واکنش لاریجانی به اعتراضات اخیر؛ هیچ یک از اعضای کابینه تا به امروز دزد یا فاسد نبودند،من سراغ ندارم!

رییس مجلس با تاکید بر اینکه اشتباهاتی در مدیریت کشور بوده است، تصریح کرد: «من در اکثر دولت‌ها از زمان مرحوم شهید رجایی تا امروز به نحوی بوده و همکاری داشته‌ام. هیچ یک از افراد کابینه دزد یا فاسد نبوده‌اند.»
 

به گزاررش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 جلسه ای داشت که در این جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در آن حضور داشت. او در آغاز جلسه به مباحث سیاسی پرداخت و در خاتمه به مسائل اقتصادی اشاره کرد.

 
لاریجانی با اشاره به موضوعات این روزهای کشور در رابطه با تخلف مدیران، با تاکید بر اینکه اشتباهاتی در مدیریت کشور بوده است، تصریح کرد: «من در اکثر دولت‌ها از زمان مرحوم شهید رجایی تا امروز به نحوی بوده و همکاری داشته‌ام. هیچ یک از افراد کابینه دزد یا فاسد نبوده‌اند. اینکه تبلیغات بگونه ای شده که حق و ناحق قاطی می شود، موجب بروز مشکلات در کشور می شود.»
 
وی با بیان اینکه «فساد در سیستم اداری کشور وجود دارد اما سیستماتیک نیست»، ادامه داد: «چه در رادیو و تلویزیون و چه سایر رسانه‌ها بگونه ای شده که افراد بخاطر دعواهای سیاسی حرف‌هایی می‌زنند و در اذهان مردم اشتباهاتی را بوجود می آورند.»
 
او در بخش دیگری از صحبت هایش اشاره کرد: «ما در زمان شاه یک کشور فرمانده و دست‌‌نشانده بودیم، شما خاطرات برخی از مدیران زمان شاه را ببنید، می‌بینید که با چه فضاحتی، دستور از دیگران می‌گرفتند. این انقلاب با همبستگی ملی دستاوردهای جدیدی در دنیا به وجود آورده است. ما پیشرفت‌های داشته‌ایم. اینکه امریکایی‌ها از نظر موشکی به ایران حساسیت دارند، به خاطر آن است که فناوری‌ای را به دست آورده‌اید که از شما می‌ترسند.»
 
رئیس قوه مقننه درخصوص علل حوادث اخیر و مماشات مسئولان نظام در برخورد با فساد ابراز داشت: «حتما در کشور فساد وجود دارد و ما آن را نفی نمی‌کنیم. ولی بین خودتان و خدایتان حساب کنید، آیا در کابینه‌های که از ابتدای انقلاب تا به امروز بودند، دزد بودند؟‌ کدامشان دزد بودند؟ کابینه‌ها و وزرا را می‌گویم. من سراغ ندارم.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

باور عمیق هم همین مزخرفات رو بلغور میکنه!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

دکل نفت رو باباى من دزدید!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

دارید دست و پاى آخر رو میزنید؟!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان

یک دقیقه سکوت....
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
۴۲
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

تو خودت و داداشت سر دسته دزدها هستید
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

ای خوک کثیف, دزد, فاسد, جانی حتی یک ذره شرف وناموس نداری مثل برادر فاسدت که زن و دخترش را ازادانه در اختیار انگلیسیها گذاشت.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

شاه ایران مال 40 سال پیش بود چرا اینها تا بترس افتادن و یا تا فشاری برایشان امد مثل سگ پاچه شاه ایران را میگیرند که 40 سال است حکومتش توسط انسانهای نادان و اخوندهای حقه باز ساقط شده است . ایران را به نابودی اقتصادی کشاندن یقه امریکا را میگیرند, مگر امریکا از رژیم اخوندی می خواهد پولهای مردم ایران را به حزب الله لبنان و به دولت سوریه و عراق و حوثیهای یمن بدهد؟
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

تو با هوش بودن ملت شکی نیست و دراینکه همتون دزدید هم شکی نیست فقط سوال اینه کی رفتنی هستید. به اسب شاه گفتند یابو نکنه یه عذر خواهی هم طلب داری. تو که دخترت زیر دست انگلیساست چی میگی که رضا شاه نوکر انگلیس بود. رژیمی که با دو تا تخم مرغ از هم بپاشه باید اسمشو گذاشت رژیم تخمی
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

قرار نشد نمک بخوری و نمکونا بشکنی یا نکنه آلزایمر گرفتی و یادت رفت که جیمی کارتر آوردتون سر کار و الان تاریخ مصرفتون تموم شده ترامپ داره ترتیبتونا میده. برا شما سه عراقی که بد نشد 37 سال دزدی کردن و پول مفت خوردن
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

اره چون شما زندگی و آسایش خوبی برای مردم به ارمغان آورده اید٬ آمریکا٬ اسرایل٬ اینگلیس و کشور های عربی همگی دست به دست هم داده اند تا مبادا عقب بمونند. مرتیکه بی شرف دزد چه راحت دروغ میگه. جالب ترین جاش این بود که می گفت فساد سیستماتیک توی ایران و جود نداره. وقتی اون خمینی بی شرف که مثلا آیت الله بود و راحت می گفت خدعه کردم٬ از شما آشغال ها چه می شه انتظار داشت. نزدیکه فرارتون به سمت نجف و لبنان و سوریه و روسیه.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

آقای لاریجانی میدان دید شما ضعیف شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. یا دزدی و رشوه و زمین خواری بردارانت را کوچک و بی ارزش میدانی!!!!!!!!!!!!! این را فقط بعنوان نمونه و نزدیک به خودت گفتم .حال هزاران هزار میلیاردی که اطرافیان و سایر ارگانها طی این چند سال دزدیدن و بردند چه توسط خود یا آقازاده ها وبستگان در جای خودش محفوط . چرا دروغ میگوئی .؟! چرا مردم را عامی و بی اطلاع بحساب می آورید آیا از این همه فساد که از در و دیوار مملکت جاریست و برای همه مثل روز روشن است را منکر میشوی. شما خودت بعنوان مقام قوه مقننه مسئول و پاسخگو ی ملت باید باشی در مقابل این همه فساد.چه پاسخی داری بگوئی.؟! به نظر میرسد جز کتمان حقیقت راهی برای دفاع از خود ندارید . !!!!!!!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

ما هم سراغ نداریم. اصلا کی‌ گفته؟ هر کی‌ بوده بیار رو‌به رو کن ! :)
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه

به قول یک ضرب و المثل غربی "ببین کی‌ حرف میزنه?"! وقتی‌ که دزد کلان در مورد همکارانش اظهار نظر میکنه! حتما در قیاس با دزدیهای خودت و برادر‌هات آنها دزدهای خردند و دزدیهاشون به نظر ت نمیاد! اینها باید بیان جلوی خودت و بردراهات لنگ بندازند کاملاً حق به جانب شماست! شما ایران را بار کردید فرستادید مملکتتون عراق، کمی‌ شرم کن!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

بقیه از کامنت بالا . آقای لاریجانی چرا این همه فساد را فقط متوجه کابینه میکنی .!!! چرا فساد و دزدی و قانون شکنی قوه قضائیه و مجلس را یادآور نمیشوی .!! ! چرا نعل وارونه میزنی !!! بهتر بود اول از برادرانت شروع میکردی بعد مجلس که چشمش را روی همه فساد ها و دزدی ها بست و به نحوی خودش در کل ماجرا سهیم است . و در مرحله بعد دولت ضعیف را که عملا" مافیای قدرت میدان عمل را از او گرفته و نمیتواند بدون اجازه و امر مطاع اقدامی کند. گرچه خود دولت هم مقصر است . وباید بوعده هایش عمل میکرد .یا استعفا میداد و آنوقت مردم تکلیف خودشان را با این مافیای کثیف و اژدهای چند سر سیری ناپذیر روشن میکردند. واین همه خسارت به اقتصاد مملکت و زندگی مردم وارد نمی شد. اما افسوس که فرصت را از دست دادید . و مهار این مردم ستمدیده دیگر غیر ممکن شده.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
۴۹
tom28 - تهران، ایران

آخی بیچاره ها دلم براشون کباب شد. برای همینه که همشون در قصرهای ۳۰۰ - ۴۰۰ میلیاردی لواسان و شمیران زندگی میکنن و آقازاده هاشون انگلیس و آمریکا و کانادا عیاشی و تجارت میکنن و هزاران کانتینر کالا قاچاق میکنن و دختراشون جاسوس انگلیسن و خودشون ۶۳ حساب بانکی دارن و ماهی ۵۰ میلیارد تومان بهره میگیرن و کارشون از زمین خواری تبدیل شده به شهر و استان خواری. دکل نفت غیب میکنن و لوازم آرایش لوکس با سود ۴۰۰۰ درصدی را به اسم کالاهای فوق محرمانه و بکلی سری برای معاون وزیر اطلاعات وارد میکنن. راست میگن که این آخوندا از بالای منبر مردم را گوسفند میبینن.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
۳۴
tiger.man - ریکیاویک، ایسلند

چند مدت پیش مالمو بودم با یکی از دوستان کافه نشسته بودیم با یه عراقی که زمانی مسئول قسمت مالی استان دیاله عراق بود صحبت می‌کردیم بنده خدا میگفت دوره صدام یه سال خواستیم صورت هزینه های آخر سال را بفرستیم حدود 150 دینار یعنی چیزی حدود 25 دلار آن موقع در حساب کتاب سالیانه اختلاف وجود داشت. استاندار یک هفته ما را استانداری نگهداشت که فقط دلیل این اختلاف را پیدا کنیم میگفت پیدا نکنید همه با هم اعدام خواهیم شد. 700 میلیارد دلار به امار خودشان ناپدید شده به غیر صدها میلیارد دلاری که پای بشور اسد و حزب شیطان و سگهای مزدور خودشان در کشورهای همجوار هزینه می‌کنند که آسایش و آرامش و خواب و راحتی و حتی حق حیات را از مردم منطقه گرفتند با این ماجراجویی های بی ثمر باز میگن پادکستیم. خوشبحالتون واقعا یعنی روی شما را داشتم الان مدیر عامل شرکتمون بودم (حداقلش).
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷
۴۹
tom28 - تهران، ایران

جناب لاریجانی این ۳ تا نمونه جهت اطلاع شما. اول اخوی گرامیتون با ۶۳ حساب بانکی که از سپرده های مردم در دادگستری ماهی ۵۰ میلیارد تومان بهره میگیرن و بزرگترین زمین خوار ایران هستن. دوم وزیر صنعت مهندس نعمت زاده با ۳۶ شرکت خانوادگی و ۵۰۰۰ میلیارد تومان ثروت و واردات قاچاق سیگار ماربورو. سوم وزیر مسکن مهندس آخوندی که در قصر ۴۰۰ میلیاردیشون در لواسان از زندگی لذت میبرن و آقازادشون با شراکت خاندان رفسنجانی لوکسترین برجهای مسکونی و مراکز خرید را میسازن و در دلالی نفت و خرید هواپیماهای دست دوم و چپوندنشون به مردم ایران مقام اول را دارن تا جایی که در حال حاضر بیشتر از ۲۷۰۰ آپارتمان و خانه و ویلا و قصر آماده فروش دارن .
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
۳۶
freedom of the press - تهران، ایران

دقیقا مردم باهوش ایران انقلابی کردند که تمام محاسبات منطقه را عوض کردند!!! عوض کردنی!! به معنی واقعی کلمه یعنی این مردم باهوش با انقلابشون گ....و....ه زدن به محاسبات کل منطقه و حتی کل دنیا. ر.... کردن که هیچ حمومی حتی تحویلشون نمیگیره از بس بوی تعفن می‌دهند با شورش ۵۷
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
راستش اومدم یه چار تا ...... در بهترین حالت جاشونو با نقطه پر میکنه! آخه به توی اجنبی و خانواده کثیف و ذاتا دزدت چی بگم؟ :o
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱
۵۴
ایزانی-دیسی - دالاس، ایالات متحده امریکا
همه مردم میدانن که این یارو درغگوه
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
۵۶
Dine tahavo - لینز، اتریش
لاشخور ،مردمو به نون شب محتاج کردید،ارزش ایرانیرو به زیر ظفر رسوندید،شماها تفاله تاریخ بشریت هستید،ننگ‌ بر شما،مرگ بر حرامی خامنه ای.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
۵۶
Dine tahavo - لینز، اتریش
خوابی‌،کل رژیم فاسد رفته،ایران از دین وحشی آزاد می‌شه،زمان تغییر کرده رفیق،دینو دین با زی‌،نمیتونه تو سیاست راه داشته باشه.مرگ بر حرامی خامنه‌ای.درود بر ایرانو ایرانیه آزادی خواه،درود بر حرمت شهیدان راه آزادی ایران از دست اهریمنان ایران.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک
همین توجیه کردن و ترسی که در صدات هست داد میزنه نفس اخرتونه
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
ای بر پدر دروغگو لعنت . منظورم فقط لاریجانی نیست
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
کاملا حق دارد. مقصر ما ایرانی‌‌ها هستیم. که سود خواندن و نوشتن نداریم. ما موسی‌ می‌‌نویسیم .ولی‌ موسا می‌‌خوانیم. عیسی می‌‌نویسیم ولی‌ عیسا می‌‌خوانیم . کبری را کبرا می‌‌خوانیم. زمانی که می‌‌نویسم .نفت ملی‌. ثروت ملی‌ .در حقیقت باید خواند. نفت مولا .ثروت مولا. این بی‌چاره‌ها اصلا اختلاس نکردند. مال خودشان است. ما هستیم که تهمت الکی‌ می‌‌زنیم. شاهد این‌ها هم باور عمیق است. تفکر هم شرت این‌ها می‌‌شورد. شاهد از این راستگو تر. ۱۴ معصوم ما را حلال کند. که دیگر تهمت الکی‌ نزنیم
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
فقط بمیر به همراه کل برادران از خودت بدتر، ایران را ارث بابای عراقی تان دانسته بودید، اکنون فرزندان تهمینه و رودابه و مبارزان که سا لارشان بابک خرم دین است آن‌ را باز پس خواهند گرفت. ۴۰ سال غصب همه چیز کافی‌ است، لعنت به همه تان باد.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
سر تا پای رژیم فاسدتان از آن سرکرده افلیج و الدنگتان گرفته تا آبدارچی رژیم دزد و فاسد هستید. خانواده پلید تو از جمله خود تو و توله‌هایت همگی دزد و بی‌ شرف هستید.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
۵۶
Dine tahavo - لینز، اتریش
باور عمیق من برات دعا‌ می‌کنم که دستت به خونه شهیدان آزادی الود نشده باشه،دیر نیست به آغوش مردمت برگرد،توده ستم دیده.این رژیم فاسد کارش تمومه،کسی‌ دین تورو نمیگیره فقط بدون دین جای تو سیاست نداره،این حکومت حتا لایق گله داری نیست.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
دزدد و فاسد میخوای ببینی،یک نگاه نگاه بینداز تو اینه اولیش و میبینی
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
۵۴
ایران کلیش واس ماس - هامبورگ، آلمان
راست میگه من شاهدم، دزدی نمیکنند فقط یه کم اختلاس میکنند شما هم اینقدر کشش ندید دیگه، اه... مرسی
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم