خیل عظیم مردم ورامین همچنان در خیابان: "ما آریایی هستیم، عرب نمی پرستیم" - بامداد ۱۰ دی ۱۳۹۶

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

درست است ما خدا پرستیم نه پرستش جاهلیت عرب، و تجلی‌ حق در هر کس باشد از زرتشت و بودا و عیسی و موسی‌ و پیامبر را گرامی‌ داریم، مهم تجلی‌ اوست که تجلی‌ عشق است، و ربط به اسم و رسم ندارد، ما خود صاحب تمدن و فرهنگ و آیین بین الملللی بودیم، به همین خاطر افتخار تجلی‌ کلِ صفات حق را شامل شده از هر کدام در بطن خود پرورده ایم. ما هیچ چیز جز خدا نمی پرستیم که بندگان عشقیم نه مامورِ تنیم.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

بسم الله الرحمن الرحیم . رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ، دیشب به ملاقات خانواده یک شهید ارمنی رفتند و ظرفی از شیرینی هم پخش شد . مشروح خبر و همچنین عکس ظرف شیرینی را در سایتهای خبری جستجو کنید . العاقل یکفی بالاشاره و الغافل (سه نقطه) ..
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
۳۸
scandal - برلین، آلمان

با درود به همه عزیزانم، ما بیشمار هستیم، از مار (ضحاک) نمیترسیم!
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

[::باور عمیق - قم، ایران::]. از کمر بابات نیستی این ادعا رو تو خیابون و جلوی مردم معترض نکنی . از سفره بابات نیستی که پس از این خودت رو عوض کنی . پدر نداری اگر پس از این نظام حرفت رو عوض کنی . بوقلمون سفت نون به نرخ روز خور.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
این شیرینی‌‌ها به دهن شما‌ها مزه داده، ابلیس مالکِ دنیاست و خوب آن را به دهن رهبر شیطانی و شما مزدورانش شیرین کرد، جوری که با میدان پیدا کردن رویِ دستِ فرعون هم بلند شده‌اید، و فتنه دجال در آخر الزمان همین است. احتمالا داخل آن‌ شیرینی باز طلسم و جادو بوده برایِ هم سؤ کردن آنها با نظام، اما دیگر طلسم و جادو اثر ندارد، عصایِ موسی‌ در کار است، امیدوارم همچون جادوگرانِ دربار فرعون از فرعون پرستی‌ دست کشیده و به خدا باز گردید، حتی زمانی‌ که فرعون آنها را به قطع یک پا و دست در جهت مخالف تهدید کرد آنها گفتند ما از خدایِ حقیقی‌ روی بر نمی گردانیم. دست آن‌ جادوگران هدایت شده بر سرتان.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::] خانم ذوب در اسلام نامت را عوض کن به .....عربستانی برو پول سوسیال را بگیرد به .....زن باز دعا کن.رذالت و پستی این جماعت عرب پرست پایان ندارد من نمی فهمم با چه رویی اینجا مطلب مینویسی طبق اصول دینت ارزش تو کمتر از ......مرد است .تبلیغ و طرفداری از چه میکنی؟....بیست تا زن عرب داشت و اگر تو ایرانی باشی که بعید میدانم تازه کنیزی بیش نیستی .برو خجالت بکش و ماله کشی را جایی بکن که اقلا یک .....کف دستت بیندازند.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::] از خامنه ای و آخوند خطرناکتر امثال تو هستند بیچاره!!! امثال تو بودند که در زمان شاه مسجد ساختند و پشت سر آخوند به تمدن ایرانی توهین کردند و سینه زدند اسلام و مادیان این اندیشه منحرف و متجاوز و قاتل را تقدیس کردند و شاه بیچاره را مجبور به رفتن به مکه و مشهد می کردند و مار( آخوند )در آستین میپروراندند ........که دشمن میهن و فرهنگ ایرانی هستی.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
۵۶
Dine tahavo - اسلو، اتریش
لعنت بر کسانی که این دین شیطا نی رو به جان و نا موس مردم انداختند.هر تفکرمذهبی دینی در قالب مذهب ثمرتاش فقر جهل فساد بیش نیست.دوستان اصلا لازم نیست جواب حامیان این حکومت فاسد بدید.روز ارامش ایران و ایرانی تنها با به انزوا کشیدن مذب سیاسی ممکنه.سالهاست ما دشمن خود را پرستش می کنیم.این اشغال گران به زودی در دادگاهای جهانی جواب پس خواهند داد.زنده باد ازادی و درود بر ازاد مردم ایران.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
۳۹
2000Mehran - کبک سیتی، کانادا
این بهترین شعار روزهای اخیر بوده!
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
ضد ایرانی مزدورِ توده‌ ایی و پر از پلیدی، بدبخت سر تا پایِ نجس و مفلوکت است دشمنِ انسانیت. بعضی‌ دهان‌ها تنها پوز بند لازم دارند و بس، به زودی اجرا میشود نگران نباش. مقام انسانیت نه این است که در ظاهر انسانی‌ ظهور کند، انسانیت است که موجود دوپأیی به نام انسان را شرف و منزلت میدهد واگر نه حیوانی‌ ست ناطق و دو پا که تنها نیاز به افسار و پوزه بند دارد و وگر نه خطرناک‌ترین موجود عالم است.
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
۵۵
پایتخت - اتریش، اتریش
هموطنان شناسایی کنید اقا زاده ها رو در خارج و درون کشور، دنبال سوراخ موشند...الان وقت انتقام ما ملت ایران رسیده،چهل سال غارت ثروت عمومی که حق همه ملت ایران بود نه فقط یک مشت مفت خور ...از شمال تا جنوب-از شرق تا غرب...باید از حلقومشون در بیاریم
یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +564شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +452پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +344یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +254سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +245نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +237وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +195حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +169نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند