عکس العمل سپاه در مقابل مردم ایران و لبنان

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

آنهایی که مانند گوسفند در انتخابات رژیم فاسد و ضد میهنی آخوندی شرکت می‌‌کند ببینند تا شاید بفهمند که جوهره این رژیم کثیف چیست.
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
۴۴
دژمن الله - روسیه، روسیه

از اهالی عامی و بی سواد سایت خواهش می کنیم به جای منفی دادن به این مطلب، مثبت بدهند تا بیاد بالا و دیده بشه و بجای منفی دادن به مطلب، در کامنت ها احساسات منفی خودشون رو به سپاه بروز بدهند!
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

کثافت حتی فارسی بلد نیست.۲ هفته مشکل زلزله زدگان هم حل شد!برق و کهربا و جاده ها را طرق میگه ، تو روح بنیان گذار مسلک منحرفت!
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

ملت ایران هم ملت احمقی هستند ،ملتی بزدلی هستند،ملتی کهببرای شما پشیزی ارزش ندارند!،و حقتون هم اینجور ضاوت کنید،بی بته های توله صیغه
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

جانان من، اندوه لبنان کشت ما را!! اولاد حسن ابن علی که پس از واقعه کربلا به دعوت و به مهر مردم گرگان و ری به ایران پناه آوردند، درست از همان ابتدا هیچ مهر و لطف و عطوفتی نسبت به میزبانان خود و به مردم ایران نداشتند. خوب، این تقصیر مردم ایران و من و شما بود که ندیدیم اینا چی هستن و نفهمیدیم که با اسم دین و خدا بارها و بارها سوارمون شدن. مگه غیر از اینه؟ ظلمهایی که این اولاد در ایران و بر ایران کردند بیحد و بینهایته. دهخدا در مشروطیت هشدار داد: به صد خون جگر این دیو (ملا جماعت) را در شیشه کردیم. زینهار! در شیشه مگشائید!! ما هم که اهل درک و شنیدن و تفحص نیستیم. در شیشه گشودیم!! حالا هم که اینجا و انجا یا به پهلویها فحش میدهیم یا میگوئیم تقصیر کارتر و امریکا و انگلیس بود که در خیابانها رو به بختیار فریاد میکشیدند: وای بحالت بختیار! اگر امام فردا نیاد!! بعله! امام آمد!!
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

براستی سران رژیم اخوندی دوست دارن از این گونه مصاحبه های خوش خدمتی به مردم عرب لبنان و فلسطین و غیر و اینگونه اعتراضات مردم ایران از بی کفایتی و خدمت نه کردنهای رژیم اخوندی به ملت خودش پخش شوند. چون حاکمان ایران برای دنیا و اللخصوص مردم مفت خور عرب این را به اثبات میرسانن که حکومت اخوندی ایران برای نوکری و خدمت کردن به عربها درست شده اند بشرط اینکه عربها سران رژیم اخوندی ایران را از خودشان بدانن .هرچند به سران نظام اخوندی توهین شود که نوکرمنش و علقه بگوش عربها هستند , بدونه شک حکام اخوندی ایران از ته دلشان دوست دارن چنین توهینهای بشنون چون مدرکی هست برای اینکه به سران اعراب نشان دهند که برای خدمت کردن به اعراب از طرف مردم ایران به انها توهین میشود و مورد اعتراض قرار میگیرن. البته شاید هم سران رژیم اخوندی بخواهند با هر کلک و ترفند و قربانی دادنهای هست در اعراب نفوذ کلی داشته باشن و بخواهن دراینده رهبری دنیا اعراب را هم در اختیار داشته باشن.
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

هنوز خرابیهای جنگ ایران و عراق ترمیم نشده،هنوز اثار جنگ را روی خانه ها،جاده ها،مدارس مناطق جنگ زده راحت میتوان دید،هنوز ۱۰ درصد اثار زلزله بم ترمیم نشده،این تخم صیغه عربی برام کر کری میخونه و افتخار هم میکنه با نصف زبانش فارسی و عربی بلغور کنه.هیچکس مثل شما دزدهای بیشرم ملت ایران را نشناخته،در مورد پرداخت ۴۰۰۰ دلار به هر خانواده اسیب دیده در جریان جنگ لبنان اینبار نرسیدی که بگی!.زمانی که اعراب ایران را اشغال کرده بودند حرف زدن به زبان عربی فخر فروشی به حساب میامد،کسی که عربی حرف نمیزد جزء طبقه پست و مجوسی(اتش پرست)به حساب میامد،اینها مملکت را رساندن به اون زمان،کی میگه سپاه قادسیه (صدام) برای دومین بار ایران را اشغال نکرد!؟،نگاهی به ادبیات حرف زدن ملت بکنید تا ببینید ،حرف زدن به عربی حتی چند کلمه شکسته بخر به حساب میاد! .من به خودم قول دادم به دو زبان(هر چند هم متاسفانه ۴۰ تا ۵۰ درصد مسلط به انها هستم)یک کلمه حرف نزنم،یکی عربی و دیگری ترکی است ،بار ها و بارها در جواب کسانی که گفتن زبان عربی زبان اهل بهشت است گفتم: اگر خدا قراره از من سوال کنه باید برام مترجم عربی بیاره!
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک

در چند ساعت اخیر خبری در رسانه ها مانتد شیعه نیوز منتشر شد مبنی بر کمک های جمهوری اسلامی ایرانی به البوکمال سوریه، در جای دیگری نوشته بودند کامیونهای حامل مواد غذایی و دارو از مناطق زلزله زده ایران از مسیر کرمانشاه بسوی سوریه روانه شده است. اکثریت ما به ظلم و چپاولی که این حکومت میکند نسبتا آگاهی داریم ولی متاسفانه جرات اعتراض رو نداریم و تا زمانی که خودمان اجازه میدهیم بار دیگر جمهوری اسلامی مانند لبنان و فلسطین، کمک های میلیاردی را برای بازسازی ویرانه های سوریه روانه خواهد کرد و سهم مردم ایران، گسترش فقر بیشتر، بیکاری و حاشیه نشینی خواهد بود، که همه اینها نتیجه انفعال در مقابل عملکرد حکومت فاسد جمهوری اسلامی میباشد!
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی

اگه نگاهی به شناسنامه های این آخوندا بندازید یا متولد عراق هستند و یا پدرو پدربزرگشون عراقیست . اینها دلشون برای مردم ایران نسوخته
‌پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.