سخنگوی سپاه: قرارگاه ثارالله مسئول برقراری امنیت در تهران است/ اوضاع تحت کنترل است

عصر ایران : سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه گفت: در برخی از شهرستان‌ها درخواست‌هایی از بخش‌هایی از بسیج برای کمک به ناجا صورت گرفته است که از طریق سردار غیب‌پرور، رئیس محترم بسیج هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و به دوستان کمک کردند. اما تا این لحظه شرایط و درخواستی که نیازمند به ورود سپاه باشد، گزارش نشده است.
 

به گزارش عصرایران، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا سپاه برای آرام کردن اعتراضات به کمک نیروی انتظامی آمده است» گفت: «تاکنون اعلام نیاز خاصی از جانب نیروی انتظامی برای ورود سپاه نبوده و موارد بسیار کوچک‌تر از آن بوده است که نیاز به ورود سپاه باشد.»

 
او افزود: «با تدبیری که وزارت کشور به کار بسته، حفاظت از اموال مردم و برقراری امنیت صورت گرفته است. البته در برخی از شهرستان‌ها درخواست‌هایی از بخش‌هایی از بسیج برای کمک به ناجا صورت گرفته است که از طریق سردار غیب‌پرور، رئیس محترم بسیج هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و به دوستان کمک کردند. اما همانطور که گفته شد تا این لحظه شرایط و درخواستی که نیازمند به ورود سپاه باشد، گزارش نشده است.»
 
مسئول روابط عموعی سپاه همچنین درباره اوضاع تهران و اینکه آیا سپاه برای آرام کردن اوضاع پایتخت وارد شده است گفت: «در تهران قرارگاه ثارالله مسئول برقراری امنیت است که تدابیر لازم از سوی آنها اندیشیده شده است.»
 
سردار رمضان شریف اظهار کرد: «جریانی که در پی تخریب اموال عمومی و وسائل مردم، ایجاد اغتشاش و ناامنی روانی در جامعه بود به برکت تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی‌های خوبی که توسط قرارگاه ثارالله تهران در تعامل با مجموعه دستگاه‌های امنیتی- انتظامی کشور انجام شد ناکام مانده است.»
 
سخنگوی سپاه اضافه کرد: «مزاحمت‌ها برای مردم و تخریب اموال عمومی در حدی نبود که نیاز به بسط و گسترش حضور میدانی نیروها داشته باشد. چیزی که مهم است این است که خوشبختانه در این مرحله افکار عمومی، به‌ویژه مردم، خیلی سریع بین جریانی که دنبال ایجاد ناآرامی و اغتشاش بودند و آنهایی که با اعتراض به دنبال دریافت مطالبات اقتصادی و معیشتی بودند، تفکیک قائل شدند.»
 
او با بیان اینکه «خوشبختانه دشمن‌های ما از احمق ها هستند» گفت: «حمایت‌های صریح، واضح و رسمی آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و آل سعود از فتنه‌گران و آشوبگران کمک کرد که افکار عمومی این را به سرعت تشخیص و تمیز دهند و بحمدالله با اقدامات خوبی که هم دولت و هم سایر دستگاه‌ها و نهادها داشتند، اوضاع تحت کنترل قرار گرفته است.»
 
سردار شریف تاکید کرد: «مقامات آمریکایی و همنوایان کاخ سفید و رسانه‌های وابسته به امپریالیسم رسانه‌ای غرب قادر نخواهند بود خللی به عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب و کشور وارد سازند و به فضل الهی با برچیده شدن بساط فتنه‌گران و اغتشاشگران جبهه شکست‌خوردگان از ایران رسوا خواهند شد و مسئولان محترم در کمال امنیت و آرامش برنامه‌های خود را برای رفع مشکلات و پاسخ به نیازهای بحق معترضان دنبال خواهند کرد.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

خفه با این غیافت . رهبر تا حالا چندتا شلوار و عبا عوض کرده از ترس .چی میگی ؟
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

این حـ... بقدری چهره منحوسی دارد که راستش بجای دقت در چرندیاتی که گفته اند به این فکر فرو رفتم که احتمالاً ایشان برای صرفه جویی در مصرف آب از چاه فاضلابشان لوله به دوش حمام بسته اند که نه تنها سخنانش بلکه صورت و هیکلش را هم ...گرفته.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

از بوى گندى که از تنبان شما بلند شده و تعداد کلیپ هایى که در همین سایت شاهدش هستیم، البته که پیداست کنترل را از دست نداده اید! باور عمیق هم البته، شاهد و تایىد کننده عرایض شماست!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

جوان ایرانى، شیر مادرت حلال!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

افراد سپاه پاسداران باید نشان دهند که حامی و طرفدار مردم هستند و اگر حمایت از حکومت ننگین اخوندی کنن بدونه شک در میان مردم رسوا خواهند شد . شاید اخوندها از حوثی های عراق یا از حزب الله لبنان و یا اینکه از حماس فلسطین بخواهن برای سرکوب اعتراضات مردمی نیرو کمکی به ایران بفرستند .باید مردم جان به لب امده و حتی بعضی از نیروهای مسلح ایران در برابر نیروهای وارداتی عرب که اخوندها به ایران واردشان میکنند ایستادگی کنن و همه این نیروهای خارجی عرب را از کشور ایران فراری دهند.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

دایناسور ما قبل تاریخ اسم نحس و نجس وکثیفش را نگاه,, رمضان بی شرف و بی ناموس, جنایتکار تروریست داعشی.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

عملیات روانی سپاه کلید خورد. از العان خود وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه شروع می کنند به ایجاد اخبار و شایعه های دروغین بین مردم که نتیجه اش به ایجاد ترس و تنش باید ختم بشه. مردم باید هشیار باشند و گول اخبار حکومتی را نخورند. به طور مثال این بی پدر مادر هم توی این خبرش این پیام نهفته است که سپاه قوی و آماده و یکپارچه است و تشدد در سپاه ایجاد نشده و مخالفین ناچیزند و در صورت رویا رویی سریع از بین می روند. حقیقت امر اینه که سپاد در نقطه ضعف است و تواناییه ایجاد کنترول را از دست داده. چرا کنه اعتراضات در یک نقطه خاص مترکز نیست و در ضمن در خود سپاه هم بسیار ناراضی وجود داره. اندکی صبر سحر نزدیک است. به امید پیروزی
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۷
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران

بسیج و سپاه تونم وارد کنید!!!! خودشون دیگه دارن اعتراف میکنند که این نیروها فقط برای سرکوب استفاده میشه !! بسیج و سپاه اگر اندک آبروئی از جنگ داشت, دیگه اونم نداره!! دوما دیگه اینا از ارتش جاویدان شاه که منسجم تر و فرمانده هاشون فهمیده تر نیستن که؟ عاقبت اونا رو ببینین و خودتون رو هدر ندید, احمق ها!! بدنه سپاه از مخالفان اصلی این نظام هستند. مزدوران بسیجی هم دنبال پول. تا متوجه عزم ملت بشن مثل باد معده ای که با جهت وزش باد جهتش تغیر میکنه از اون ور به اینور منتقل میشن!! اخوی!! ;)
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
۴۹
tom28 - تهران، ایران

ایشون کاملا درست میگن . اوضاع تاراج و غارت مملکت توسط ایشون و دوستان و فامیل و آخوندا که نوکر انگلیسن کاملا تحت کنترل و ادامه خواهد داشت.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
۳۴
tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
چندشم اومد از قیافش اما واقعا چرا مغز ایرانی بجای اینکه دنبال راه حل واقعی مشکلات و ضعف خودش باشه همیشه بدنبال مقصر و انداختن گناه به گردن دیگرانه. چه گوریل های حکومتی مثل این چه دانشمندانی که اینجا به این قوم و آن قوم فحش و بد بیراه میگن ومشکلات کنونی را به اتفاقات و جنگهای عصر بیگ بنگ ربط می‌دهند انگار همه دنیا بر علیه ایران توطئه کرده و به نحوی سخنان این گوریل را به شکل کاملا مشابه اما نقطه هدف متفاوت تکرار می‌کنند انگار . اگر بجای اینکار اندکی تفکر میکردیم وضع مملکت بهتر بود. درسته دین سیاسی مملکت و کلا منطقه را به لجن کشیده اما همه ما می‌دانیم که چه کسی آخوند را سر کار آورد وبا چه هدفی.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۳
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
اول کنترل مدفوع و ادرارتون مهم هست که فعلاً خارج از کنترله! خصوصاً چلاقعلى که فعلاً توى ریقمال خودش دست و پا میزنه و لالمونى گرفته!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳
۷۰
senator x - تهران، ایران
خود تو و همپالگیات هم تحت کنترل هستید که جیم نشوید,محاکمه شما ها خیلی نزدیک است
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
۵۴
ایزانی-دیسی - دالاس، ایالات متحده امریکا
وای قیافه زشتت این یارو ببین. به خدا اینا ایرانی نیسن. خاک بر سر مردم ایران که شاه رو ول کردن و اینارو دنبال کردن. خلایق هر چه لایق
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
۵۶
Dine tahavo - اسلو، اتریش
خوابی‌،کل رژیم فاسد رفته،ایران از دین وحشی آزاد می‌شه،دموکراسی خسته مردمه.زمان تغییر کرده رفیق،دینو دین با زی‌،نمیتونه تو سیاست راه داشته باشه.مرگ بر حرامی خامنه‌ای.درود بر ایرانو ایرانیه آزادی خواه،درود بر حرمت شهیدان راه آزادی ایران از دست اهریمنان ایران.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
حرامیان تاریخ انگشت در چشم کل جهان کرده اید ، آن رهبر دجال و ابلیس تان چفیه نوکری غزه را بر شانه‌های خود روی مار‌های سر شانه‌ اش انداخته، جنگ عراق بر علیه ایران به خاطر دخالتتان بود، در بحرین و یمن و فلسطین که چادر زده اید بیش از نیم میلیون سوری را به کشتن داده‌اید و ایران را به قحطی‌ و غارت ، و هر روز از صبح تا شب و از شب تا صبح به مستراح رفتن مردم هم کار دارید، حال بزرگترین کشور دنیا و ابر قدرت دموکراسی از ملت حمایت می‌کند معترض اید. لعنت به کسانی که شما را به ایران و دنیا تحمیل کردند مطمئن باش با هم جواب خواهید گرفت. شما‌ها که مهره سوخته هستید، اما سایر سپاهیان که اندازه شماها دستشان در خیانت و جنایت نیست هنوز راه بازگشت دارند، به اندازه کافی‌ نزد حق جرم دارید‌ای سپاهیان غفلت زده پس دم آخر خود را تسلیم لشکر حق کنید وگرنه با اولیا شیطان تا ‌ابد دم خور خو‌اهید بود. این شعار نیست هشداری جدی است.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
۵۶
Dine tahavo - اسلو، اتریش
شرم کن این رژیم رفته،بد جوری تواس پس میدید.مزدوران شماها تفاله هم نیستید،به امید جدائی دین از سیاست،پایانه شبه سیاه سپیده.مذهب پوسیده تنها راه نابودی ایران رو رقم زد،کارتون تموم.
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم