فال روز چهارشنبه ۴ اکتبر - ۱۲ مهر.

فروردین
 
امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.
دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ
بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ
تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
اردیبهشت
 
امروز عطارد وارد نشان شما می‌شود؛ و شما را به راهی رهنمون می‌کند که به سمت روشن فکری و مثبت اندیشی بروید. اما این تغییرات فقط درباره موضوعات روحی و روانی نیست بلکه آنها درباره ایجاد یک زندگی روشن و عالی است که به شما معنی ببخشد. برای شما فقط رویارویی با حقیقت کافی نیست شما همچنین می‌خواهید که بدانید چرا این افکار شما را به یک مسیر تازه هدایت می‌کنند.
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست
مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.
 
خرداد
 
امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد، به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می دهید داشته باشید تلاش هایتان نتیجه خواهد داد.
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست
مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر:از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.
 
تیر
 
امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
مرداد
 
ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!
جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد
همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
 
شهریور
 
امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.
تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
مهر
 
امروز عطارد سیاره بخت شما سیر قهقهرایی‌اش را در دومین خانه تان یعنی خانه پول و مادیات به پایان می‌رساند. اگر شما اوضاع مالی خود را با موفقیت‌های محدود مدیریت کرده باشید، الان شانس تغییر دادن بخت خود را دارید. برای اهداف مالی خود تصمیم گیری کنید و بعد تا چند روز آینده برنامه‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. نیازی به اقدامات شدید و وسیع نیست؛ داشتن رفتاری با ثبات و متعادل در حین پول خرج کردن کافی است تا بتوانید پولتان را برای مواقعی که واقعاً بهش نیاز دارید پس انداز کنید.
المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است
خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است
تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
 
 آبان
 
مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی را در زندگی‌تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح
سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
آذر
 
امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست
من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.
 
دی
 
امروز فرقی نمی‌کند که چقدر برای عوض کردن نگرش‌های خود تلاش کنید، شما هنوز به منفی بافی باقیمانده از گذشته خود چسبیده‌اید. تغییر دادن آنها را فراموش کنید، به جای اینکه سعی کنید از تمام آنها دوری کنید بهتر است که به آسیب‌های قدیمی خود فکر کنید و اجازه بدهید که به طور طبیعی و به مرور زمان از زندگی تان خارج شوند. تا فردا ظهر که ماه نشانه شما را ترک می‌کند رفتارهای غیر منطقی شما نیز کمتر می‌شود.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر:صلاح در این است که فعلا" به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.
 
بهمن
 
امروز زمانی را به این اختصاص دهید که کمی در ضمیر ناخودآگاه خود گردش کنید. ممکن است نامه یکی از دوستان تان را کشف کنید یا اینکه تصویری از سال های جوانی خود پیدا کنید و بدین ترتیب برانگیخته می شوید که تاریخچه شخصی خود را زیر و رو کنید. اگر چه کارهای زیادی در محل کار خود دارید اما کار زیاد شما باعث نمی شود که نتوانید گذشته خود را بازسازی کنید. پس برای این سفر درونی هجوم نبرید؛ زمانی را به خود اختصاص دهید و درباره چیزی که بیشترین اهمیت را برای تان دارد چیزی یاد بگیرید.
ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است
گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است
تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.
 
اسفند
 
شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده‌اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند برایتان مشکل‌ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده‌اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط داشتن شرط عقل است.
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.