دو هفته پیش بیمارستانى رو که باید در سرپل ذهاب افتتاح میشد، در اوگاندا افتتاح کردیم

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

برام جالبه بدونم ملت همیشه در صحنه و مطیع اخوند و اماده برای شرکت در انتصابات رژیم الان کجاست؟ امثال باور مزدور و بی وطن و لولیتا که نون به نرخ روز و بی وجدان هستن و بسیجی و سپاهی بی وجدان که روشنه اما خوب ملتی که ادعا داره زیر بار زور نمی ره الان کجاست. تا زمانی که اکثریت مردم ایران همچنان در خواب خوش خرگوشی به سر می برن و خرافات در تمام زندگشیون ریشه داره باید منتظر بدتر از اینا باشن. روح همه رفتگان شاد.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

راستش دیگه فحش و ناسزا هم جوابگوى این همه بى عدالتى و ظلمى که مسئولین خودفروخته و وطنفروش در حق ایران و ایرانى مرتکب شده اند نیست! لعنت بر باعث و بانیش.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
۴۴
Ariobarzan PARS - بیرمنگام، انگلستان

دوستان این خبرو مثبت بزنید بیاد بالا همه ببینن، ولی البته چه فرقی داره، باز مردم همون جاهای محرومتر از اوگاندا، میرن به همچین دولت ضد ایرانی رای میدن، تاییدش میکنن.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
۴۲
mehran_pahlavichi - انزلی، ایران

این ها پیش پرداخت های روزهای فرار برای سران و خانواده های اونهاست که اگه روزی روزگاری مردم در خواب فرو رفته ایران بیدار شدن، جایی برای فرار داشته باشن.بالاخره داشتن یک زندگی اشرافی در اوگاندا بهتر از زندگی در زندان و بی پولی در وطن هستش براشون.
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

ننگتان باد ای طرفدارهای رژیم کثیف اخوندی ، خصوصا انهایی که اینجا با پررویی کامنت میگذارند ،اسب اتش،میرزاده عشقی ،لولی، رومانو،باور...خجالت نمیکشید ؟؟؟
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

. وقتی در کشور کافران زلزله می شود به این نتیجه می رسند که باید خانه های ضد زلزله بسازند،. در کشور مسلمانان به این نتیجه می رسند که خدای از اسمانها انها را تنبیه کرده است. وقتی خشکسالی میشود کافران به این نتیجه می رسند که اب و هوا تغییر کرده و برای ان باید راه و چاره ای بیابند،. مسلمانان به این نتیجه می رسند که نماز کم خوانده شده و موی زنان بیرون بوده و خدا از انان انتقام گرفته است. در جامعه کافران وقتی وضعیت اقتصادی خراب شود به این نتیجه می رسند که سازماندهی و مدیریت اقتصادی کشور اشکال داشته و صادرات و واردات تنظیم نبوده و باعث رکود اقتصادی شده است،. در جامعه مسلمانان به این نتیجه می رسند که خدا انها را در فقر قرار داده تا ایمان انها را ازمایش کند. در جامعه کافران وقتی یک بیماری همه گیر شود، علت بیماری را کشف کرده و برای درمان ان واکسن و انتی ویروس و دارو اختراع میکنند،. در جامعه مسلمانان تصور میکنند بلای اسمانی نازل شده و دلیل ان کفر گویی بوده است..
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
۵۹
Sepas - تهران، ایران

البته که منطقه خودمون بیشتر به امکانات احتیاج داره ، ولی این ساختمون که بیمارستان عکسش اینجاس اگر در سر پل ذهاب بود الان ویرانه بیش نبود
‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
[::Iranemaa - قم، ایران::] اولا -کامنت دومت رو در تلگرام دیدم دست بدست میشه و کپی پیست کردی انصاف حکم میکنه که منبع خبر رو بگی.تو عرضه این جور چیز نوشتن رو نداری. دوم- من همین الان این خبرو اومدم مثل شما علاف ها بیکار نیستم که هر خبری که اومد طاق نصرت بزنم و پشت درش فالگوش وایستم کارو زندگی دارم. سوم- نظر میخوای؟ اون موقع که نظراتم رو میدادم و منتظر جواب میشدم که غیبت میزد هم تو هم بقیه بدبختای بی کار این سایت.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا

[::amirHassna - سیدنی، استرالیا::]. [::Iranemaa - قم، ایران::] برای شما دو تا بیکار که همیشه اول از همه میدوید تا خودتونو نشون بدید گفته باشم ک قضیه دو حالت داره: یا این پول افتتاح بیمارستان 50 تختخوابی(یک طبقه) بلاعوض از بیت المال دولت رفته و بازگشت ارزی نداره که در این صورت منم مخالف این کارم و انتقاد به دولت دارم یا در حالت دوم :این پول بیمارستان کوچک 50 تختی از بودجه کمک های توسعه ای صرف شده که در این صورت باید بدونید این پولا بعد از سود دهی قابلیت برگشت به همون صندوق رو داره این چیزیه که من فرصت نکردم سرچ کنم ولی بنظر وضعیت دوم صحیحه چون آخوندا اگه سود نداشته باشه تو این اوضاع چنین کاری نمیکن. تو قضیه زدن شعبه کارخانه پراید در عراق و سمند در سوریه خیلی ها گفتن بیهوده کار نکنید ولی با ارسال پراید به این کشورها ساپپا و ایران خودرو جان گرفتن بجای تومن هم دلار اومد تو حساب دولت.مگه ما نمیگیم از رونق صادرات کالای ایرانی حمایت بشه خب چرا که نه . یه هیات عالیرتبه اقتصادی با ظریف رفته بود کامپالا پایتخت اوگاندا واسه بستر سازی واسه صادرات،این که بد نیست.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا
بمن بگید چرا آمریکا میاد تو آسیای جنوب شرقی و بین برمه و کامبوج شعبه دانشگاهی و شرکت الوار میزنه؟ چرا استرالیا در تیمور شرقی و گینه نو (کشورای فقیر) سیستم فاضلاب صنعتی و درمانگاه بهداشتی میزنه؟ چرا آلمان داره تو داروین استرالیا با شریک آمریکائی دفتر سولار سیستم انرژی خورشیدی به هزینه خودشون میزنن مگه استرالیا چلاقه و این سیستم رو نداره؟ جواب: بازگشت سرمایه و نفوذ اقتصادی دراز مدت در منطقه. یه به نقشه اوگاندا نگاه کنید تا ببینید در کمربند میانی آفریقا با چند کشور اختلاط داره و از زمان عیدی امین رئیس جمهور سابقش روابطش با اسرائیل بهم خورد و خودشون پیشنهاد همکاری به یک کشور ضد اسرائیل (ایران) دادن. ه
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
۲۵
اسب آتش - سیدنی، استرالیا

هر ورای دیگه برن سرک بکشن و چیز بسازن عیب نداره تا وطن ما یه کاری کرد شد عیب بزرگ. این خوزنی ها اگه از روی عقده و حس تحقیر تربیت شده بعضی ها نیست پس از چیه؟iranemaman هنوزم خائن بودن تو و امثال بیسوادت رو یادم نرفته که از ترامپ خواستی به ایران حمله کنه! یعنی آدم اینقدر پست که بخاطر نفرت از یه آخوندی که بلاخره دچار دگر دیسی میشه حاضری یه اجنبی کشورتو تبدیل کنه به سوریه اونوقت فکر کردی به دوران شاه برمیگردی خوش خیال! آدم کثیف و نامرد کسیه که وقتی سرباز مرزی وطنش رو میکشن بجای همدردی بیاد بگه که حقشون بود!!. به اون ذات بی هویت بعضی ها
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
۸۴
mok432 - تهران، ایران
بیمارستان و خیرات برای کافران که مسلمان نیستند را انجام میدهند تا شاید بتوانند اورانیوم به طور مخفیانه وارد ایران بکند تا به آزمایشات اتمی که در زیر کوهای کرمانشاه واقع میباشد را به انجام برسانند ، این زلزله‌ نبود بلکه آزمایشات اتمی رژیم جنایتکار آخوندی بود .
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۵
۸۴
mok432 - تهران، ایران
با این آزمایشات اتمی و این کار وحشتناک و جنایتکارانه ، تمام آبهای زیرزمینی ،قنات‌ها ، و شاید رودخانه‌های اطراف کرمانشاه همه آلوده به مواد رادیو اکتیو شده است.آخوندهای جنایتکار چنین کاری را در مقیاس کوچکتر با سینما رکس آبادان هم کردند . آخوند یعنی‌ فاجعه یعنی‌ ضد بشر و جنایتکار.
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +503شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +361پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +314یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +296رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +243سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +218نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +175«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +164حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله