شیرین عبادی برنده نوبل صلح به معترضان: در خیابان بمانید و فریب جمهوری اسلامی را نخورید

شیرین عبادی، حقوقدان و برنده جایزه نوبل صلح در پیامی مردم ایران را به نافرمانی مدنی در مقابل حکومت جمهوری اسلامی دعوت کرد.
خانم عبادی در پیامی تصویری شهروندان ایران را دعوت کرده که در خیابان‌ها بمانند و به تظاهرات ادامه بدهند.

 

او می‌گوید حکومت ایران ۳۸ سال است که به حرف مردم ایران بی‌اعتناست و حالا وقت آن رسیده که مردم حرف جمهوری اسلامی را گوش ندهند و فریب وعده‌هایش را نخورند.
 
این حقوقدان با دعوت به نافرمانی مدنی توصیه کرده که شهروندان پول‌های خود را از بانک‌ها خارج کرده و قبوض آب، برق و گاز را نپردازند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

شیرینکم .ای مامانت به نذر اون جایزه ای که به تو وعرفات ورابین وآنگ سان سوچی دادن بشه.شما هم اگه وجودش رو داری خودت برو توو خیابون وکنار مردمت توو خیابون بمون .اگه جرات داری واغتشاشات رو رهبری کن تا زودتر راهی خاورانت کنن.برو بیرون اگه جرات داری.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
۵۸
ali-Dk - لونگبو، دانمارک

شیرین عبادی بی همه کس اسرائیلی اگر راست می گوید و عرضه دارید بیاید خودتان در خیابان‌های ایران بمانید از آنطرف آب نشستی به مردم می گوید لنگش کن در خیابان به خاطر تو اسرائیلی جانشان را از دست بدهند که شما به نوایی برسید .
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
تو رو خدا عقل وفانتزی به اصطلاح تحصیلکرده وباسوادمون رو ببینید.انقلاب کردن با خروج پول از بانک وعدم پرداخت پول آب وبرق.اگر مثلا به فرض محال انقلاب پیروز شد پولی رو که ده هزار یوروش چند گونی میشه بعد از ناآرامی انقلاب فرضی وزمانیکه امنیت وپلیس مشخصی وجود نداره واحتمالا دزدی زیاد میش کجا باید این پول ها رو قایم کرد؟زیر فرش؟یا چالش کرد تووباغچه؟
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
ممنون خانم عبادی عزیز
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
۳۸
scandal - برلین، آلمان

درود به شیرین زن ایرانی بانو عبادی، ما بیشماریم!
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

بسیار عالی درود بر شما خانم عبادی ،جاوید شاه
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

فریب را خوب آمد، این نظام تمام چهره‌هایش با یاری حق بر ملا شده و مردم باید تکلیفشان را با این دجال‌ها یک سره کنند، تمام تلاش نظام بر کنترل و درز پیدا نکردن اخبار است، همانند وقت کشتن رفسنجانی، تا باز در بایکوت خبری سر و صداها را کمرنگ جلوه دهند، این است که مردم کاملاً باید امان این فاسقین فاسد و دزدِ ضد ایرانی خائن و جانی را ببرند و کار را برای همیشه یکسره کنند، بی‌ رنج گنج میسر نمی‌شود، ایران ما گنجی است که به دست افعی‌ها افتاده آزادش کنیم.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
راه نجات ایران برقراری مجدد سیستم طبیعی و قانونی مشروطه سلطنتی ضامن اتحاد، یکپارچگی، و تمامیت عرضی در پناه شیر و خورشید و تاج است. به امید پیروزی نهایی نور بر تاریکی‌‌ها و سرنگونی حکومت جهل، جنایت و نکبت و اشغالگر اسلام آدمخور. درود بر پادشاه و ملکه، پاینده و جاودان پارس بزرگ. راه نجات ایران برقراری مجدد سیستم طبیعی و قانونی مشروطه سلطنتی ضامن اتحاد، یکپارچگی، و تمامیت عرضی در پناه شیر و خورشید و تاج است. به امید پیروزی نهایی نور بر تاریکی‌‌ها و سرنگونی حکومت جهل، جنایت و نکبت و اشغالگر اسلام آدمخور. درود بر پادشاه و ملکه، پاینده و جاودان پارس بزرگ.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
۴۹
tom28 - تهران، ایران
خانم عبادی به نظر میاد مذاکراتتون با انگلیسیها برای رییس جمهور شدنتون در حکومت بعدی به نتایج خیلی خوبی رسیده که نشستین پای گود و به مردم غارت شده و فلاکت زده ایران دستور میدین لنگش کن. اگر عرضه دارین بفرمایین داخل معرکه بجای اینکه از لندن پای شومینه و کنار دختر خانمتون جوانهای مردم را بفرستین جلوی گلوله آخوندایی که میلیون میلیون جوانهای مردم را فرستادن جنگ و دخترها و زنها ایران زیر فشار فقر به فاحشگی کشوندن ولی آقازادهای خودشونو فرستادن انگلیس و کانادا و آمریکا با ثروت به غارت رفته مردم عیاشی کنن و بیان بشن مدیران با ژن برتر که در تاراج کردن اموال کشور و مردم با هم مسابقه میدن.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
۴۹
tom28 - تهران، ایران

توهین از این بزرگتر به مردم ایران نمیشه کرد. مردم دنبال هزاران میلیارد دلار اموال و ثروت تاراج شده و حقوق نابود شده هستن آخوندها با تمسخر میخوان قیمت تخم مرغ را تعدیل کنن.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
همانطور که در کامنتها ملاحظه میکنید، ما هنوز طراحان سناریوهای تام و جری و پینوکیو زیاد داریم. گنده گوهای هیچ ندان در مملکت فوران میکنند و توهم توطئه همچنان روح دایی جان ناپلئون را در قبر میلرزاند. شیرین عبادی یکی از با شهامتترین وکلای زن ایران در دوره زمامداری جمهوری اسلامی بوده. زن بودن در حکومت اولاد حسن ابن علی بخودی خود بسیار سخت است، تا چه رسد که وکیل باشی و در دادگاههایی به ریاست ملاهای آدمخوار از افراد سیاسی دفاع کنی. شیرین همدانی نازنین هم، به رسم دوگانگی اکثر مردم ایران، هم مشروبش را میخورد و هم مسلمان است و در محرم نیز مشکی بر تن میکند. سالهای سال تهدید شد و با ترس و سایه مرگ از خانه اش بیرون آمد. کاری با جایزه مضحک‌نوبل صلح ندارم چرا که هیچ بنیاد و سازمانی را باور ندارم. اما کسانی که یکروز در دادگاه و بازداشت نبوده و با تلفن و نامه های روزمره تهدید به تجاوز و مرگ نشده اند، چنین هارت و پورتهای احمقانه و گنده گوئیهای بی مسما را نه باید تکرار کنند و نه باید بنویسند. بدبختی بزرگ ما این است که همه چیز میدانیم و هیچ مروت و انصافی نیز نداریم. تعادل را یاد بگیریم.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
۴۴
Ariobarzan PARS - بیرمنگام، انگلستان
شما اگر تا همین الان شیرین عبادی رو نمیشناسین، کافیه همین حرفاش رو با دقت دوباره گوش بدین. همه ی اون صحبت های به ظاهر مثبت ایشون در پایان میرسه به اینکه ((مردم حقشون رو از حکومت طلب کنن!!!!!)) کدوم حکومت خانم عبادی؟! جمهوری آخوندی؟! حق؟! مردم دارن به وضوح فریاد میزنن آخوند بسه، ملا بسه، رهزن و حوزه بسه! دیگه میخان بریزن بیرون همشونو، . به خصوص اصحالطلب سوپاپ رژیم رو، 40 سال حق طلب کردن اینه که الان هست، تموم شد دیگه اون روزا، دست بردار ازین منحرف کردن مردم، البته مواجب شما قطع میشه آخوند بره اصحالطلب بره. برندگان صلح نوبل: حسین اوباما و شیرین عبادی پیوندتان مبارک!!!!!
‌سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +459پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +246ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +171عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم