اد رویس: برای مقابله با برنامه موشکی ایران،باید برجام را تصحیح کنیم

اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا  اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس گفت، توافق اتمی جامعه بین الملل با ایران را باید به هر نحو ممکن تصحیح و تقویت کرد، زیرا ایران به دنبال ساخت موشک قاره پیما و متعلقات آن سیستم است.
 

آقای رویس تاکید کرد، همانطور که اسرائیل می گوید، ایران این کار را در سایت های نظامی اش انجام می دهد، اما این دقیقاً همان سایت هایی ست که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نمی توانند از آن بازدید کنند.

 
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «ایران سیستم موشک های قاره پیما را در دستور کار دارد. این به این معناست که میتواند خاک ما را هم هدف قرار دهد. همزمان با ساخت این موشکها آنها می دانند که تنها ده سال تا پایان برجام باقی مانده است. ما هم می دانیم که نمیتوانیم بازرسان آژانس را به مراکز نظامی که مشکوک هستند بفرستیم.
 
آقای رویس افزود: میدانیم که ایران نیروهای سپاه پاسداران و نیروهای کرد تحت فرمانش را به سوریه و نزدیکی مرز اسرائیل فرستاده است و همچنین حکومت یمن که از متحدان ما بود را سرنگون کرده اند. با دانستن تمامی این موارد حتما باید به دنبال قوی کردن موافقتنامه باشیم.
 
پرزیدنت ترامپ پایبندی کامل ایران به توافق اتمی موسوم به برجام را تایید نکرده و از کنگره آمریکا خواستار بازنگری در نقایص به توصیف او بی‌شمار این توافق شده است. با این حال دولت پرزیدنت ترامپ، فعلا توافق را رعایت خواهد کرد با این هشدار که اگر کنگره و متحدان آمریکا نقایص را رفع نکنند، او با استفاده از اختیارات خود، آمریکا را از توافق خارج می‌کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
paksan - ایران، ایران
یارو اصلا نمیدونه ایران کجا هست...خخخ واقعا آدم ناراحت میشه اینا رو میبینه انقدر شوت هستند. آخه مردک روسیه میخواد آمریکا رو بزنه میاد در نزدیکترین نقطه مرزیش با آمریکا سیستم های موشکیش رو مستقر میکنه بعد ایران دقیقا اونطرف کره زمین میخواد بیاد کجا و چقدر باید شلیکش بلند باشه و از جو خارج بشه تا بتونه دقیق بخوره به آمریکا؟ ایران چین یا روسیه نیست که سیستم ناوبری ماهواره ای داشته باشه همین شلیکهایی هم که میکنه مثلا به سمت سوریه رو با گراهای پهبادهاش تو سوریه و عراق انجام میده حالا بیاد آمریکا رو بزنه؟ همون کره شمالی بقل گوش شماست هنوز نمیتونه بعد شما بیخودی خبر میسازید. زشته دیگه الان زمان حمله به عراق نیست ..الان حداقل مردم می فهمند و میتونند حساب و کتاب کنند. به نظرم این فقط روشی هستش برای ترامپ که حواسها رو از مسائل و مشکلات داخلی پرت کنه. خسارتهای سنگین و عدم توانایی ترامپ در مدیریت بحرانها باعث شده با این جنجالها به شو خودش ادامه بده. یه روز با کره شمالی یه روز با ایران بعدش با ونزوئلا بعد با کوبا یه روز با ناتو یه روز با روسیه و چین
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
شما که ادعا میکنىد ابر قدرت دنیا هستید و از مردم ایران حمایت میکنید، چرا وارد جنگ نمیشوید و سایتها را با لیزر نمیزنید ، اگر ادعا میکنید خطر داره و میدونید کجا هست چرا به مردم ایران کمک نمیکنید؟ حتماً باید رهبر جنبش شورشى یک شیرین عقلى مثل حسینى باشه؟ دست بردارید از عوام فریبى.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +442شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +278رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +260یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +245پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +232سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +220‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +181پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +175نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +160«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد