عکس روز : ضریح متحرک برای عزاداری در ماه محرم

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

مردم باید در تمام لحظات درحال تحمیق باشند.یک لحظه هم نباید در مورد این مسخره بازی ها تفکر کنند.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
۳۸
scandal - برلین، آلمان

قابل توجه کاربران گرامی‌ که تا چند روز پیش به رسم رسوم مردم آفریقایی زیر سوال و به باد تمسخر میگرفتند که آنان با "مردگان" به رقص و پایکوبی میپردازنند و .....، وای بر ما!
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن

در کلاس معلم به شاگرد میگه بیا روی تخته نوشته کن (صابون)، شاگرد میاید نوشته میکند (سابون)، معلم میگه معلوم میشه درسهایت را نمیخوانی، مگر نمیدانی که کدام کلمات به (س) و کدامشان به (ص) نوشته میشوند؟ شاگرد میگه چرا میفهمم آقا ولی آن صابون های دوران قدیم بودند که خوب کف میکردند کیفیت عالی و رایحه دلپذیر و طبیعی داشتند، سابون های حالا که هیچی توی شان نیست به آب بزنی ورمیروند و تمام میشن تازه تمیز هم نمیکنند، بوی شان هم شیمیایی است و چنگی به دل نمیزنند. معلم میخنده و میگه برو بنشین سرجایت. حال به اساس جوک بالا، همان زره ها و جوشن های قدیم بود که رزمنده گان و جنگ آوران به تن میکردند و شمشیر بدست کشور گشایی میکردند. این (ضریح) های حالا که برای اهداف دیگری غیر از کشور گشایی ونشان دادن دلیری و مردانگی استفاده میشوند باید هم با حروف دیگری نوشته شوند، تا مبادا نام و نشان همان زره های اصیل و زیبا را خدشه دار کنند :)
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن
امممم غلط کردم. این چیزی که من فکر میکردم نبود. این هم نتیجه نخواندن مضامین دینی که توی مدرسه همیشه صفر میگرفتم. لطفا کامنت من در رابطه با این پست را نشر نکنید. چون حسابی اشتباه کردم. ببخشید. و ممنون.
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اخر این بت پرستی نیست؟
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

اروپا هم هر جا خبری هست , یا جمعیتی قراره جمع بشن , یک اتاقک های آبی رنگ هست میارن همین جوری میزارن , مثل همین ضریح توش پول میندازی , ولی اون , پول که انداختی درش باز میشه , میری کارت رو میکنی
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
ضریح متحرک با جقجقه!!! دختره عکس گذاشته زیرش نوشته یا حسین! نه هزار لایک وسه هزار کامنت واسش گذاشته بودن. حالا خود حضرت نتونست بیشتر از ۷۲ نفر جمع کنه!!!
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
۷۰
senator x - تهران، ایران
قبلا یه اعتقادات نیم بندی داشتیم که فقط سالی یه بار عود میکرد، ولی از بیست ، سی ، سال پیش بد جوری چشم و چارمان رو به مذهب باز شد و دیدیم ای بابا عمری را بیراهه رفتیم، بهمین دلیل دفتر دین و مذهب رو بستیم و دیگه به بد و خوبش کاری ندارم، فقط پرستش خدا ، بی واسطه
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران
عزیزان من ضریح یعنی پول نقد، چرا به بیراهه می روید. کدام دین کدام آیین ! چه فعالیت اقتصادی را سراغ دارید که حتی فقیرترین افراد جامعه را بتوانید تیغ بزنید . حیله آخوندی از مکارترین حیله ها در جهان است . ببینید اینها چه مکار بوده اند ما شغلی بنام آخوندی نداشتیم ،نه کاری نه باری فقط حیله و نیرنگ و دوشیدن مذهبیون .
‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
۴۵
sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا
خاک بر سر همه، کشورهای دیگه در حال اکتشاف و اختراع هستن اونوقت اینا برای حسین دزد اختراع می‌کنن!
‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.