکتاتوری متهم شود و همین اقای نوریزاد چندین بار اوین رفته و بارها جلو مردم ازبسیجی ها و سپاهی ها کتک خورده و مردم هم دیدند که با بدن زخمی و پر از خون به بازدتشتگاه برده شده . ..از نظر من این نظام ظالمتر از ان است که به سوپاپ اطمینان نیاز داشته باشد .
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
۵۴
Mohsen1000 - فرانکفورت، آلمان

آقای نوریزاد ؍. رژیم فاسد و ضد مردمی حاکم بر ایران ؍ رژیمی که حاکمان؍ ملاحان و طرفداران آنان بر درگاه شیطان سجده می نهند را چگونه میتوانی قانع کنی که مردم خواهان یک رفراندمند؟. اینان با خیزشهای خیابانی بوجود آمدند و با همین خیزشهای خیابانی نیز از بین می روند. اگر این تظاهرات ادامه پیدا کند و ما بتوانیم صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم وآنان را با خود همراه گردانیم؍ آنگاه پیروزی نزدیک خواهد بود.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
۳۴
ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

وقتی‌ بوسیدن پای یک بچه بهائی رو از این مردک واسه تبلیغات دیدم، یاد خاطره‌ای افتادم که صحت و دروغشو نمیدونم، ولی‌ شخصی‌ میگفت یک سیاست مدار انگلیسی در روزگار گذشته در هند وقتی‌ که دید هندیها گاو میپرستن رفت جلو و یه بوسی از ماتحت گاو کرد و از اون پس مردم اون منطقه با احترام خاصی‌ با انگلیسیها رفتار میکردن، ننگ‌ بر خائنین زنده با د ایران
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

آخر نمی‌شود ، خون اینها با این نظام تپیدن گرفت البته که نمی خو اهند آنرا از طپش بی‌ اندازند، مهم نیست دوره غربال گری است، این نیز بگذرد.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
۴۴
ریبوار - نیویورک، ایالات متحده امریکا
کاملاً خوب و منطقی حرف می رنه! ادمین محترم شما در جای گرم و آرام هستید و می خواهید جوان بی گناه مردم را به کشتن می دهید.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

وای وای خدا مردم از خنده . وای خدا ترکیدم از خنده نجاتم بده . پفیوز حالا فهمیدی چرا تو و زیباکلام و فاحشه رفسنجانی رو صدا زدم که بیاید برای ابراز وجود؟؟؟؟ پفیوز، تو موج سوار خون نداها هستی . پفیوز مگر معترضین حـ... یا بی غیرت یا بیناموسن که برگردن خونه هاشون؟ اونا گفتن : میمیریم میمیریم ایرانو پس میگیریم . منظورشون البته ایران همسایه بغلیه . همین (ایران ما) تو خبر قبلی میدونی چی گفت : گفت نوری زاد شجاع و محبوب و دوست داشتنی تو عشق منی بپر تو بغلم . آقای نوری زاد چرا با احساسات این مغز فندقی ها بازی میکنی . تو مگه نمیدونی اینا تو جمجمشون کاه ریختن ؟ اون یارو scandal که من نمیدونم چه کوفت و زهرماری هست، صدر صفحه نوشته : نوری زاد زاد زاد زاد . کم مونده بود بگه قار قار قار . بابا مردم حرف گوش بدید، شما این وسط قرار گوشت قربونی بشید . شما از عالم کثیف سیاست هیچی نمیفهمید . قراره سر گوسفندو ببرن . قراره سر حسن کلید ساز رو ببرن . مثل شیرموش ایرانی فقط بشینید پای کامپیوتر و ارضای مغزی بشید روزی صدبار
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

بهترین پیشنهاد ، پیشنهاد نورقلی خانه، توانتونو سفت نگه دارید واسه یه (نه بزرگ) . خخخخخخ . دور بعدی رییسی میشه کاندید آمار مشارکت هم میشه ٨٥ درصد . یعنی در واقع اعلام میشه . مردم هنوز نفهمیدید وقتی میگم حضرت آقا حلقه رو سفت بسته یعنی چی . یعنی نه راه پس دارید، نه راه پیش . یا مثل گوسفند تو خیابون قربونی میشید، یا مثل ایران همسایه بغلی روزی هزار بار میگید عجب غلطی کردم و عجب شکری خوردم که شب انتخابات رقصیدم و یا میفهمید که دفعه دیگه پای صندوق حواستونو جمع کنید . اگرم نیومدید اصلا مهم نیستا . رییسی هست ای جوووووونم . بخورید حالا . از من میشنوید ازکف خیابون تکوووون نخورید . اینقدر بمونید تا ایرانو پس بگیرید . پفیوزید اگر اینبار ایرانو پس نگیرید . شاهزاده هم که با عجوزه حمایت کردن . دیگه چی میخواید . بسم الله . وای از اون لحظه ای که فرمان حیدر حیدر صادر بشه . واااای . هنوز نمیفهمید وقتی میگم رهبر اینبار حلقه رو سفت بسته یعنی چی . اون تو خوبی بابا به من میگه باور عمیق دیوانه است . دیوانه جد آبادته
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

باور عمیق دیوانه است چون چیزایی رو میبینه که تو .. نمیتونی ببینی . مثل گوسفند وقتی فرمانش صادر بشه کف خیابونا سلاخیتون میکنن . دارن ماشین و موتور و بانک آتیش میزنن . دارن تک تک لیدرا رو شناسایی میکنن . به خدا قسم از کشته هاتون پشته میسازن، اینو این پفیوز فهمید . آهای پفیوز نمیخواد لیدر مردم بشی، ٢٠ ثانیه برو تو خیابون دو تا شعار بده بی سر و صدا یه فیلم بگیر پخش کن، ببینم .. داری؟ پفیوز چرا یک کلمه اسم روحانی رو نیاوردی؟ چرا نمیای به این ملت ساده بگی تو وزیباکلام و خزعلی چه بلایی سر این مردم آوردین؟ چرا نمیای بگی با مهدی هاشمی الدنگ سر داداشش و یه پست پیزوری تو شورا معامله کردن و خریدنش . چرا نمیای بگی وقتی اسناد و ..کاریهای روحانی شامل عکس و فیلم و نوار و سند رو گذاشتن جلوی روش و بهش گفتن یا خفه خون میگیری یا مادرتو به عزات مینشونیم . عبور از روحانی از همون جا کلید خورد . اما تو پفیوز تیز بودی . فهمیدی که وقتی رهبر گفت با مردم صحبت خواهم کرد با اون لحن خاصش یعنی چی . یعنی با من لج میکنین؟ بیلاااااااخ
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۴۱
bozdel - شیراز، ایران

ناراحت نباشید،،، حد اقل سود این جنبش اینکه ماسک اصلاح طلبان نظیر خاتمی، عبدی مهاجرانی ،،، در پیش مردم افتاد و اینگونه است که یک جنبش پخته‌تر میشود و واکسینه میشود و رفته رفته قویتر میشود،،، این بابا که تکلیفش از اول معلوم بود ...
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

سخنانش درست است. میگوید: هدف باید سیاسی و برای رفراندم و تغییر نظام باشد.همه میدانیم این تظاهرات جنبه مادی دارد و برای آزادی زندانیان سیاسی نبوده‌. البته خوشبختانه در این اعتراضات، افرادی هم وجود دارند که خواهان تغییرات سیاسی هستند. ما باید روشنفکران را فرابخوانیم تا احزاب سیاسی را فعال و از کشورهای اروپایی مانند آلمان و سوئیس نسخه برداری کنند. ما در کنارهم میتوانیم این شورش و اعتراضات مادی را جهت سیاسی بدهیم.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک
این ببو اصلا گیجه بد نیا آمد خودش نمیدونه چی میگه و چی میخواد زر و زر عِلمه
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
۳۹
سهیل ایرانی - برلین، آلمان
نفوذی های رژیم جهل و جور و فساد در این موقعیتهای حساسه که دستشون رو میشه. مردم نه به نوری زاد گوش میدن نه به بی بی سی نه به هیچ احد دیگه ای. تا کندن ریشه آخوند آروم نمیشن. بازی تموم شد. گیم اور.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
بارها گفتم این بابا جیره خوار نظام چند دف یکباری که میره زندان ان هم حرف کشی از زندانیان دیگر است
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::باور عمیق - قم، ایران: وحشت عمیق و ذوب شده در .. ولایت، من هیچوقت به تو نگفتم دیوانه. دیوانه مقلد و پیرو نیست. دیوانه بمراتب از توی کور و مرید سالمتر و هوشمندتر است. کامنتهای پر حرص و جوش تو برای رهبر مافنگی ات و اولاد پشت نشور حسن ابن علی کلاس خنده و کرکره شده. ادامه بده مونگل جان. ادامه بده. بلاخره مغز درمانده مذعبی هم باید باشد تا شاید چهار نفر نهایت درماندگی و جلبک بودن دین و اثراتش را ببینند. ادامه بده. جنت المومنین. قارقار الذین آمنو کن تا ببینیم کجا غمسوز میشوی.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
شاید کسی توقع نداشت که نوریزاد اینو بگه اما باورتون میشه که این انسان تو ایران داره بطور مستقیم به خامنه ای و بقیه میگه "دزد"؟ آیا شمایی که خارج از کشور هستین حاضرین با اسم خودتون در این سایت این چیزا رو بنویسین(و حتی نه با چهره و صدا)؟ برام سخته که باور کنم این شخص با این استتراتژی از خودشونه در حالیکه همه در حال تقدس دادن به رهبر هستن. ما در حدی نیستیم که براحتی کسی مانند نوریزاد رو بکوبیم.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::باور عمیق - قم، ایران::]. استاد، بد جوری افسار پاره کردید! درسته که ما از سیاست چیزی سرمون نمیشه و پدرسوختگی رو اینجا و از عمال رژیم یاد میگیریم، اما میشه لطف کنید و بگید چرا صداتون اینقدر به رعشه افتاده و به نظر می‌رسه با وحشتی عمیق دارید دست و پا میزنید؟!!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
۵۴
احتراز - دورف، آلمان
حرفش کاملا درسته. از این که هر روز بیایید تو خیابون چه نتیجه داره. اگر اینها برند که به این راحتی‌ نمیرند کی‌ می‌خواد بیاد؟!!!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
[::tom28 - تهران، ایران::]. در تایید سوپاپ بودن ایشون باید بگم حیف سوپاپ لوله اگزوز نظام . مرتیکه مترسک نون به نرخ روز خور. بچه هاش آمریکان خودش تو ایران از روی شکم سیری و به جهت لوله اگزوز بودن کاسبی میکنه
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. به جان تو من غش غش دارم میخندم . شما یه سری خارج نشین فقط اهل حرف هستید . یه مشت تخمه خریدید با حرص و ولع نشستید پای کامپیوتر . میمیریم میمیریم ایرانو پس میگیریم . بپا تخمه نپره تو گلوت
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷
۵۱
هرمز١ - تهران، ایران
اکر سباه کاری نمی کند به خاطر این است که دیکر عربی از سوریه در ایران نیست که استفاده کند سال ٨٨ همان سوریها بودن که سرکوب میکردنند ولی ایرانی نمی تواند بکشد
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::باور عمیق - قم، ایران::]. آره عزیزم، یکى تو دارى غش غش میخندى، یکى هم سید على!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +180عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم